- Defektállóságáról még nem igazán tudok nyilatkozni, egyenlőre jól állunk 300 km alatt 0 defekt (230 aszfalt/70 terep)
- Aszfalton is nagyon minimális a kopása, tartós gumi, bár aszfalton alacsony nyomáson picit nehéz gurulni vele, viszont 3-4 baron sima ügy, jól gurul.
- Mindkét kerékre ajánlom!
- Emelkedőn jól jönnek a magas, méretes bütykök hátul, lejtőn és kanyarban pedig az oldalbütykök, eszméletlen jól dönthető, tapad, nem csúszik, harap minden útburkolatba.
- Nagy sebességnél is megbízható, megtapad 50-nél aszfalton és kemény terepen egyaránt.
- Vizesen is jól tapad, bár ezzel nincs túl sok tapasztalatom, csak aszfalton. 5-15 cm friss hóban is jól megtapad.
- Nagyon jó áron beszerezhető (4000 Ft/pár, gumisprint.hu)
Elég keskeny annak ellenére, hogy 57mm, azaz 2,25" van írva, kb 54mm lehet.
Súlya lehetne kevesebb, 1000 gramm/db, ami +1 kilót dobott a bringára, bár annyira nem érzem.
Nem vártam sokat tőle, próbaként vettem, mondom ha annyira nem rossz, akkor őt fogom használni, ha kopik, az se baj, legfeljebb megeszek belőle 2-3 párt a nyár alatt. Ennek ellenére a teljes ellenkezője lett annak, amit vártam, brutál jól fog aszfalton is, terepen is, olcsó, hátrányai, hogy nehéz, és nekem picit keskeny. (egyik sem annyira zavaró, de ha változtathatnék rajta, akkor inkább a szélesség lenne az) Nobby Nic-em volt előtte, azzal többször is csúsztam meg kanyarban, és egyáltalán nem éreztem ennyire stabilnak a bringát, mint a Tritonnal. Defektre leszek kíváncsi, hogy mikor/hol fogok kapni vele először, mert már hajtottam át vele egy hosszú tüskés boton, és nem történt semmi. Felfele is teljesen oké, laza talajon sem tudtam kipörgetni a kereket, még előredőlve sem.
Egy mondatban összefoglalva: Ha kicsi a költségvetésed, de jó, tartós gumit akarsz, ami nem hagy cserben akkor sem, amikor számítasz rá, akkor őt vedd.
130mm/130mm össztelós bringában használom, All Mountain-re.
XC/AM, akár Enduro