Schwalbe Land Cruiser külső gumi

74 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.09.)
  • Listaár: 4.490 Ft - 5.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-30 (74 vélemény)
Rendezés

lemonstones avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • 2000km alatt nem volt egyszer sem defektem
  • lassan kopik
  • 4.5bar-on használom,és csak a kis középső futófelületen fut
  • kinézetéhez képest tényleg nagyon alacson a gördülési ellenállása
  • kanyarban is jól kapszkodik
  • laza talajon is megállja a helyét
  • külön forgásirányt  jelöl elöl-hátul
Hátrány

van némi surrogó hangja,de nem nevezném komoly hátránynak

Tapasztalat

Trekkingen használom 700x40c verzióban,jól szerepel aszfalton és földúton egyaránt,persze nem úgy mint amelyik direkt egyikre vagy másikra van tervezve, de egy kellemes átmenetet képez ha változnak a terep és útviszonyok menet közben.Volt már olyan hogy országúton autós leszorított az aszfaltról a laza útpatkára és nem csúszott meg,majd azzal a lendülettel vissza is tudtam kapatni vele a műútra.

Erre ajánlom

túra,könnyeb terep

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2012 külső gumi
kb.2000km után
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bleiben avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • kiváló defektállóság
  • megfelelő gumikeverék aszfalton és murván egyaránt
  • nagyon tartós, nehezen kopik
  • aszfalton is kicsi az ellenállása
  • gyors ez a Schwalbe külső gumi
  • kanyarban jól kapaszkodik
  • nem nyúlik
  • minden terepen és időjárásnak megfelel
Hátrány

egy idő után repedezik a rücskök alatt, de semmiben nem akadályoz

kicsit drága

Erre ajánlom

mindenkinek aki kövesúton is szeret hasítani

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2010 külső gumi
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sentex avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az aszfalton és más szilárd(abb) burkolatú utakon a futóélnek köszönhetően tempósan lehet haladni. Lazább szerkezetű talajokon már óvatosan kell kezelni a bicajt, sárban sajnos felszedi az anyagot és nehezen is engedi el.

Hátrány

Nehéz. Most már drága is. Nem gyártanak hajtogatható verziót.

Tapasztalat

http://revomag.hu/2013/schwalbe-land-cruiser-tartosteszt-elet-a-csucs-alatt/

Eddig több mint 15000 km-t tettem bele a 2010-es gyártású LC garnitúrába. A hátsó tükörradiál, a defektvédő szalag helyenként kilátszik. Mióta feldobtam a kerekekre, nem kaptam defektet. Biztos csak az őrangyalom miatt:) Sok felé jártam már ezekkel a gumikkal, nem csalódtam benne, csak a kíváncsiság miatt használnék más típust (meg is van a másik jelölt).

Erre ajánlom

Leginkább túrázgatni és járni az utakat (szilárd és földutak egyaránt). Ha ezeket az egyszerű szempontokat észben tartod, akkor nem sok csalódást fog okozni.

Ennyiért vettem
2500
Mért tömeg
7602 g
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2010 külső gumi
14000 km után
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vki654 avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-kicsi gördülési ellenállás
-lassan kopik a Land Cruiser
-aszfalton használom, de terepen is egész jó
-hátsó gumiként használom és sokkal csendesebb, mint ami elől van

Hátrány

-súlya nem épp könnyű(nekem nem hátrány)
 

Tapasztalat

Nekem a 26"-s 1.9-es szélességű van, hátsó gumiként használom.

Erre ajánlom

aszfalt,murvás út,durább terepre már nem ajánlom

Ennyiért vettem
3500
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

duke533 avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- kiválló defektállóságú a Land Cruiser
- aszfalton gördülési ellenállása minimális
- terepezésre is alkalmas

Hátrány

- nehéz
- igénytelen kivitel
- a legtöbb már gyárilag csámpás, szerelés után sem fut egyenesen
- sehol nem kapható a Land Cruiser ?!

Tapasztalat

1.9 - 2.0" -os modell !

 

Tuti gumi, nekem a hátsó 1 év alatt már rendesen megkopott, de nem is kiméltem.. Lehet ciki ilyen olcsó/nehéz gumival rohangálni, de ez nem hagy ott sehol, >3000 km alatt 1 defektem volt vele.. Megyek vele aszfalton, és ha ahhoz van kedvem, bármikor lefordulok, és repesztek tovább földúton/ösvényen.

 

UPDATE:

- Immár kb. 6 éve használok ilyet (3000-4000km/év), összesen egy defektem volt vele..
- igen, kopik.. ha igényes vagy cseréld évente, amugy akár 3-5 évig is használható..
- havas / nedves úton odafigyelve hajts! de ez szerintem minden gumira érvényes..
- kirepedezik.. és?! szétmenni, kihasadni nem fog, marha erős gumi, nekem 3-4 éves darab is van még használatban..

 

UPDATE:

Az évek múltával egyre drágább, gyengébb minőségű ez a gumi.
Hamarabb kirepedezik, gyorsabban kopik, a legtöbb már gyárilag csámpás, szerelés után sem fut egyenesen.
A legutóbbi gumin az egyik Schwalbe felirat rá volt nyomva a másik tetejére. Igénytelenség..
 

Erre ajánlom

treking / offroad gumi

Súlya és univerzális jellege miatt (profi) versenyzésre nem javaslom,
száraz aszfaltra, könnyebb terepre született..

Ennyiért vettem
3000-
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser külső gumi
33 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stellaz1 avatar
39 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem jól tapad a Land Cruiser, még vizesen is, bár óvatos vagyok vele.

Aszfalton is türhetően gurul és terepen is hozza a kötelezőt. Az oldalbütykei miatt egész jó az oldaltartása.

Elvileg van benne valami defektvédelem.

Jó áron adják, 2300 Ft-ért vettem. 

Hátrány

Még nem jött elő semmi hártány. Max a súlya, de télen ez nem szempont.

Tapasztalat

Én kifejezetten télre vettem ezt a Schwalbe külső gumit, mert a mintája miatt aszfalton megfelelő és havas úton is ad némi extra tapadást, illetve napi szinten megyek erdőben, bár nem túl nehéz terepen. Ilyenkor és hóolvadáskor elég nagy a sár, talán ott is kényelmesebb, mert ilyenkor kevésébé csúszik (slic gumit használok normál esetben). Ha ez a gumi annyit tud, hogy nem kapok vele lépten nyomon defektet, akkor azt mondom, hogy megérte és jó gumi. A tartóssága majd elválik, bár csak télre vettem, így ha nem nagyon ócska, akkor még eléggé odébb tudok erről véleményt alkotni. Majd később beszámolok, hogy hogy alakultak vele a dolgok. Most megelőlegezem neki az öt répát, de ez még változhat a használat közben.

 

Update: immár a 3. telét szolgálja ez a Schwalbe külső gumi, és összeségébe elégedett vagyok vele, eddig egy lassú defektet kaptam, kopásnak nincs nyoma. A menettulajdonságai aszfalton nem rosszak, de nem is túl jók, kicsit darálnak az oldalbütykei kanyarban, ami bizonytalanná teszi egy kicsit, ugyanakkor jól tapad a hideg aszfalton is. Hóban a viselkedése elfogadható, a slic gumikhoz képest pedig egyenes kiváló, de nem tart túl jól egyeneseben és fékezéskor. Hogy őszinte legyen igazából nem ilyet vennék még egyszer téli vegyes használatra, hanem olyat, aminek kicsit ügyesebb a mintázata vagy aszfalton, vagy hóban, esetleg mindkét helyen, mint pl. a schwalbe marathon plus tour (aszfalton észre sem venni a bütyköket), vagy conti traffic, vagy egy dedikáltan téli gumit,  bár azok nem ebben az árban mozognak. Egész évre biztosan nem ajánlanám a Land Cruisert sem városi, sem túra guminak, sem terepguminak, mert igazából sehol nem túl jók a képességei, így a répák számát 4-re módosítom, az ár érték arány pedig továbbra is 5 marad, mert 2300 Ft-ért hibátlan.

Erre ajánlom

Vegyes használatra.

Ennyiért vettem
2300
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hawaii avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Kellemesen halk suhanás, ahogy szeretem (Azért nem teljesen hangtalan).
- Viszonylag alacsony a Schwalbe Land Cruiser gördülési ellenállása (ha jól fel van fújva).
- Jó kompromisszum döntően aszfaltra, ritkán enyhe terepre.

Hátrány

- Havas, sáros, vagy laza talajon csúszkál mindenfele ez a Schwalbe külső gumi. (Ha az egyensúlyod akarod vele fejleszteni, akkor akár előny is lehet :) )
- Defektállóságon még lenne mit javítani.
- Így 9000km környékén már megjelentek repedések itt-ott, de gyakorlati hátrányát eddig nem tapasztaltam.
- Nem a könnyű gumik közé tartozik.
- Gyalogok ritkán hallanak meg zajkeltés nélkül.
 

Tapasztalat

Eredendően elégedett vagyok a gumikkal. A maximum nyomás (4,5 bar) közelébe felfújva a 60kg-om alatt csak minimálisan nyomódik össze a Land Cruiser, az oldalsó bütykök egyenesben nem érik az aszfaltot. Így a széles gumihoz mérten viszonylag alacsony a gördülési ellenállás és remekül lehet vele csendesen suhanni. 2 év és 9000km alatt két defektet szedtem össze. Hogy az üvegszilánkot nem szereti, az egyértelmű, ám ami meglepett, hogy a gesztenyehéj tüskéje is betalált (a futófelületek közti részen). Döntő többségében aszfalton használtam, ahol a tapadás nem okozott csalódást, nagyobb tempóban vett élesebb kanyarban sem adta jelét bizonytalanságnak. Mostanra a futófelület ~75%-a elkopott, lassan esedékesé válik a gumicsere.
Vennék-e ilyet ismét? Igen. Ám mivel a vásárlás óta a felhasználási profilom méginkább eltolódott az aszfalton tekerés irányába, ezért esélyes, hogy győz a kíváncsiság és más mintázatú, vékonyabb gumi lesz az utódja.

Erre ajánlom

Ha döntően aszfalton akarod használni, de néha azért letévednél könnyebb terepre (földút, erdei ösvény) is.

Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2010 külső gumi
Schwalbe Land Cruiser
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

thehpepe avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Négy királydinnye-tüskét nyaltam be és egyik sem szúrta át,pedig nem a bügyköknél volt. Én is csak pislogtam rajta,hogy ez hogyan lehet.

Jó a gördülési ellenállása.

Oldaltartása is megfelelő.

Vizes aszfalton is jó ez a Schwalbe külső gumi.

Csendes (ez lehet hátrány is)

Hátrány

Még nem tapasztaltam a hátrányát.

Tapasztalat

A mintázatát elnézve kicsit tartottam tőle,hogy kb 10 km/óra fölött nem lehet vele kanyarodni,de kellemesen csalódtam. Elég puha keverék. Jó választásnak tűnik a Land Cruiser,bár szerintem egy kis nézelődéssel lehet ennél jobb ár/érték arányút találni.

Erre ajánlom

Danone Activia mellé,hogy változatosan étkezz! :D

Ennyiért vettem
3600
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

soup86 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

alacsony gördülési ellenállás

hangtalan a Land Cruiser

mást nem találtam

Hátrány

puha, gyenge minőségű gumikeverék

kirepedezik

esőben csúszkál

majd 1 kiló darabja

defektállóság vicc

Tapasztalat

Pofátlanul sokat kérnek érte de semmi nem indokolja ezt az árat. A puncture protection jól hangzik csak a sokadik defekt után már nem nagyon hiszel benne; a peremében található bowden vastagságú acélsodrony miatt emberi erővel szinte lehetetlen felrakni bizonyos felnikre ... harmadáron jobbat kapsz Kenda és CST háza táján, ez pénzkidobás. 

Erre ajánlom

Ennyiért vettem
3300
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2010 külső gumi
30 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bacu avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- szerencsére még nem kaptam vele defektet, így nem tudok róla beszámolni

- az aszfalton tuti jól gördül

- mindkét keréken használom

- néha terepre is szeretek menni, így azért vettem ilyet

- legelején kanyarban féltem tőle, olyan bizonytalannak éreztem, de semmi gond nem volt vele.

Hátrány

- vízes aszfalton kanyarban én azért néha tartok tőle nehogy kicsússzak

- a gumi oldalán nagyon kis csíkokat láttam... remélem nem fog szétrepedni (csak a hátsón :))

Erre ajánlom

Városban közlekedni, néha terepre is eltévedni.

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2011 külső gumi
Schwalbe Land Cruiser  2011 külső gumi
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sabre avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aszfalton jól megy,a gördülési ellenállása kicsi.Kanyarban nagyon biztos az útfogás,még vizen is.

Ideális mindenes gumi annak,akinek fontos hogy minden terepre használható legyen a bicó.

Hátrány

Sárban hamar eléri a határait.Egyszerűen elkapar a gép,hamarabb mint várnám.

Tapasztalat

Sárba nem való.

Erre ajánlom

Aszfaltra,száraz terepre.

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2008 külső gumi
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

buldogatti1 avatar
57 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon olcsó

Lassan kopik 

Könnyen fel lehet rakni és le lehet venni

Sarat nem csapja fel

Nem megy bele a dinnye

Hátrány

Kanyarba nagyon csúszik, betonon

Nem extrém felhasználásra van ezért a szikla szétszedi az oldalát

Erre ajánlom

Boltba járni

XC

Ennyiért vettem
1000
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2009 külső gumi
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XCode avatar
171 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyen beszerezhető. Gördülési ellenállása viszonylag alacsony.

Hátrány

Teljesítményéhez viszonyítva drága. A futófelület aránylag gyorsan elhasználódik. A gumi csúnyán repedezik a váll bütykeinek tövénél. Havas, maszatos, poros utakon vigyázni kell vele. Terepen nem valami híres. A defektvédelem gyengécske. Mindezek tetejébe jó nehéz. A sártól és egyebektől eléggé nehezen tisztul meg.

Tapasztalat

Megvettem ezt a gumit – ajánlották. Ettől függetlenül éppen akkor nem is találtam volna megfelelőbbet. A futófelület alapján aszfaltra és döngölt talajra szánták, de nyilvánvaló, hogy könnyebb terepen is helyt kell állnia. A koronán keskeny, összefüggő, fűrészes borda fut körbe, a vállon pedig rombusz alakú bütyköcskék sorakoznak. Az egyes elemeket eléggé szűk csatornák választják el egymástól. A mintázat jellegéből adódóan a köpeny első és hátsó kerékre is jó.

Aszfalton és keményre döngölt talajon a keskeny korona miatt jól gurul, de azért nem nyújt olyan teljesítményt, mint egy igazi városi vagy túra gumi. Komolyabb sebességet nehéz vele elérni, 20 km/h fölött igencsak jó erőnlét kell hozzá. Tapadása, úttartása száraz körülmények között megfelelő. Havas, maszatos, poros utakon hajlamos csúszkálni. Nem hajtok esztelenül, egy alkalommal mégis kifogott rajtam, csak a sok éves gyakorlat mentett meg az dicstelen elhasalástól. Oldalirányban is eléggé jól tart, lejtőn oldalazva, illetve süppedős talajon azonban hajlamos félrecsúszni. A futófelület egyébként majdnem hangtalan.

Laza talajokon, kavicson, homokon gyengén teljesít – alacsony nyomáson sem jobban –, hiába a többé-kevésbé megfelelő szélesség. Kacsázik, el-el süllyed. Sáros földutakon sem jó vele gurulni, nehezebb terepen meg végképp nem. A sár beleragad, felülete aránylag nehezen tisztul.

Anyaga meglehetősen erős, kellően rugalmas, de csúnyán repedezik a váll bütykeinek tövénél. A futófelület jó vastag, de szükség is van rá, mert kopik erősen. Valamivel több mint egy év és 5000 km után jó négy millimétert kopott: aszfalton többet, terepen kevesebbet gurultam ez idő alatt. Defektvédelme rossz hatásfokkal dolgozik: inkább a korona vastag anyagában akad el a tövis, mint a szúrás ellen védő rétegben. A királydinnyének végképp nem tud ellenállni, így aztán legtöbbször az fúrta át. Talán két tucatszor kellett foltoznom a belsőket, átlagosan egyszer 200 kilométerenként.

Erre ajánlom

Városi közlekedéshez és túrákhoz való. Szilárd burkolatú utakon és döngölt talajokon megfelelően gurul, főleg száraz időben, amikor a Nap is magasan áll az égen. Nehezebb terepre, úgy vélem, nem alkalmas.

Nem rossz köpeny, de szerintem nem éri meg az árát. Sikerét valószínűleg annak köszönheti, hogy városi-túra gumi gyanánt többnyire ezt kínálják, kapható széles változatban is, neve és viszonylag magas ára pedig jó minőséget sugall. Hasonló tudású gumit (akár ugyanilyen mintázattal) nagyjából fele ennyiért is kaphatunk, igaz, nehezebben juthatunk hozzá.

Ennyiért vettem
2700
24 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nagybela75 avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • nagyon strapabíró
  • mintázatához képest könnyen és halkan gördül
  • árban is jó a konkurenciához képest
  • van bőven futófelület
Hátrány
  • már az első évben elkezdett repedezni a bütykök alatti rész, azt hittem hogy szét is fog menni de még 8 évig elfutottak és nem romlott az állapota
Tapasztalat

Nagyon szerettem ezeket a gumikat kb. 8évet és sok ezer km-t tettem meg velük. Hihetetlen amit kibír ez a gumi tényleg sokféle terepen mentem vele, de a városi terepen (kocsmák előtt törött üvegeken) is jól bizonyított.

Nagyon sokat faroltam vele (a mai divatosabb nevén drifteltem) de még így sem kopott le teljesen. Hihetetlen mennyiségű futófelület van rajta szerintem lazán kétszer annyi mint más gumikon.

Erre ajánlom

Bármilyen terepre - nyilván itt nem extrém kerékpározást kell érteni, de normális felhasználás mellett - város, túrázás - bárhova ajnálható

Ennyiért vettem
3500
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

korrol avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

aszfalton ideális választás, jól tapad, kanyarban lehet dönteni

földön is egész korrekt, semmi probléma vele

defekt 1 év alatt nem volt

enyhe sárban nem csúszik a bringám hátsója

könnyű volt felrakni a felnire, már majdnem egy hajtogatható szintjét hozta

 

Hátrány

900 gramm, de legalább erősödik a lábam

(azért 400 grammos külső után durva váltás)

repedezik a gumi, a bütykök tövénél igen rosszul néz ki

esőben gyors kanyarodást el lehet felejteni

kisebb fékezésnél is meg tud csúszni és így kopik is rendesen

 

Tapasztalat

előny/hátrány: nincs gördülési hangja/gyalogosok nem hallják

emiatt nem húzom le, látszik a mintázatából

 forgásiránya változtatható és tényleg működik

Erre ajánlom

aszfalton és kemény földön eddig bevált, esőben visszafogott tekerés

Ennyiért vettem
2400
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (74 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 1.75
  • 24 x 1.90/2.00
  • 26 x 1.75
  • 26 x 1.90/2.00
  • 700 x 35C
  • 700 x 40C
  • 28 x 1.75

 
szövetsűrűség (TPI):

50


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Kevlar Guard)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 690 g
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 690 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 790 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 790 g
  • 26 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 760 g
  • 26 x 1.75 Kevlar GuardSBC Reflex 760 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 900 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 900 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Black 615 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Reflex 615 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Black 695 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Reflex 695 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 860 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 860 g

 
további információk:

511-216


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
CST/ Rubena/ Schwalbe/ Maxxis a linkeltek közül melyik jobb?
8 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Land Cruiser termékkel kapcsolatban: