- gyors, hangtalan
- jól tapad
- kopása jelentéktelennek tűnik
- jól mutat
- nagyon jó ár-érték arány
-nem nagyon van neki
Először a hátsóra tettem fel, de annyira elégedett voltam, hogy beszereztem mindkét kerékre. A traktorgumik után szinte hangtalan, gördülési ellenállás mintha nem létezne, nagyon jól lehet gyorsulni. Jól tapad, de vizes aszfalton már nem árt az óvatosság és komolyabb döntögetéseknél is hajlamos megcsúszni. Meglepően jól teljesít terepen is, száraz, keményebb erdei utakon simán el lehet vele tekeregni, bár nyilván nem erre fejlesztették ki. Sárban, puha, homokos talajon azonban reménytelen. Természetesen előfordul, hogy meredek kaptatókon , ha pl. poros, laza az út, megszalad, de bőven belefér, kezelhető a "kipörgés". Nekem eléggé kopásállónak tűnik, még az időnként előforduló jókora satuzások ellenére is.
Aszfalton érdemes felnyomni 4 barig, akkor lehet a legtöbbet kihozni belőle sebességben, gyorsulásban, terepen nyilván kevesebb jobb.
Az előttem szólókkal ellentétben én viszont kétszer is defekteztem vele, azonban hozzátartozik az igazsághoz, nem nagyon van az a kevlár, ami acélszilánkkal, szeggel szemben védene - mindkétszer ilyenbe szaladtam bele. A hátsó viszont egy év után tönkrement, az oldalfalán kb. egy centis repedés keletkezett.
A tömegét - hogy nagy-e vagy kicsi - nem tudom megítélni, ez engem nem érdekel, nem szempont.
Nem fontos, de megemlítendő szempont, hogy marha jól mutat a bringán, kicsit szokatlan, extravagáns külsőt ad egy montinak, össztelósnak.
Mindenkinek, aki városban csapatja.