Jól tapad, nem nehéz vele tekerni. Elég tartósnak tűnik.
Szedi a kavicsokat, de nem zavaró. Nekem repedezik az oldala.
Használtan vettem, de megérte még így is. Alig kopik és ennek ellenére jól tapad. Esőben nem tapasztaltam semmi rosszat.
Jól tapad, nem nehéz vele tekerni. Elég tartósnak tűnik.
Szedi a kavicsokat, de nem zavaró. Nekem repedezik az oldala.
Használtan vettem, de megérte még így is. Alig kopik és ennek ellenére jól tapad. Esőben nem tapasztaltam semmi rosszat.
- jól néz ki
- fényvisszaverő csík
- kis futófelület, de mégis viszonylag ballonos
- kis görfülési ellenállás, halk
- megdöbbentően jó rezgéscsillapítás
- szárazon döntve is kiválóan tapad
- kiváló defektállóság
- kellemesen felszedi az összes követ az útról (pláne nedvesen)
- esőben döntve igencsak csúszik
- irtózatosan nehéz leszedni
Kb. 3 hónapja vettem, ha jól emlékszem 2500-ért akciósan. Kiváló defektállósága van (2000 km alatt nem volt defekt). Szárazon rendkívül jó gumi. Esőben nem árt vele vigyázni. A futófelület nem fog megcsúszni, de az oldalfala igen. Még engem is meg tud tréfálni, pedig egy ideje már együtt vagyunk (nemrég estem vele egy szépet - először). Ami garantáltan rendkívül fog idegesíteni, az a beszoruló kövek. Esőben, hogy van egy kis kenése a kavicsoknak, teletömi magát velük. Csattog zörög, csúszik, károsítja a gumit. Ha nem nagyon blokkolsz hátsóval, akkor elég lassan kopik. Nekem még alig látszik kopás. A rezgéscsillapítása, mivel puha anyagú, megér egy misét. Egészen más érzés merev villával, mint a régi külsőm. Még 5 bar-ra felnyomva sem találkoztam hasonlóval.
Azoknak, akik nem nagyon szeretnek esőben tekerni, szerintem a legjobb vétel.
Akinek még nem volt drótos külsője, az meg ne próbálja csavarhúzóval! Inkább törj szét 46 műanyag leszedőt, de a csavarhúzóval garantáltan kivágod a belsőt. Most tapasztalom.
A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.
1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.
1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.
A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.