Schwinn-Csepel ADR lakat lakat

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 1.100 Ft

HASONLÓ lakat TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

GImre84 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • árához képest korrekt minőség
  • zár mindig jól jár, nem szorul
  • két oldalt furatolt, minőségi kulcs jár hozzá, műanyag fogantyúval
  • nem túl nehéz, a hozzá járó nyeregcsőre való tartóelem biztosan fogja
  • mérete 80, talán 100 cm, hátsókereket meg a vázat együtt oda tudom valamihez lakatolni
  • szerencsére még nem teszteltem élőben
Hátrány

Ez a rohadék úgy tekereg, mint valami kígyó, több mindenen macerás áthúzni. Nyitáskor meg egyből összeugrik, rendszerint a vázon koppan.

Erre ajánlom

Forgalmasabb helyeken pár percre otthagyni a kerékpárt, annyit véd, hogy talán nem szalad el vele az első rétinéger.

Ennyiért vettem
1200 Ft
Mért tömeg
359 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel ADR lakat  2011 lakat
Schwinn-Csepel ADR lakat  2011 lakat
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

5hR3kY avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó hosszú, kinyitva 1.5 méter lehet körülbelül.
Sodrott acélból van ez a Schwinn-Csepel lakat.
Könnyen lehet nyitni, és zárni. (Termszetesen a kulcsával)
Bezárt állapotában tud forogni a rögzített vége, így könnyű feltekerni táskába pakoláskor.

Hátrány

Mivel hosszú, ezért nehéz felrakni a kerékpárra ha használaton kívül van, és ronda is.
Ezen a modellen már nincs a kulcslyuknak elreteszelő.
Van súlya, de ez a nagy hosszúságból adódik.
Nincs hozzá rögzítőelem, de ez megint csak a nagy méret miatt adódik.

Tapasztalat

Körülbelül 1 hónapja vettem a kerékpárommal együtt. Lett volna egy szövetbe bújtatott láncos megoldású lakat is kétszer ennyiért, de én inkább az ADR lakat mellett döntöttem. Szerintem fölösleges sokat áldozni rájuk, mert mindent el tudnak vágni ha akarnak. Az átlag lakatoktól vastagabb valamennyivel, így a nem profi tolvajokat talán egy kicsit elbátortalanítja. A zár része műanyaggal van burkolva, de belül fém. Könnyen nyílik, és záródik, beragadást még nem tapasztaltam. A nagy hosszúsága jó is, meg nem is. Közelebbi helyeken 2x vagy akár 3x is körbe tudom tekerni a bicikli és a lezáradó tárgy között, és ha nem tudom közelebb vinni a biciklit ez akkor is el fog érni addig. Ellenben a hosszúsága miatt nagy a súlya, és szintén a hossz miatt nem lehetne normálisan felrakni egy rögzítőelemre. Ellenben ha mégis felraknák akkor igen ronda lenne a biciklin egy másfél méteres vastag lakat ott összevissza tekerve. Én hátizsákban hordom magammal mivel az mindíg nálam van. Kettő darab kulcsot adnak hozzá gyárilag, amelyek már az ilyen újabb fajta típusúak, így ezt a fajta fúrásbiztos zárat nehezebb feltörni, de mint tudjuk hiába, mert úgyis levágják és nem a zárat törik fel.

Erre ajánlom

Mivel szerintem az átlag lakatoknál valamennyivel tovább tart elvágni ezt a sodrott acél lakatot, ezért forgalmasabb helyeken nem biztos hogy el tudják vágni. Eldugott kevésbé forgalmas helyeken már tutira nem ér semmit, simán levágják.

Ennyiért vettem
1500
Csatolt képek
Schwinn-Csepel ADR lakat  2013 lakat
Kulcs
Schwinn-Csepel ADR lakat  2013 lakat
Ez van a csomagban
Schwinn-Csepel ADR lakat  2013 lakat
Kulcslyuk
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • átvethető a válladon, könnyen szállítható
  • a zárja nagyon jó, soha nem kellett vele szórakoznom, pedig olajat nem látott..
  • olcsó (1850 forint..)
  • Nagynak és erősnek látszik a Schwinn-Csepel ADR lakat
  • De belül 9mm sodronyt rejtenek a fém gyűrűk..
  • A zárháznál elválik a fém gyűrűtől, így exponálódik a vékonyka sodrony, ami fogóval hozzáférhető.. és. elvágható pár másodperc alatt!
Hátrány
  • Nem lehet vele biztonságban tudni a bicajt.
Tapasztalat

Éven át használtam probléma nélkül, ugyanis sosem hagyom a bicajt olyan helyen,ahol potenciális veszélynek van kitéve..

A kulcsot meg persze elhagytam. Aztán szerencsére a gyenge konstrukciónak, megoldottuk, portáról hozott cuccal.. Személyiről-lakcímkártyáról másolatot készítettek, felvették jegyzőkönyvbe, hogy "a vélermontembájkról" le lett vágva osztán csíkos.

Köszönöm szépen mégegyszer.

Mellesleg tényleg olcsó.. KV

Erre ajánlom

Kis értékű bicaj "védelmére".

Csatolt képek
Schwinn-Csepel ADR lakat  2012 lakat
Schwinn-Csepel ADR lakat  2012 lakat
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó kis lakat szép a kialakítása szép átlátszó műanyag bukolat.

Nagyon könnyen nyitható zárható a Schwinn-Csepel ADR lakat

Külön kulcslyuk elreteszelő is van rajta hogy védje az esőtől.

Súlyra nem nehéz

Elég hosszú igy jól körbe lehet vele fogni a bicajt.

Ára is elég korrekt 1400 volt

A kulcsa nem annyira vékony és hitvány.

Hátrány

Sajna nem nyújt 100%-os védelmet.

Vékony a sodrony benne ezért könyebben elvágható.

Tapasztalat

Összegészében megéri az árát. Eleiben volt vele gond meg néha szorult a kulcs de egy kis műszerolaj csodákra képes:)

Erre ajánlom

városi használat

Ennyiért vettem
1400
Csatolt képek
Schwinn-Csepel ADR lakat  2013 lakat
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
átmérő (mm):

15


 
hossz (mm):

800


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel ADR lakat termékkel kapcsolatban: