Nos, nekem Nokian NBT-m van (2.3) de az nincsen listában, hát akkor ide írom meg.
Nagyon jó a mintázat, nagyon gyorsan tisztul ki a sár belőle, defektem is csak egyszer volt, akkor királydinnyét szedtem be vele elég csúnyán, ami 13 helyen szúrta ki a belsőt, de azt se terepen nyalta be - hanem egy parkolóban a töredezett aszfalt réseiből, tudom, lúzer vagyok, de nem vettem észre marháskodás közben... Ezt az egy incidenst leszámítva viszont tökéletesen megbízható volt.
Két év alatt az első keréken alig látszik, hogy használtam, pedig jócskán futott aszfalton is, terepen is, a hátsó mintázata is alig kopott, talán a harmadát fékeztem le róla, úgy néz ki, mint a korábbi gumijaim fél év után.
13 km-re lakom a tereptől, sokat megyek vele aszfalton, és hát csúszik nagyon. Sebaj! De terepen is csúszik, alig akar megmaradni alattam a bicó a lejtőkön! Se a poros, laza talajt, se az agyagos sarat nem komázza, vizes gyökereken meg úgy elszáll, mint Rozi néni a jégpályán... Télen nem is volt bátorságom kimenni vele az erdőbe, pedig korábban minden télen legalább egyszer felmentem a János hegyi sípályára kétkeréken. Hiába nem kopott még le, nem öröm vele bicózni, lecseréltem.
Egy lágy összetevőjű Fat Albert volt előtte, 2 év alatt kopott el, nagyon szerettem, de az újabb FA-k nem szimpik, emiatt váltottam, kár volt. Most High Rollert tettem a bicóra, aztán majd meglátjuk.
2.3-as gumi, ami se terepen, se aszfalton nem tapad be? Semmire. Se street, se freeride... Dualra, 4X-ra meg nem tudom, mi jó, lehet hogy pont arra való?
Amúgy meg annak, aki nem akar fél évente új gumit venni. Ez ugyanis sose kopik el...