Schwinn-Csepel ADR lakat lakat

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 1.100 Ft

HASONLÓ lakat TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • átvethető a válladon, könnyen szállítható
  • a zárja nagyon jó, soha nem kellett vele szórakoznom, pedig olajat nem látott..
  • olcsó (1850 forint..)
  • Nagynak és erősnek látszik a Schwinn-Csepel ADR lakat
  • De belül 9mm sodronyt rejtenek a fém gyűrűk..
  • A zárháznál elválik a fém gyűrűtől, így exponálódik a vékonyka sodrony, ami fogóval hozzáférhető.. és. elvágható pár másodperc alatt!
Hátrány
  • Nem lehet vele biztonságban tudni a bicajt.
Tapasztalat

Éven át használtam probléma nélkül, ugyanis sosem hagyom a bicajt olyan helyen,ahol potenciális veszélynek van kitéve..

A kulcsot meg persze elhagytam. Aztán szerencsére a gyenge konstrukciónak, megoldottuk, portáról hozott cuccal.. Személyiről-lakcímkártyáról másolatot készítettek, felvették jegyzőkönyvbe, hogy "a vélermontembájkról" le lett vágva osztán csíkos.

Köszönöm szépen mégegyszer.

Mellesleg tényleg olcsó.. KV

Erre ajánlom

Kis értékű bicaj "védelmére".

Csatolt képek
Schwinn-Csepel ADR lakat  2012 lakat
Schwinn-Csepel ADR lakat  2012 lakat
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
átmérő (mm):

15


 
hossz (mm):

800


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel ADR lakat termékkel kapcsolatban: