Michelin Transworld City külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 3.400 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

karalabee avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól tapad, nem nehéz vele tekerni. Elég tartósnak tűnik.

Hátrány

Szedi a kavicsokat, de nem zavaró. Nekem repedezik az oldala.

Tapasztalat

Használtan vettem, de megérte még így is. Alig kopik és ennek ellenére jól tapad. Esőben nem tapasztaltam semmi rosszat.

Ennyiért vettem
2000 2db
Csatolt képek
Michelin Transworld City külső gumi
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szakolczai József avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- jól néz ki

- fényvisszaverő csík

- kis futófelület, de mégis viszonylag ballonos

- kis görfülési ellenállás, halk

- megdöbbentően jó rezgéscsillapítás

- szárazon döntve is kiválóan tapad

- kiváló defektállóság

Hátrány

- kellemesen felszedi az összes követ az útról (pláne nedvesen)

- esőben döntve igencsak csúszik

- irtózatosan nehéz leszedni

Tapasztalat

Kb. 3 hónapja vettem, ha jól emlékszem 2500-ért akciósan. Kiváló defektállósága van (2000 km alatt nem volt defekt). Szárazon rendkívül jó gumi. Esőben nem árt vele vigyázni. A futófelület nem fog megcsúszni, de az oldalfala igen. Még engem is meg tud tréfálni, pedig egy ideje már együtt vagyunk (nemrég estem vele egy szépet - először). Ami garantáltan rendkívül fog idegesíteni, az a beszoruló kövek. Esőben, hogy van egy kis kenése a kavicsoknak, teletömi magát velük. Csattog zörög, csúszik, károsítja a gumit. Ha nem nagyon blokkolsz hátsóval, akkor elég lassan kopik. Nekem még alig látszik kopás. A rezgéscsillapítása, mivel puha anyagú, megér egy misét. Egészen más érzés merev villával, mint a régi külsőm. Még 5 bar-ra felnyomva sem találkoztam hasonlóval.

Azoknak, akik nem nagyon szeretnek esőben tekerni, szerintem a legjobb vétel.

 

Akinek még nem volt drótos külsője, az meg ne próbálja csavarhúzóval! Inkább törj szét 46 műanyag leszedőt, de a csavarhúzóval garantáltan kivágod a belsőt. Most tapasztalom.

Erre ajánlom
városba, túrára, aszfaltra (földúton is elmegy, ha kell), virsligumi helyett
Ennyiért vettem
2500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fercsi avatar
fercsi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
már irtam
Hátrány
kopik mert puha de jól is tart valamit valamiért
Tapasztalat
gyorsan kopik kanyarban 1 *fákeztem el magam 0.5 mm a futófelületböl elkopot.edig semmi defekt hangtalan suhanás...
Erre ajánlom
óutisoknak
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Michlein Transword City avatar
Michlein Transword City
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
kicsi a gördülési ellenálása,emiatt szerintem esösuton nem alegjubb, de a vizelvazetö barázdák jól eltávolitják a vizet ugy.:17km/h-tól 37km/h-ig.Ez volt alegvékonyabb azért vettem,jol tart,emelkedön példás,elsö,hatso kerékre.
Hátrány
könyen kopik,a barázdákba [középsö 2] belemennek a kissebb kavicsok ezért minden ut végén ki kell kapargatni öket.legközelebb inkább slicket vennék.[de nem bántam meg]csak aszfaltra[esetleg száraz földutra ajánlom]sár tilos!!!
Tapasztalat
elözö gumi derékszögü csikozásu vastagabb,hangosabb,és nem jobb!!!
Erre ajánlom
turásoknak,autisoknak
Ennyiért vettem
3000? 2db
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GyügeGyárRt avatar
GyügeGyárRt
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Lehet vele hasogatni, kanyarban is jól tart...
Hátrány
esőben csúszik, de nagyon... tapasztalat
Tapasztalat
szerintem kidobott 20 euró volt, mert esőben olyat estem vele, hogy fékcserével végződött a dolog... magura julie 05
Erre ajánlom
hosszútávú túrákra.... de esőben csak alacsony tempóval...
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

700x32C, 26x1,5


 
szövetsűrűség (TPI):

33


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Transworld City termékkel kapcsolatban: