Jó defektállóság szúrás ellen. reflex csíkos, ballonos gumi. Egyáltalán nem kopik, szerintem sok évre jó lesz. Elhanyagolható a gördülési ellenállása 4-5 bar-on. Súlyra rendben van. Sarat vizet nem dobálja fel annyira.
További teszteket végeztem más nyomásokkal kíváncsiságból, a példány egy 2.35 inch széles 26-os verzió, elöl-hátul azonos nyomással. Bár az első keréken nekem sokkal kisebb súly van.
* 5 bar: aszfalton majdnem úgy gurul mint egy országúti (símán elérni kb 32-t önerőből hátszél nélkül), terep: csak ami szilárd talaj, vagy köves földút (ráz)
* 4bar: érezhetően puhább és jobban elnyeli a rezgéseket, kicsit 1-2 km/h -val lassabbnak éreztem.
* 3bar: elnyeli a rezgések nagy részét, de még lassabb. Kényelmes terepi tekergéshez jó lehet, ha szilárd a terep.
* 2bar: repülőszőnyeg érzés, nagyon puha. Haladni nem jól lehet vele, talán 15-20 km/h elérhető (aszfalton és terepen nem sok eltérés van ezen a nyomáson, mindkettő lassú haladás)
Felütéses defektet könnyű vele összeszedni ha 30-al nekimész járdaszegélynek vagy lépcsőnek, vékony az oldalfala.
Sáros földúton nagyon könnyen megcsúszik, viszont nem süllyed el könnyen, hiszen széles. Egyszer vizes töltésoldalról gurultam le vele, fékezéskor fordultam 180 fokot, letettem a lábam, de a cipőm is csúszott, szóval jó koszos lettem.
mély homokos földúton menthetetlenül elsüllyed, vonóerő nincs benne, hiába széles, de tolni még jól lehet.
Aszfaltbetyárkodni DH géppel (akár esőben is), meg erdőkerülésre (bármilyen nem túl durva terep jöhet, ha nincs elázva, vagy nincs 5 -10 centi mély homok rajta.)