Schwalbe Big Apple külső gumi

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.09.)
  • Listaár: 6.990 Ft - 9.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (21 vélemény)
Rendezés

sanyula avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

5 éves a két gumi, még a sima big apple nem a plus-os.

Kb. 20.000km van benne és defekt eddig nem volt. Ez nálam abszolút rekord.
Defektállóság:
Remek. Minden nap áttekerek Budapesten a Deák téren ahol péntekenként rengeteg a szilánk. Igyekszem kikerülni, de sokszor későn veszem észre. Ez a gumi ezt remekül bírja.

Kopásállóság:
A hátsó gumin az elmúlt 4-5 hónapban fogyott el a profil mélység. Noha sok a hajszál repedés a gumin, eddig nem repedt szét sehol. Ilyen kopásálló gumit sosem használtam ez előtt. Abszolút elégedett vagyok. Lassan tervezem a cserét.

Első és hátsó keréken is ez van. Nekem szempont volt a vásárlásnál, hogy nagy, vastag gumit tegyek a biciklire, amitől nem lesznek nyolcasok a kerékben és nem kapok könnyen defektet. 3-4 bar nyomás környékén használom és nem volt szükség centírozásra, ami nekem egy új élet a félverseny Csepel után. :) Ez nagyon beváltotta az elvárásomat.

Emelkedőn/lejtőn számomra tökéletesen viselkedik, de nekem ebben nem nagyok az elvárásaim. Szeretek lefele zúzni, de inkább biztonsági játékos vagyok. Ebben a véleményem sokaknak nem mérvadó.

Sok kilométer után is nagyon egyenletes a gumi kiegyensúlyozottsága. Mivel nem szoktam farolni egyenletesen kopott. Szuper stabil nagy sebességnél is. Ugyanakkor vegyél hozzá normális belsőt, ami maga is homogén!

Nekem nagyon bevált leginkább városi használatra. Ez a gumi remekül csillapít, nagyon kicsi a gördülési ellenállása 3-4 bar-on is montihoz képest, miközben ugyanolyan kényelmes. Hangja szinte nincs és vizet is keveset vesz fel. Ugyanakkor felvetődött a sárvédő gond, mert ehhez a gumihoz nehéz teljes fedésű sárvédőt kapni és azért nagy esőben ez is hajt fel vizet. Olyankor kell a zacskó a csomagtartóra.

Az oldalán lévő fényvisszaverő a vásárlásnál szempont volt, ugyanakkor a hátsó keréken a gumipor a fékezések miatt már belepte és azt nem is tudom eredeti állapotúra letisztítani. Ennek ellenére sokáig jó volt.

Számomra ez a gumi amikor először ilyet vettem nagyon drága volt. Ugyanakkor miután ellopták a biciklimet, nem volt kérdés, hogy az újra is ez kerül. És a számok igazolják nagyon.
5év, 4 évszakos használat, >20.000Km, defektmentes 5 év. Nagyon meg vagyok elégedve, a legmegbízhatóbb alkatrész a biciklimen, ami messze felülmúlta az amúgy nem kicsi elvárásaimat. Ez egy olyan termék amit nyugodt szívvel reklámoznék mert egyszerűen bevált.

Hátrány

A mérete sok problémát okozott. Jobb lenne hozzá elöl- hátul szélesebb villa. A sárvédő is problémás nem találtam 28-asban hozzá illőt ami fedi. Ja és a gumi több milliméterrel nagyobb 5bar-on, mit 3bar-on. Ez ismét a vázválasztásnál lehet fontos.

Esőben talán kicsit csúszik, de bőven kontrollálható.

Erre ajánlom

Város, könnyebb terep, tél-nyár.

Ennyiért vettem
4500/db
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

JPeti86 avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jó defektállóság szúrás ellen. reflex csíkos, ballonos gumi. Egyáltalán nem kopik, szerintem sok évre jó lesz. Elhanyagolható a gördülési ellenállása 4-5 bar-on.  Súlyra rendben van. Sarat vizet nem dobálja fel annyira.

További teszteket végeztem más nyomásokkal kíváncsiságból, a példány egy 2.35 inch széles 26-os verzió, elöl-hátul azonos nyomással. Bár az első keréken nekem sokkal kisebb súly van.

