Schwinn-Csepel ADR lakat lakat

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 1.100 Ft

HASONLÓ lakat TERMÉKEK




GImre84 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • árához képest korrekt minőség
  • zár mindig jól jár, nem szorul
  • két oldalt furatolt, minőségi kulcs jár hozzá, műanyag fogantyúval
  • nem túl nehéz, a hozzá járó nyeregcsőre való tartóelem biztosan fogja
  • mérete 80, talán 100 cm, hátsókereket meg a vázat együtt oda tudom valamihez lakatolni
  • szerencsére még nem teszteltem élőben
Hátrány

Ez a rohadék úgy tekereg, mint valami kígyó, több mindenen macerás áthúzni. Nyitáskor meg egyből összeugrik, rendszerint a vázon koppan.

Erre ajánlom

Forgalmasabb helyeken pár percre otthagyni a kerékpárt, annyit véd, hogy talán nem szalad el vele az első rétinéger.

Ennyiért vettem
1200 Ft
Mért tömeg
359 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel ADR lakat  2011 lakat
Schwinn-Csepel ADR lakat  2011 lakat
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
átmérő (mm):

15


 
hossz (mm):

800


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel ADR lakat termékkel kapcsolatban: