Jó hosszú, kinyitva 1.5 méter lehet körülbelül.
Sodrott acélból van ez a Schwinn-Csepel lakat.
Könnyen lehet nyitni, és zárni. (Termszetesen a kulcsával)
Bezárt állapotában tud forogni a rögzített vége, így könnyű feltekerni táskába pakoláskor.
Mivel hosszú, ezért nehéz felrakni a kerékpárra ha használaton kívül van, és ronda is.
Ezen a modellen már nincs a kulcslyuknak elreteszelő.
Van súlya, de ez a nagy hosszúságból adódik.
Nincs hozzá rögzítőelem, de ez megint csak a nagy méret miatt adódik.
Körülbelül 1 hónapja vettem a kerékpárommal együtt. Lett volna egy szövetbe bújtatott láncos megoldású lakat is kétszer ennyiért, de én inkább az ADR lakat mellett döntöttem. Szerintem fölösleges sokat áldozni rájuk, mert mindent el tudnak vágni ha akarnak. Az átlag lakatoktól vastagabb valamennyivel, így a nem profi tolvajokat talán egy kicsit elbátortalanítja. A zár része műanyaggal van burkolva, de belül fém. Könnyen nyílik, és záródik, beragadást még nem tapasztaltam. A nagy hosszúsága jó is, meg nem is. Közelebbi helyeken 2x vagy akár 3x is körbe tudom tekerni a bicikli és a lezáradó tárgy között, és ha nem tudom közelebb vinni a biciklit ez akkor is el fog érni addig. Ellenben a hosszúsága miatt nagy a súlya, és szintén a hossz miatt nem lehetne normálisan felrakni egy rögzítőelemre. Ellenben ha mégis felraknák akkor igen ronda lenne a biciklin egy másfél méteres vastag lakat ott összevissza tekerve. Én hátizsákban hordom magammal mivel az mindíg nálam van. Kettő darab kulcsot adnak hozzá gyárilag, amelyek már az ilyen újabb fajta típusúak, így ezt a fajta fúrásbiztos zárat nehezebb feltörni, de mint tudjuk hiába, mert úgyis levágják és nem a zárat törik fel.
Mivel szerintem az átlag lakatoknál valamennyivel tovább tart elvágni ezt a sodrott acél lakatot, ezért forgalmasabb helyeken nem biztos hogy el tudják vágni. Eldugott kevésbé forgalmas helyeken már tutira nem ér semmit, simán levágják.