* 5 bar: aszfalton majdnem úgy gurul mint egy országúti (símán elérni kb 32-t önerőből hátszél nélkül), terep: csak ami szilárd talaj, vagy köves földút (ráz)

* 4bar: érezhetően puhább és jobban elnyeli a rezgéseket, kicsit 1-2 km/h -val lassabbnak éreztem.

* 3bar: elnyeli a rezgések nagy részét, de még lassabb. Kényelmes terepi tekergéshez jó lehet, ha szilárd a terep.

* 2bar: repülőszőnyeg érzés, nagyon puha. Haladni nem jól lehet vele, talán 15-20 km/h elérhető (aszfalton és terepen nem sok eltérés van ezen a nyomáson, mindkettő lassú haladás)

Hátrány

Felütéses defektet könnyű vele összeszedni ha 30-al nekimész járdaszegélynek vagy lépcsőnek, vékony az oldalfala.

Sáros földúton nagyon könnyen megcsúszik, viszont nem süllyed el könnyen, hiszen széles. Egyszer vizes töltésoldalról gurultam le vele, fékezéskor fordultam 180 fokot, letettem a lábam, de a cipőm is csúszott, szóval jó koszos lettem.

mély homokos földúton menthetetlenül elsüllyed, vonóerő nincs benne, hiába széles, de tolni még jól lehet. 

Erre ajánlom

Aszfaltbetyárkodni DH géppel (akár esőben is), meg erdőkerülésre (bármilyen nem túl durva terep jöhet, ha nincs elázva, vagy nincs 5 -10 centi mély homok rajta.)

Ennyiért vettem
nem emlékszem.
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

shoji avatar
21 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • alacsony gördülési ellenállás
  • lassan kopik
  • masszív
  • erős
  • magyar vidéki utakra tökéletes
  • nagyon jól elnyeli a rezgéseket 2,5-3 baros nyomásnál
Hátrány

talán a súlya

emelkedőn elássa magát a kavicsban

Tapasztalat

26x2.35-ös van a bringán

 

1. update: megvolt a 9000.km,még mindig csak 1 defekt és alig kopott valamit

2. update: 10000 km környékén továbbadtam ismerősnek,profilmélység még 1.5-2mm volt

Utódja egy 2.25-ös Big Apple lesz

Erre ajánlom

száraz földút,aszfalt,beton

 

Ennyiért vettem
8700
Csatolt képek
Schwalbe Big Apple  2013 külső gumi
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kenny avatar
105 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Imádom ezt a Schowalbe külsőt!

Hatalmas, ballonos kialakítás.

Fényvisszaverő reflexcsik az oldalfalán.

speciális, kevlár defektvédelmes külső

24x2.35-ös méretben volt, egy álom.

Hátrány

Nem tudok hátrányt mondani.

Csatolt képek
Schwalbe Big Apple  2014 külső gumi
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kpityu79 avatar
24 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • könnyen gurul
  • defektvédelem
  • ballonosság
  • reflex csík
Hátrány
  • rövid idön belül kicsit megrepedezett, de nem romlott azóta az állapota.
Erre ajánlom

Rövidebb turákra, xc-re, a ballonossága miatt nagyobb sulyú embereknek is.

Ennyiért vettem
Kerékpáron volt
Csatolt képek
Schwalbe Big Apple  2014 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kanpulyka avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- gyors, hangtalan

- jól tapad

- kopása jelentéktelennek tűnik

- jól mutat

- nagyon jó ár-érték arány

Hátrány

-nem nagyon van neki

Tapasztalat

Először a hátsóra tettem fel, de annyira elégedett voltam, hogy beszereztem mindkét kerékre. A traktorgumik után szinte hangtalan, gördülési ellenállás mintha nem létezne, nagyon jól lehet gyorsulni. Jól tapad, de vizes aszfalton már nem árt az óvatosság és komolyabb döntögetéseknél is hajlamos megcsúszni. Meglepően jól teljesít terepen is, száraz, keményebb erdei utakon simán el lehet vele tekeregni, bár nyilván nem erre fejlesztették ki. Sárban, puha, homokos talajon azonban reménytelen. Természetesen előfordul, hogy meredek kaptatókon , ha pl. poros, laza az út, megszalad, de bőven belefér, kezelhető a "kipörgés". Nekem eléggé kopásállónak tűnik, még az időnként előforduló jókora satuzások ellenére is.

Aszfalton érdemes felnyomni 4 barig, akkor lehet a legtöbbet kihozni belőle sebességben, gyorsulásban, terepen nyilván kevesebb jobb.

