Ritchey Motovader külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

hhhhh avatar
147 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Defektállósa eddig jó.
  • Aszfalton nem igen használom, csak terepen, de ott jól bírja a gyűrődést.
  • Első és hátsó kerékre is kiváló.
  • Aszfaltra nem ajánlott, csak terepre, hiszen eléggé rücskös, legalábbis közepesen.
Hátrány

Hátránya nincs, talán a lejebb említett tapastalat.

Tapasztalat

Kanyarban, illetve kanyarodáskor olyan érzés, mintha kicsit kifordulna az első kerék, de közben mégsem. Érdekes, de nem veszélyes.

Ennyiért vettem
7000
Csatolt képek
Ritchey Motovader  2010 külső gumi
Szerinted hasznos?

zera avatar
zera
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jól lehet hajtani(kapar mint állat!), könnyű, nagy (2.6), kicsi a gördülés ellenállása. Sárban is jól megy! Duplafalum van, es már sokat kopogott, de nem volt defektem. 1-2bar nyomáson megy.
Hátrány
csúszik oldalra sárban nincs első gumiban!
Tapasztalat
Nincs párja! Legjobb hátsó gumi eddig! Megéri a befektetést! A 2.4-es szimplafalu változatát 3-4e ftért lehet kapni.
Erre ajánlom
XC/FR/hazai DH
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.