- Nagyon könnyű
- brutálisan tapad
- átlagos kopás
- nem defekteltem vele, igaz használtam löttyöt
- alapvetően nem drága az S3 Lite a képességeihez képest, ha azt veszem hogy a pénzemért kvázi egy felniszalag belső külső hármast vettem egyben
- Rendszerfelépítésből adódó kisebb belső súrlódás ezáltal kisebb gördülési ellenállás
- Felüthetetlen
- Konkurenciához képest a "belső" hozzá van vulkanizálva a szövethez belülről ezáltal is erősítve azt.
- Szintén emiatt elhagyták a varrást az alján megkönnyítve az amúgy így nem túl egyszerű felhelyezést
- Egy siralom felrakni mert összeugrik.(figyelem ez használat utáni tárolásra is igaz!)
- Szingós rendszer összes hátránya: csak defektgátlótejjel lehet biztonsággal használni hogy az első tüske ne vigye a sírba.
- pepecs meló felragasztani
- nem lehet teljesen ütésmentesre szerelni
- Tufo betegség: hamar elkezd repedezni
- idehaza túl keskeny
Úgy általánosságban a szingós rendszerről:
Sok tévhit övezi a szingót. Minden egyszeri bringás úgy fél tőle mint a tűztől mert "úristen mivan ha defektet kapok, akkor dobhatom ki" Nos alapvetően ez részben igaz. Valóban ki lehet kukázni ha valami olyan szinten átvágja a szövetet hogy a folyadék már nem fogja meg. De ez egy sima külső esetén is igaz, ha ilyen sérülést szenved jó eséllyel a szálstruktúrának is annyi ami ütést eredményez, tehát kuka az is. Szúrt defektet megfogja a latextej felütni meg nem lehet. Szelep kiszakadásának esélye kb nulla mivel fel van ragasztva a tömlő. Előnyök tekintetében a Tufo féle metódussal (vulkanizált belső) készült szingónak, alacsony belső súrlódása van, emiatt kisebb a gördülési ellenállása. Rendszertömeg tekintetében röhögve kenterbe veri a legjobb belsős rendszert is, mivel a felni sokkal könnyebb, szerkezetileg is merevebb tehát fékteljesítmény is javulhat.
Versenyfelhasználás leginkább osztrák minőségű aszfaltra.