-Aszfalton és döngölt erdei útón jól tapad
-Kicsi a gördülési ellenálása
-Drótperemes verzió viszonylag jó áron van
-Kevés defektet kaptam vele pedig semmi extra defekt védelem nincs benne
-Viszonylag gyorsan kopik
-Laza talajon de főleg murván csúszik
-Sárban teljesen alkalmatlan
Aszfalton egész jó a gördülési ellenálása de a középső mintázat nem 100% egybefüggő és viszonylag széles is ezért soha nem lesz egy igazi aszfaltszaggató gumi, az oldalsó bütykök terpen való kanyarodásnál csak nagyobb bedöntés során érnek le, ami annyit tesz hogy aszfalton egész jól gurul de gurulhatna jobban is és terpen pedig inkább a döngölt talajon érzi jól magát, laza talajon a zárt mintázat nem nyújt elegendő tapadást. Kanyarban is csak nagyobb döntés esetén kezd javulni a helyzet de ez meg kicsit rizikós. Sárban abszolút nem jó, gyorsan feltelik a mintázat és nem dobja le magáról a sarat.
Alapvetően szerintem általános használatra tökéletes. Ha nem laksz közel a hegyhez és jó tempóban akarsz kijutni a hegyre, de ott nem akarod megváltani a világot csak egy jót bringáznál minden további nélkül ajánlom neked. Terepen való vaduláshoz el kell felejteni, hamar kicsúszás lessz a vége.
Két típusát is próbáltam a 2.1 drótperemes és a 2.25 drótperemest.
2.1 verzió szerintem jobb belőle , a 2.25 csak feleslegesen ballonos több súly de szinte semmivel sem jobb a tapadása.
Én városban mászkálásra, edzésre és száraz pályán marathonozásra használtam, végülis egy kis kompromisszummal egész gyors gumi (inkább felfelé, lefelé azért ne bízd rá az életed inkább fékezz)
Aszfalt, döngölt talaj,száraz lightos terep
Inkább hátsó gumiként szereplet jobban