Schwinn-Csepel ADR lakat lakat

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 1.100 Ft

HASONLÓ lakat TERMÉKEK




Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó kis lakat szép a kialakítása szép átlátszó műanyag bukolat.

Nagyon könnyen nyitható zárható a Schwinn-Csepel ADR lakat

Külön kulcslyuk elreteszelő is van rajta hogy védje az esőtől.

Súlyra nem nehéz

Elég hosszú igy jól körbe lehet vele fogni a bicajt.

Ára is elég korrekt 1400 volt

A kulcsa nem annyira vékony és hitvány.

Hátrány

Sajna nem nyújt 100%-os védelmet.

Vékony a sodrony benne ezért könyebben elvágható.

Tapasztalat

Összegészében megéri az árát. Eleiben volt vele gond meg néha szorult a kulcs de egy kis műszerolaj csodákra képes:)

Erre ajánlom

városi használat

Ennyiért vettem
1400
Csatolt képek
Schwinn-Csepel ADR lakat  2013 lakat
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
átmérő (mm):

15


 
hossz (mm):

800


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel ADR lakat termékkel kapcsolatban: