Schwalbe Smart Sam külső gumi

78 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.11.)
  • Listaár: 9.500 Ft

Használt Schwalbe Smart Sam Plus eladó
7.500 Ft
új árához képest: -21%


HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



61-75 (78 vélemény)
Rendezés

Mephisto01 avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Schwalbe, a hírnév kötelez :-)

- all terrain gumi

- nagyon jó mintázat, középen szinte összefüggő futófelületet képeznek a rombusz alakú közép-magas bütykök, így aszfalton is nagyon jól teljesít. Nincs "traktor" hangja.

Az oldalsó bütykök és a középen kereszt irányban elhelyezett rumbuszok mászáskor jók. Előbbiek még kanyarodáskor is jól tartják a bicót, így biztonságos a kanyarodás.

- kopásállóságról egy hónap után még nem tudok nyilatkozni, de eddig hibátlan. Főleg aszfalton mentem vele sajna, de kopást nem láttam.

- Jó ballonos. Egyszer sem ütöttem még fel, jól rugózik.

- defektállósága jó. Egy hónap alatt nem volt eddig defektem, pedig mentem át még üvegen is.

- hajtogatható kivitel (kevlár perem) és ez a súlyra és a fel-leszerelésre is jótékony hatással van.

- jó ár/teljesítmény arány

Hátrány

-talán az oldalfal lehetne kicsit vastagabb.

- kicsit alacsonyabb légnyomáson nyeklik-nyaklik, így bizonytalan az irányíthatóság. Lehet ez is a gyengébb oldalfal miatt van. Megfelelő nyomással tökéletes.

Tapasztalat

Nekem nagyon bejött ez a gumi. Előtte egy Maxxis Ranchero elnevezésű "szörnyet" nyúztam. Nekem az is megfelelt, csak sajna lába kelt és már nem forgalmazzák, de ha ez nem történik, akkor nem találtam volna meg ezt. A Rancheróhoz képest könnyebb, halkabb és ritkább a mintázata, így nem köpködi a kis kavicsokat (annyira) és a sarat, így kíméletesebb a közeli járókalők és bringásokhoz, no meg a váz festéséhez. Mivel tökéletes all terrain gumit még nem csináltak, így tuti, hogy a nagyobb sarat és az úszást nem fogja szeretni, se a jeget.

Remélem a kopása a rancheronál tapasztalt lesz, mert arról egy év után csak a szőrök tűntek el.

Erre ajánlom

Ha valaki egy biztonságos túrát szeretne lightos terepen és a városban is szeret/kell tekerni, annak ez a gumi nagyon be fog válni. A 2.1-es, ami nekem is van, szerintem extrémebb felhasználásra nem javasolt.

Ennyiért vettem
11500 Ft németországból szállítással :-)
Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2011 külső gumi
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsaki avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nyúzom jó ideje, aszfalton, terepen egyaránt. Nem nagyon akar kopni...ami szerintem elég nagy előny egy külsőnél. Sokat tekerek terepen, és eddig jól birja a köves, gazos helyeket. Egy defektet kaptam eddig, de akkor kifejezetten extrém helyre mentem, és egy akáctüske átment rajta.

Hátrány

Kipróbáltam hóban, sárban, esőben... Szerintem 80 kg fölött tök mindegy milyen külsőt használsz, sosem lesz biztonság érzeted extrém körülmények között. Én a 85 kilómnak és nem a gumiknak tudom be ezt a kis malőrt. Vizes hóban kifejezetten nehéz tekerni velük.

Tapasztalat

Remek, megbizható darab. Régebben no name gumikkal 3ad ennyit mentem...

Erre ajánlom

Szerintem terepen tökéletes, ott lehet igazán kihasznáni előnyeit. 

Ennyiért vettem
bicón volt
Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2010 külső gumi
Schwalbe Smart Sam  2010 külső gumi
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BF2 hungarolada avatar
140 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

van dinamónak ilyen barázda, fényvisszaverő csík és schwable(schwable belsőim eddig nagyon jók voltak)

Hátrány

nincs, vagyis nem túl defektálló, de amint kidobom a gyári belsőt kap bele löttyöt

Tapasztalat

Én még csak 2x voltam vele erdőbe és inkább városban használgatom és tetszik!  méretben 28*1.6-as és trekking gépen van, és nem csúszik annyira... ilyen nyeregbenülős erősebb emelkedőn is el lehet menni vele erdőben, úgy h nem kapar el és gördülésiellenállása se nagy így főleg jól felfújva :) egyébként hátul van ilyen elől meg ilyen félslick schwable

Erre ajánlom

ebben a méretben csak trekkingre és oda szerintem nagyon jó... amíg nem süppedős a talaj még sár is jöhet neki

Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2009 külső gumi
Schwalbe Smart Sam  2009 külső gumi
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sterci avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1hónapja vettem egy pár smart sam-et magellan pyxis vázra épített cc bringámra, azóta eléggé próbára tettem mit tud az egyes körülmények mellett. Defektállóságáról szerintem elég annyi hogy schwalbe, elég jó a cég defektvédelem technikája, ami ebben a gumiban is megvan, mentem vele nagyobb kavicsos úton és teljesen jól bírta. A gördülési ellenálása már érdekesebb, ugyanis terepre nagyon jó, földes úton, porban jól tapad, de ha felfújjuk a maximum 4-4,5 barra, a középső futófelületnek köszönhetően,úgy megy aszfalton mint egy slick gumi. Elég határozott oldalfallal bír a külső, kanyarokat rendkívül jól veszi. Nagyobb sebességnél is kijön a jó tapadás.

Főleg azért is jó választás ez a külső, mert elég könnyű, mondhatni univerzális, minden terepen megállja a helyét, és mégsem kerül 10ezrekbe.

Hátrány

Ha kis nyomással használjuk gyorsan kopik.

Tapasztalat

mielőtt smart sam-et vettem. Nooby Nic EVo külsőim voltak, amik inkább dh külsőnek néznek ki, habár nagyon jó külsők, annyira visszafognak a nagy bütykök, hogy nagyon nehéz vele gyorsítani.

Mindenképpen jobb a smart sam ár/érték arányra,

Erre ajánlom

cc,xc,városi cikázás

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2010 külső gumi
...
Schwalbe Smart Sam  2010 külső gumi
....
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó a mintázata nagyon, aszfalton könnyen gurul (nagy nyomáson, kicsin ha leér az oldalsó minta akkor az beleharap az aszfaltba), puhább terepen pedig a közepe besüpped és működésbe lépnek az oldalsó minták. Klassz. Ez pont egy olyan szett amit nem kell lépten nyomon cserélgetni attól függően hogy városban tekersz vagy felmész a hegyre. Sár az mondjuk betesz neki, ne de melyik hasonló mintájú vagy akár maraton guminak nem? Ha valaki dagonyázós helyre megy akkor arra kell külön sárgumi (panaracer smoke/dart) és ennyi.

Hátrány

Defektállósága kb ugyanolyan mint az összes ilyen kategóriájú és mintázatú gumié. Azaz közelít a nullához. Városban nem lesz vele gond, de bemész az erdőbe vagy egy mezőre az első tüske ki fogja szúrni. Első út = defekt. Utoljára a continental race king gumim volt ilyen. Erősen ajánlott ODO defektstop lötyi a belsőbe hogy ne kelljen állandóan gumit ragasztani. Én is ilyet fogok beleönteni aztán hadd szurkálják a tüskék. Esetleg defektvédő szalag de azt elég macerás berakni és drágább mint a lötyi, meg ha azt mégis átszúrja valami akkor megintcsak lehet szerelni.

Tapasztalat

Defektvédelmétől eltekintve (kiküszöbölhető) nagyon jó kis gumi ez, régóta kerestem már ilyen mindenes gumit aminél a legkevesebb kompromisszumot kell kötni. Első és hátsó keréken is ez van, stabil a bringa. Bár egy slick/félslick után szokni kell hogy kicsit más az érzés főleg aszfalton bedöntésnél, viszont korántsem annyira akaratos mint mondjuk a panaracer külsőim.

Erre ajánlom

város, túra, xc, cc, am

Ennyiért vettem
4800
17 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tboy72 avatar
26 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Pozitívan csalódtam benne, az előző nyári majdnem slick gumimhoz képest sem nőtt jelentősen a gördülési ellenállása. Defektet még nem kaptam vele, bár az utcánk végén valami faxkalap összetört egy sörösüveget, és egyik reggel teljes gázzal végigrongyoltam rajta.

Forgásirányos, szépen rá van írva, hogy melyik irányba gördüljön az első, vagy a hátsó keréken.

Fenn a Pilisben  már nagy sárban is jártam vele, de engem nem hagyott cserben, nagyon szépen kijött a szmötyiből.

Tegnap a Megyeri híd budai hídfőnél a vizes aszfalton, kb 28-cal,  a bicikliút visszafordítójában megcsúszott, de ahogy nagyobb lett a dőlésszöge, úgy kezdett még jobban tapadni. Ilyet még nem tapasztaltam, más gumival már fika-mika lett volna, de legalábbis lábletétel. Ezzel simán megfogtam. Szerintem nagyon jó gumi.

Hátrány
Igazából eddig még nem találkoztam hátránnyal, talán egy kicsit nagy a hangja, de ilyen mintánál szerintem ez elfogadható.
Erre ajánlom
XC, város
Ennyiért vettem
6000/pár
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dave118 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Szerintem a legjobb mindenes gumi. Aszfalton is megyek sokat vele és alig kopik, esőben is jól tart, sarat kidobja.

A mintázata nekem nagyon bejön, középen egybefüggő bordák vannak amik nagy guminyomás mellett úgy működnek mintha slick-ed lenn. Alig van gördülési ellenállás. 

Alacsonyabb nyomáson meg kanyarban az oldalsó bütykök nagyon jól kapaszkodnak.

Első, hátsó kerékre is jó a megfordítható minta miatt.

Hátrány

Eddig nem találtam. Talán az oldalfala lehetne vastagabb.

Az ára kb a középszintet képviseli, nem a legolcsóbb gumi de megéri.

Erre ajánlom
xc,am, aki városban sokat teker, hogy elérje az erdőt.
Ennyiért vettem
5000/db
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Akyyy avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

- kanyarban nem csúszik meg

- jó hangja van ^^

- szép mintázat

- lassan kopik

 

Hátrány
nincs
Erre ajánlom
dirt, street
11 olvasó 27%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HZoli avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Igazi mindenes gumi, azaz mindenre jó (vagy majdnem), de semmiben se kiemelkedő. A tapasztalataim különféle terepviszonyok között:

  • Száraz  aszfalt: alapvetően jó, de nem ez az igazán neki való
  • Vizes aszfalt: picit bizonytalanabb az irányítás, de még mindig jó
  • Keményre döngölt földút, száraz erdei út: na ez a neki való terep, itt nagyon jól teljesít
  • Vizes földút, kis sárral: még itt is jól megy, de néha csúszkál
  • Nedves erdei út, falevelekkel: ua. mint feljebb
  • Murvás, kavicsos út: itt is nagyon jól megy, nem pattog a köveken, nem akad el az apró kavicsos részeken
  • Nagy sár: felejtsd el! Ilyen terepen teljesen használhatatlan.
  • Hó, jég: még inkább felejtsd el! Minden eddigi külsőmmel úgy-ahogy boldogultam ilyen terepen, de a Smart Sam ilyenkor teljesen használhatatlan. A legminimálisabb kontrol-érzet sincs meg, tök mindegy, hogy sekély, vagy mély, vagy jeges, letaposott-e a hó.

Többen szidták a defektállóságot, nekem 3000 km alatt csak 2 defektet "sikerült" összeszedni, szóval szerintem nem olyan rossz. (Vagy csak mázlista vagyok:))

Hátrány

A Schwalbe állítása szerint az egyik leghosszabb élettartamú gumijuk. Hát nekem 3000 km után a fentebb említett vegyes terepviszonyok után nem maradt sok minta a hátsó gumin, van ahol már teljesen lekopott slick-re. Ezelőtt egy CST külsőt használtam, azon, több mint 2000 km után alig volt kopás.

Iszonyat kínszenvedés leszedni ill. feltenni a felnire (Rigida Sphinx 19).

Erre ajánlom

Száraz útviszonyok között mindenkinek mindenre. Vizes, nedves körülmények között kevésbé jó; extrém terepre (nagy sár, jég, hó) meg semmiképp se.

14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Johnny B Good avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Gyémánt alakú középső mintázat azfaltos haladásra, odalsó bütykök kanyarodáshoz és mászáshoz.
Hátrány
??? ja, megvan : pézbe kerül ...
Tapasztalat

Talán a legjobb mindenes gumi, kiegyenlített tulajdonságokkal, ebből következően nem kiemelkedő semmiben, de remekül használható változatos terepviszonyok között; aszfalton is jól gördül(kis hangja azért van), az erdőben csak a mély sár fog ki rajta, ez asszem elnézhető. Előre és hátra is jól használható, csak figyelni kell a forgásirányra.

Ha 1 gumit kéne választanom egész szezonra, nem is gondolnék másra.

Erre ajánlom
Azoknak, akik 1 gumival akarnak minden talajon tekerni, egész évben.
Ennyiért vettem
6500
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomaa avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • hát nekem nagyon lassan kopik
  • kanyarba nagyon fasza hangja van :D
  • esőbe sem csúszik
  • nagyon király ballonozott a gumi
  • ha jól felmelegszik és  farolsz akk rohadtul csikorog :D
Hátrány
hát nemtudom.... defekt csak egy volt de azóta semmi
Tapasztalat
nekem a mintázata nagyon bejött, ha tropára megy mindenféleképpen ilyen gumit veszek :D
Erre ajánlom
dirt street talán gyenge dh (de ezzel ne engem kérdezzetek)
Ennyiért vettem
bicóba volt /van/
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Olcsó, könnyű.

Gördülési ellenállása, kanyartartása, kopásállósága közepes.

Nagy sebességnél is jól tapad és nem ráz túlzottan.

Első és hátsó kerékre is rakható.

Aszfalton esőben sem csúszik.

Döngölt, poros, laza, enyhén kavicsos földúton, aszfalton jól teljesít  

 

 

Hátrány

Nem túl vastag az oldalfala, ezért hajlamos kiszakadni.

Defektállósága a vékony anyaga miatt nem a legjobb. 

Rossz a sártűrése. 

Tapasztalat
Ideiglenes használatra vettem használtan 2db-ot. Ellátta a feladatát.
Erre ajánlom
XC, AM, Maraton
Ennyiért vettem
1800
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lovi92 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1 honapig csak teszteltem:

nagyon jo kerék... nekem a performance line van (orc keverék, nem a triple nano) de maximalisan meg vagyok elégedve. aszfalton csöndes, kicsi a gördülési ellenállása es lassan kopik. vizes aszfalton csak OK, kanyarban szeret sodródni(egyenlőre csak 4 báron probáltam xD).

vizes fű- hihetetlen tapadás, nem tuttam vele megcsúszni:D

vizes kavicsos piszkos terep: dettó... fékezeskor olyan erzes mintha ABS ed lenne ... 

Hátrány

-a nagy sarat nem szereti

-vékony az oldalfala, ha megkopogtatod, egyenesen a belsőt "érzed" :D

-más nincs :P

Tapasztalat

egy bajom volt csak: schwalbe belsőt vettem bele- napon szétszakadt... pedig a legdrágább europaban .... ez szép (de ugy nez ki h gyari hiba)

:D

Erre ajánlom
az igazi alterrain mtbseknek (profiknak az evo verziot), akik mennek terepen es aszfalton egyarant... előre hátra is jó, nagyon jo vétel
Ennyiért vettem
20 euro
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hermfer avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • terepen jó az irányíthatósága
  • a laza talaj sem zavarja
  • ballonos így kényelmes
  • aszfalton sem lomha, csak a hangja nagy
  • kanyarokban határozottan tart
  • jól lehet vele mászni
Hátrány
  • nagyon gyenge a defekt tűrése
  • a sarat nem dobja ki magából, így hamar olyan lesz mintha jégen tekernénk, megy a saját feje után a bicaj
Tapasztalat
Update(2009.05.22)
2000km-t mentem eddig vele, továbbra is jó aszfalton és terepen is, ám a defektállósága kritikán aluli. 35 defektem volt már vele összesen, meguntam ezért lecseréltem egy crossmark-ra, ha nem lyukadna ki attól, hogy csúnyán nézel rá, ez lenne a legjobb mindenes gumi
Erre ajánlom
Ideális, ha nem tekersz nagy sárban és inkább a terepet keresed az aszfalt helyett. 
Ennyiért vettem
4000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

simson avatar
71 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

defektállóság:

 a "ritka" mintázat miatt és a vékony anyag miatt, nem olyan jó de amíg magasan tartja a minta addig oké.

kopás:

szerintem  lassan kopik ha nem farolgatunk szándékosan... :D

szerintem az oldalfala helyett egy papírlapot is berakhattak

volna mert olyan vékony. Nekem szétvágta vlami a dunapartaon

Melyik kerékre ajánlom:

eddig elsőn és hátsón volt  de a hátsót szétvágta valami, én inkább elsőre ajánlanám mert könnyű felütni csak szerencsére dupla belsőm volt:D

Hogy viselkedik:

erdőben jól dongölt úton is lehet vele repeszteni kanyarodni is az utóbbi kettőn. esőben nem észleltem, hogy nagyon rossz lett volna. A dagonya határozottan rosszat tesz neki összeszedi a sűrű sarat és olyan mintha jégen pörögnea hátsókerék, a kis sárban még elmegy.

nagyobb sebességnél is jó tart , bár én csak száraz úton teszteltem 40-50 között erdőben max40-et ha mentem vele de elég jól megfogott

 

Hátrány
azt hiszem leírtam mindent amit tudok kis mindenes gumi a dagonyát kivéve mindenhol el lehet vele menni mindenre jó nem túl nagy gördülési ellenállással
Tapasztalat
eddig kenda koyote-ot próbáltam az is jó volt de ez veri szerintem
Erre ajánlom
bicikliseknek, felnire mert ha nincs az  rosszat tesz a felninek
Ennyiért vettem
cangához kaptam
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-75 (78 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 2.10
  • 26 x 2.10
  • 26 x 2.25
  • 29 x 1.75
  • 29 x 2.10
  • 29 x 2.25
  • 700 x 35C
  • 700 X 40C

 
nyomás (bar):

max. 4


 
szövetsűrűség (TPI):

67


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van

  • nincs


 
defektvédelem:
  • van (Kevlar Guard)

  • van (Double Defense)

  • nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 26 x 2.10 PaceStar 495 g
  • 26 x 2.10 Tubeless PaceStar 690 g
  • 26 x 2.25 PaceStar 570 g
  • 26 x 2.25 Double Defense PaceStar 660 g
  • 29 x 1.75 PaceStar 435 g
  • 26 x 2.10 Performance 550 g (hajtogatható)
  • 26 x 2.25 Performance 630 g (hajtogatható)
  • 24 x 2.10 Performance 580 g
  • 26 x 2.10 Performance 620 g
  • 26 x 2.10 KevlarŸGuard Reflex 700 g
  • 26 x 2.25 Performance 705 g
  • 26 x 2.25 Performance White Stripes 705 g
  • 26 x 2.25 Performance Graphit 705 g
  • 700 x 35C Performance 450 g
  • 700 x 35C Performance Reflex 450 g
  • 700 x 40C Performance 540 g
  • 700 x 40C Performance Reflex 540 g
  • 29 x 1.75 Performance 595 g
  • 29 x 2.10 Performance 680 g
  • 29 x 2.25 Performance 790 g

 
további információk:

A verhetetlen mindenes. Már cross verzióban is elérhető. Jól gurul, jól tapad és tartós. Double Defense verzióban szinte mindenen átmegy.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hátsónak melyik? Maxxis Aspen, Crossmark, Schwalbe Smart Sam?
Nincs még hozzászólás
Schwalbe Smart Sam
4 válasz
utolsó: 2020. máj.
Schwalbe Smart Sam vagy Impac Smartpac
3 válasz
utolsó: 2017. máj.
Schwalbe Smart Sam 2017
3 válasz
utolsó: 2017. aug.
Schwalbe Smart Sam vs Continental Cyclocross Plus 622-35 ?
8 válasz
utolsó: 2015. okt.
Schwalbe Rapid Rob vagy Schwalbe Smart Sam?
3 válasz
utolsó: 2014. jún.
Schwalbe Smart Sam vagy Rapid Rob?
6 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Smart Sam termékkel kapcsolatban: