Az alap változat elég papírszerű, a nagyobb tüskék ki tudják lyukasztani, de ha az ember nem megy át rózsabokron, nem nagyon kap defektet. Egyszer egy nagy éles üvegszilánk szétvágott egyet.
Aszfalton tűrhetően kopik, a középső futófelület miatt könnyen gurul megfelelő nyomás mellett. A mintázata jó. Kinézetre szép.
Első és hátsó keréken is használtam, mindenhol jó. Emelkedőn, lejtőn egyaránt jó.
2,25 széleset használok, elég gyorsan lehet tekerni vele, ha fel van pumpálva. vizes terepen vigyázni kell vele, az aszfalt fajtájától is függ. Nekem sárban is jól viselkedett, nem kell ész nélkül döntögetni a bringát. A vizes sáros út teljesen más mint a száraz.
Mindenes gumi, terepen is nagyon jó társ, én városban is használom, ott is inkább tereppel megyek, inkább tapadáspárti vagyok.
Terepnek megfelelően kell a nyomást beállítani. 2,5-4 bar között használom.
Jóval könnyebb mint egy kevláros, de sokkal vékonyabb is. Lehet belőle kapni defekttűrőbb változatot is.
Az oldalfala vékony, padkák, kövek fel tudják sérteni, ha az ember nem figyel oda és nekicsapja.
Ballonos gumi, tartása nincs, fel kell fújni.
Nagyon praktikus, jó gumi, szeretem.
Terepre, aszfaltra egyaránt. Dagonyára, DH-ra, országútra nem.