Specialized Adrenaline 2.0 külső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Kriss avatar
Kriss
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon sok! pl. a sok nagy oldalbütyke miatt jól tapad még múrvás, földes nagykanyarockban is! középen van egy kis futőfelület, ha aszfalton mész legalább csak az kopik :D
Hátrány
még nem találtam, de ahogy elnézem és halottam az aszfal nagyon megeszi de hát istenem ez terepre van, szal ez nem hátrány. Tényleg elég brutálballonos de a 2.0 méret nekem egy kicsit kicsi!! lehetne 2.2-es
Tapasztalat
Nagyon pöpec darab az tutti!! ilyen nem teljesen kiforrt Freeride arcoknak ajánlom akik nem 2.5-ös gumit akarnak, mert még nem csak a durvábbat nyomják!! ...de azé az első egy picit lehetne nagyobb...szerintem!! én hátul a (párjával) 2.2 szintén Speckó Enduroval nyomom! Nah a kettő párosítása brutálisan jó, de az is kopik keményebb helyeken!! VEGYÉTEK me GUT!!
Erre ajánlom
Freeride mindenképp meg más is!! lehet xc vagy cc de szerintem nem néz ki jól egy olyan bicóban (bár azt ki nem szarja le :))
Szerinted hasznos?

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.