Az előttem szólókkal ellentétben én viszont kétszer is defekteztem vele, azonban hozzátartozik az igazsághoz, nem nagyon van az a kevlár, ami acélszilánkkal, szeggel szemben védene - mindkétszer ilyenbe szaladtam bele. A  hátsó viszont egy év után tönkrement, az oldalfalán kb. egy centis repedés keletkezett.

A tömegét - hogy nagy-e vagy kicsi - nem tudom megítélni, ez engem nem érdekel, nem szempont.

Nem fontos, de megemlítendő szempont, hogy marha jól mutat a bringán, kicsit szokatlan, extravagáns külsőt ad egy montinak, össztelósnak.

Erre ajánlom

Mindenkinek, aki városban csapatja.

Ennyiért vettem
6990
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

recko avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Aszfalt Király! :D

Hihetetlen, kétszar-háromszor megtekerem izomból a kerékpárt, és annyira felgyorsultam, hogy magam mögé kellett nézni hogy megnézzem mi tol?! :D Nagyon jól gyorsulok vele, csak ma egs teherautót és egy fehér Suzuki Swiftet hagytam le bele, enyhe emelkedésű aszfalton :D Igaz, csak ma használtam először, de sok minden feltűnt, ami más gumiknál nem:

-nagyon jól elnyeli a rezgéseket a kipárnázottsága miatt

-Jól tapad

-Kanyarokat szépen lehet vele venni, jobban betudtam dőlni vele

-Mivel 29x2.15-öst vettem, így most már végre beférek vele a tesco bicaj tárolójába :D

-Van egy alaphangja, de egyébként csendes

-Mint írtam, irdatlanul gyorsul!

Hátrány

Az első pár méteren dobálta az apró kavicsokat, remélem ez csak ideiglenes, bár hazafelé már nem csinálta.

Bedőlős kanyarokban van egy hülye hangja.

Tapasztalat

Összességében életemben nem volt ilyen jó gumim, talán a CST Traveller volt hasonló...

Erre ajánlom

-Aszfalt betyár, polgár pukkasztós beütésekkel, öreg nénit "huligánozásra" való kényszerítése.
-Hosszú túrázásokra is tuti, mert nagyon kényelmes, nem ráz szét és mész mint a meszes!

-Fogadós versenyzés, bár a törvény tiltja, de ha egy kis feketézésre vágysz, ezzel tuti a nyerési esély ;)
 

Ennyiért vettem
10990/db
Csatolt képek
Schwalbe Big Apple  2014 külső gumi
Kb. 1 órával a feltétel után :)
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

denes12 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

elvan látva kevlár védelemmel

könnyen gurul

íves futófelület (kanyarban lehet dönteni)

kiválló a tapadása

bármely terepet bírlya

sok rázkódást elnyelre

flektív csíkkal el van látva

Hátrány

3-3,5 bar nyomáson kell tartani

az átlagnál szélesebb belső kell bele

széles sárvédők kellenek

Tapasztalat

ennél jobb gumit nem lehet találni

Erre ajánlom

amit bemersz vállalni

Ennyiért vettem
5.500 Ft
Csatolt képek
Schwalbe Big Apple  2013 külső gumi
Schwalbe Big Apple  2013 külső gumi
Schwalbe Big Apple  2013 külső gumi
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mrosi85 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Alacsony gördülési ellenállás

Defektállósága kiváló, még egyszer se kaptam defektet pedig mindenféle szaron átmentem már vele

Aszfalton lassan kopik, elég jól tapad,  kicsi gördülési ellenállás 

Hátrány

Ha kicsit poros az út hajlamos megcsúszni

Erre ajánlom

Száraz aszfalton tökéletes!

Ennyiért vettem
7990
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

decorempire avatar
137 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aki szereti a gyors kényelmes városi bringázást, annak ajánlom a Schwalbe Big Apple 26x 2.35 gumit. A kátyukat,köveket észre sm lehet venni a ballonosága miatt. Kevlár védelemmel rendelkezik, defektem még szerencsére nem volt vele. Gördülési ellenállása nagyon minimális (szágúldani lehet vele). Az oldalperemen fényvisszaverő reflexcsík található. Súlya 680g , ami nem mondható soknak a gumi szélességéhez képest. Látványosan széles és nagyon szép. 2000km után, talán kicsit kezd kopni (minimálisan). Ajánlom első-hátsó kerékre. Városba és túrákhoz ajánlom. Nem terepgumi de erdei utakon jó teljesít! Emelkedőn kicsit csúszkál, de tűrhető. 4BAR nyomásnál szinte suhan az aszfalton, viszont terepen elég a 2.5 BAR. Ha túl van fújva, terepen szétveri a hátsód! Száraz terepen jól, viszont vizes utakon már kevésbé tapad.

Hátrány

Az ára!

Erre ajánlom

Város,túra

Ennyiért vettem
7000
Mért tömeg
680 g
Csatolt képek
Schwalbe Big Apple  2012 külső gumi
1
Schwalbe Big Apple  2012 külső gumi
2
Schwalbe Big Apple  2012 külső gumi
3
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rabbito avatar
18 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Jól tapad, kanyarokban sem csúszik, minden terepen jól teljesít a Big Apple.

Hátrány

nem találtam

Tapasztalat

A gyermekem kerékpárján (Puky Skyride 20") kaptunk egy ilyen gumit. Az elején kicsit óvatosan próbálta a kislányom, de rájött, hogy a vastag gumi nagyon nagy stabilitást ad a kerékpárnak. Kanyarokban nagyon jól tapad, alig változik a futása.

Egyszer sem lett defekt vele, pedig (gyerekhez méltón) minden esélyt megadott neki a gyerekem, hogy ez megtörténjen. Megfelelő abroncsnyomásnál száraz és neves aszfalton is gyönyörűen fut, alig van ellenállása. Nem fröcsköl. A szélességéből adódóan nagyobb tócsáknál felúszik, de a stabilitása gyorsan visszaáll.

 A változat egy 20"-os gyerekkerékpáron tesztelve.

Erre ajánlom

Száraz aszfalton, mindenféle terepen.

Ennyiért vettem
kerékpárral együtt vettem
Csatolt képek
Schwalbe Big Apple  2009 külső gumi
Schwalbe Big Apple  2009 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Böllér avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

26 x 2.00

  • ballonosságánál fogva jól csillapítja a rezgéseket
  • gyors a Schwalbe Big Apple
  • csendesen és könnyen gurul
  • nem szörcsög egyenes futásnál esőben
  • REFLEX csík- nagyon jól látszik
  • KevlarGuard defektvédelem
  • Még pont nem kell leengedni a gumit, hogy ki tudd venni a fékpofák között
  • 4 alatt szinte észrevétlen kopás - mondjuk és nagyon kíméltem fékezésnél

 

Hátrány
  • mivel gyakolatilag egy slick gumi, nagyon gyors aszfalton, de ha beengeded a kanyarba és ott poros / szemcsés az út... akkor csá-pá! Én terepgumiról váltottam erre, meg kellett szokni
  • a Schwalbe gumik drágák - valamit valamiért
  • semmi egyéb, szuper gumi
Tapasztalat

Kenda Kinetics 2.35-ről váltottam erre. A minta eltűnt, de a ballonosság megmaradt.

Nagyon jó vétel volt, mondhatni kifogástalan. Mindenki írja, hogy nem kapott defektet vele, én megszakítom a legendát. Egyszer, csak egyszer, de kaptam defektet vele, mikor tavaly a Balaton körüli túrát elkezdtem. Indulás után egy órával! :D Egy apró faág - nem tudom milyen - rajta egy bazi nagy tüske. Soha többször. :)

A Schwalbe abszolút meggyőzött, most Schwalbe Marathon Plus-t használok, abban SmartGuard defektvédelem van és szintén reflex csíkos.

Erre ajánlom
  • túra aszfalt és könnyű földúton (  homokba nem )
  • mtb használathoz aszfaltra
  • városba abszolút!
  • mindenkinek akinek belefér a költségvetésébe és megbízható gumit akar
Ennyiért vettem
6000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DannyL81 avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • A kevláros változat van nekem, defekt még nem volt,
  • Lassan kopik,
  • Alacsony gördülési ellenállás,
  • Száraz aszfalton nagyon jól tart a Schwalbe Big Apple,
  • Mivel ballonos gumiról van szó, nagyon jó a csillapítása, kényelmes rajta utazni,
  • Oldalán van reflektív csík,
  • Szerintem az ára is elfogadható.
Hátrány
  • Eddig nem találtam ilyet.
Tapasztalat
  • Balaton körre vettem a nyáron egy garnitúrát és nagyon meg voltam vele elégedve. Száraz aszfalton mentünk végig. 2.15-ös létére nagyon jól gördül, tart és baromi kényelmes, jó csillapítású külső. Defekt nem volt. Esőben nem próbáltam még, arról nem tudok nyilatkozni.
Erre ajánlom
  • Aszfaltos, kerékpárutas túrákra, ahol elvétve van csak kevés és könnyű terep.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Captain01 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Én balaton körbebringázás előtt vásároltam és olyan 400 km-et tekertem le vele egyhuzamban. Defektet nem kaptam, míg a srácok közül akikkel tekertünk, volt akinek akadt defektje, másik gumival. (szóval ezek szerint jártunk olyan helyen ahol volt rá esély)

Tapadása SZÁRAZ aszfalton kiváló, mind dombra/hegyre (badacsony) fel, mind dombról lefelé 50-60 km/h nál is, kanyarokban bátran lehet dönteni. Vizes, nedves aszfalton oda kell figyelni, mert ilyen aszfalton jöttem haza a boltból, lendületből akartam bekanyarodni és a ház előtt majdnem elnyaltam, mert semmi tapadás nem volt.

Nekem nagyon bejött a Schwalbe Big Apple gumi, élvezet volt vele tekerni, mert szinte alig van gördülési ellenállása, ha normálisan fel van fújva.

Hátrány

Vizes aszfaltot nem szereti ez a Schwalbe külső gumi, de ha odafigyelsz el lehet vele közlekedni.

Erre ajánlom

Aszfalt, aszfalt, aszfalt!!!

Ennyiért vettem
8000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

totyvfts avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
kis gördülési ellenállás , plusz kényelem a ballonossága miatt , eddig defektet nem kaptam , normális használat mellett átlagos kopás aszfalton jól tapad
Hátrány
ha hátrány : kizárólag aszfaltra ill. száraz light föld útra
Tapasztalat
Volt ilyenem is , nekem semmi gondom nem volt vele , illetve németből kaptam Schwalbe Super Moto-t ami ennek a csomagolható verziója kisebb súllyal . Mind kettő aranyos szörcsögő hangot hallat kanyar döntésnél figyelmeztetve hogy lassan elfogy a tapadás :)
Erre ajánlom
utcára ,városi  mindennapokra
Ennyiért vettem
kb 9000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (21 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 12 x 2.00
  • 14 x 2.00
  • 16 x 2.00
  • 18 x 2.00
  • 20 x 2.00
  • 20 x 2.15
  • 24 x 2.00
  • 24 x 2.15
  • 26 x 2.35
  • 26 x 2.15
  • 28 x 2.00
  • 28 x 2.15
  • 28 x 2.35

 
szövetsűrűség (TPI):
  • 50

  • 67


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van(KevlarGuard)
  • van (RaceGuard)

 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

Igen


tömeg:
  • 16 x 2.00 RaceGuard Endurance 370 g
  • 18 x 2.00 RaceGuard Endurance 470 g
  • 20 x 2.00 RaceGuard Endurance 495 g
  • 20 x 2.15 RaceGuard Endurance 530 g
  • 24 x 2.00 RaceGuard Endurance 620 g
  • 24 x 2.15 RaceGuard Endurance 660 g
  • 26 x 2.00 RaceGuard Endurance 675 g
  • 26 x 2.15 RaceGuard Endurance 710 g
  • 26 x 2.35 RaceGuard Endurance 780 g
  • 28 x 2.00 RaceGuard Endurance 740 g
  • 28 x 2.15 RaceGuard Endurance 810 g
  • 28 x 2.35 RaceGuard Endurance 890 g
  • 12 x 2.00 KevlarŸGuard Endurance 320 g
  • 14 x 2.00 KevlarŸGuard Endurance 360 g
  • 26 x 2.15 KevlarŸGuard Endurance 920 g
  • 28 x 2.00 KevlarŸGuard Endurance 930 g

 
további információk:

Légrugózás – beépítve. A Big Apple 10 éve indította a Balloonbike trendet. A jól megszokott profil a RaceGuard defektvédelemmel most még alkalmasabbá teszi a mindennapi használatra. Kb 2 bar nyomáson használva olyan a gördülési ellenállása mint egy 37mm széles külsőnek betonkemény 4bar-on. Élvezd az egyedülálló Balloonbike puhaságot, hiszen az élet kemény.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Big Apple termékkel kapcsolatban: