Megvettem ezt a gumit – ajánlották. Ettől függetlenül éppen akkor nem is találtam volna megfelelőbbet. A futófelület alapján aszfaltra és döngölt talajra szánták, de nyilvánvaló, hogy könnyebb terepen is helyt kell állnia. A koronán keskeny, összefüggő, fűrészes borda fut körbe, a vállon pedig rombusz alakú bütyköcskék sorakoznak. Az egyes elemeket eléggé szűk csatornák választják el egymástól. A mintázat jellegéből adódóan a köpeny első és hátsó kerékre is jó.
Aszfalton és keményre döngölt talajon a keskeny korona miatt jól gurul, de azért nem nyújt olyan teljesítményt, mint egy igazi városi vagy túra gumi. Komolyabb sebességet nehéz vele elérni, 20 km/h fölött igencsak jó erőnlét kell hozzá. Tapadása, úttartása száraz körülmények között megfelelő. Havas, maszatos, poros utakon hajlamos csúszkálni. Nem hajtok esztelenül, egy alkalommal mégis kifogott rajtam, csak a sok éves gyakorlat mentett meg az dicstelen elhasalástól. Oldalirányban is eléggé jól tart, lejtőn oldalazva, illetve süppedős talajon azonban hajlamos félrecsúszni. A futófelület egyébként majdnem hangtalan.
Laza talajokon, kavicson, homokon gyengén teljesít – alacsony nyomáson sem jobban –, hiába a többé-kevésbé megfelelő szélesség. Kacsázik, el-el süllyed. Sáros földutakon sem jó vele gurulni, nehezebb terepen meg végképp nem. A sár beleragad, felülete aránylag nehezen tisztul.
Anyaga meglehetősen erős, kellően rugalmas, de csúnyán repedezik a váll bütykeinek tövénél. A futófelület jó vastag, de szükség is van rá, mert kopik erősen. Valamivel több mint egy év és 5000 km után jó négy millimétert kopott: aszfalton többet, terepen kevesebbet gurultam ez idő alatt. Defektvédelme rossz hatásfokkal dolgozik: inkább a korona vastag anyagában akad el a tövis, mint a szúrás ellen védő rétegben. A királydinnyének végképp nem tud ellenállni, így aztán legtöbbször az fúrta át. Talán két tucatszor kellett foltoznom a belsőket, átlagosan egyszer 200 kilométerenként.