Michelin Pro Race külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

n.bal avatar
n.bal
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
szinte hihetetlenül minimális a gördülési ellenállása, jó tapadás
Hátrány
lehet hogy csak nem volt szerencsém, de pár defektet átéltem már vele, picit drága, de szerintem megéri.
Tapasztalat
nekem bevállt, bár nem rég óta nyúzom
Erre ajánlom
mindenkinek, mert tényleg jó
Szerinted hasznos?

Viktor avatar
Viktor
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Kis görülési ellenállás,kelvár ágy, jó tapadás, könnyű. Kopásról defektállóságról még nincs tapasztalatom.
Hátrány
Nehéz felrakni a felnire, viszonylag drága.
Tapasztalat
Nagyon jó minőségű gyors gumik.
Erre ajánlom
Komolyan tekerőknek jó minőségű utakra. Nagyon gyors!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.