Specialized Adrenaline 2.0 külső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

bics avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
betonon-földön egyaránt jól tapad, "szép" a mintája, nem olyan paraszt mint a nagy dh gumiknak.
Nem kopik betonon sem
Hátrány
nem tapasztaltam
Tapasztalat
nekem a 2.1es van. szép magas gumi, jó a tapadása, esztétikailag és jó.
ajánlom mindenkinek
Erre ajánlom
mintázata miatt persze jobb földúton használni. utcára is hibátlan de aki utcázik az vegyen street gumit a gördülékenysége miatt.
Szerinted hasznos?

Dave avatar
Dave
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Terepen vesszettül tartja a gépet,de az aszfalt sem fog ki rajta,ott is zsír,mivel a futófelület viszonylag kevés! Ja és a kevlár a futófelület alatt, na az még egy jó találmány! Már közel 1 éve használom, de már a defekt fogalmát el is felejtettem!
Hátrány
Ha sokat mész aszfalton az nagyon kopik! A sarat nem túlzottan szereti,főleg ha sok van belőle.
Tapasztalat
Ez a gumi nekem hátul van,de veszett jó még különösebb panaszom nem volt rá,kivéve az aszfalton való kopását.
Erre ajánlom
Szerintem XC-re egész jó darab.
Szerinted hasznos?

Kriss avatar
Kriss
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon sok! pl. a sok nagy oldalbütyke miatt jól tapad még múrvás, földes nagykanyarockban is! középen van egy kis futőfelület, ha aszfalton mész legalább csak az kopik :D
Hátrány
még nem találtam, de ahogy elnézem és halottam az aszfal nagyon megeszi de hát istenem ez terepre van, szal ez nem hátrány. Tényleg elég brutálballonos de a 2.0 méret nekem egy kicsit kicsi!! lehetne 2.2-es
Tapasztalat
Nagyon pöpec darab az tutti!! ilyen nem teljesen kiforrt Freeride arcoknak ajánlom akik nem 2.5-ös gumit akarnak, mert még nem csak a durvábbat nyomják!! ...de azé az első egy picit lehetne nagyobb...szerintem!! én hátul a (párjával) 2.2 szintén Speckó Enduroval nyomom! Nah a kettő párosítása brutálisan jó, de az is kopik keményebb helyeken!! VEGYÉTEK me GUT!!
Erre ajánlom
Freeride mindenképp meg más is!! lehet xc vagy cc de szerintem nem néz ki jól egy olyan bicóban (bár azt ki nem szarja le :))
Szerinted hasznos?

xc szabi avatar
xc szabi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nem kifejezetten nehéz, ahhoz képest amekkora traktorgumi (a kevlaros). Ballonos, a 2.1-es Smokeom eltörpül mellette. Elég stabil, elsősorban a méretei, és az ebből adódó tapadó felület miatt.
Hátrány
A bütykei nem túl nagyok, szóval nem ettől stabil, én speciel nagybütyök párti vagyok. Az oldalsó bütykök viszont kifejezetten kicsik, a döntöttebb kanyaroknál oda kell figyelni. Ez nem frankó.
Tapasztalat
Azt mondom egynek elmegy, nem életem küsője, de teszi a dolgát. Csak akkor fogom lecserélni, ha már megkopott (szóval nem vágom a szemétbe azonnal) de valószínűleg nem ilyen lesz a következő külsőm. Aszfalton kifejezetten tetűn viselkedik a bicaj vele, de nem is szeretek aszfaltom tekereni. Nem találtam olyan terepet ahol kifejezetten rosszul teljesítene.
Erre ajánlom
xc, túra, maraton annak aki szereti a kis bütyköket mk. kerékre
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.