Sunrace CN-M9Z lánc

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

DM26P avatar
20 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Elég erős lánc a CN-M9Z

Nem nyúlik gyorsan és nem szokása elszakadni

Olcsó

Hátrány

Nem tapasztaltam, jó ideje ezt használom mégsem volt vele semmi galiba...

Szeretem

Tapasztalat

Nagyonjókis lánc, szerintem ennél több single speed-re nemkell

Erre ajánlom

Dirt Street Park // Single speed freeride

Ennyiért vettem
3000
Szerinted hasznos?

Zoltán-san avatar
26 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

 Minimális nyúlás (nálam 0,6 mm / 7500 km, ahol 10 láncszem (127 mm) hosszváltozását mértem. Shimano Deore rendszerrel egyszerűen tökéletes váltás. Shimano HG 61-es fogaskoszorúval (12-36 fog) eddig tartósnak bizonyult.

Hátrány

 Nézőpont kérdése (Gyártó - Felhasználó). Nincs patentszem a CN-M9Z-hez, talán az ára.

Tapasztalat

 Elején leszögezném hogy ez a vélemény ennek a típusnak (Sunrace CN-M9Z) az elődjéről szól!!! Lánc ugyanaz csak nem az aranyszínű bevonatot kapta.

Ami a lényeg: NEM NYÚLIK, NEM SZAKAD, csupán TESZI A DOLGÁT SZÉP CSENDBEN. Párszor kipróbáltam 32 / 32-ben való mászást 21%-os emelkedőn is és NEM SZAKADT EL (kerékpárral és csomagokkal együtt kb. 100 kg-ot nyomok). Mindig is ronggyal tisztítottam és Rochloff olajjal kentem. Többször megáztam vele, de rozsdafoltot eddig nem találtam rajta. Megjegyezném még azt is hogy a sebességfokozat megválasztása mindig is az adott körülményekhez igazodott (könnyebb, közepesen pörgős áttételek).

Eddig 8000 km van benne és még mindig szépen megy, csak a keveset használt fogaskerekeken lehet észrevenni hogy már nem új a lánc, de ezt is inkább akkor ha már túl kevés a kenőanyag rajta.

Ha majd cserélem, akkor megírom hogy hány km ment bele. Remélem sikerül megszereznem a mostani típusváltozatot is és kb. jövő ilyenkor megírni a tapasztalataimat.

Update 2012-04-24: 10 000km után érte el a 0,1mm/láncszem mértékű kopást, téli időszakban néha egy kicsit elhanyagoltam. Ha most ezt összehasonlítjuk a HG53-al akkor az 8200 km után kb. 0,15mm/láncszem mértékű kopást szenvedett el. Csak biztonsági okok miatt cseréltem le a láncot, de még nem okozott sem a váltásban sem pedig egyéb vonatkozásban problémát az ilyen mértékű kopás. Az utolsó 1000 km-en már nem is kentem, mivel már egyébként is terveztem a cserét.

Most előző igéretemmel ellentétben egy SRAM PC 991-et tesztelek.

Erre ajánlom

 Minden olyan túrázónak, aki éves szinten akár 8000 - 10 000 km-t teker és nem szeretné évente 1 alkalomnál gyakrabban cserélni a lánc-fogaskoszorú-lánctányér szettet.

Ennyiért vettem
10 000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
patentszem:

tartozék


 
bevonat:

titán-nitrid


 
szín:

arany


 
méret:

1/2" x 11/128"


 
csapok szélessége:

6,6 mm


 
ajánlott rendszerek:

minden 9 sebességes


 
további információk:

Üreges csapok.


Sunrace logó

Sunrace márka bemutatás

A Sunrace márka váltóiról, hajtásrendszereiről, kerékagyairól ismert. A céget 1972-ben alapította Tony Hsu Tajvanon, aki lehetőséget látott a sebességváltók gyártásában, mivel az ország kerékpáralkatrész ipara még éppen csak éledezőben volt, az import készletek pedig szűkösek voltak.

A sikeresnek mutatkozó 10 és 12 sebességes fokozatmentes váltórendszereiket Sunrace márkanéven jegyezték be, és hamarosan kidobták a 15, 18 és 21 sebességes rendszereket is. A ’80-as években a márka kihozza az első pozícionált váltóit. 1994-ben a tajvani kormány és a cég együttműködéseként megszületik egy 6000 dolgozót, és 1000 PHD hallgatót foglalkoztató kutatói központ, mely a legnagyobb az országban.

1995-ben, egy vezető hajtásrendszer gyártó cég csődje után a Sunrace betör az amerikai OEM piacra is. 2000-ben a cég megvásárolja az angol Sturmey Archer-t, valamint megalapul a Sun Race/Santa Cruz csapat, mellyel Kathy Pruitt junior női dh bajnokságot nyer, rögtön az első évben. A következő évben a csapat színeiben Kink Norba megnyeri a NORBA Nemzeti Cross Country Bajnokságot.

2001-től kínai gyárral is rendelkezik a Sunrace. Manapság itt készülnek a belépő szintű alkatrészei, a tajvani üzem kapacitásait pedig a felsőkategóriás alkatrészek, és a Sturmey Archer agyai, agyváltói gyártására fordítják, melyek így kiemelt figyelmet kapnak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sunrace CN-M9Z termékkel kapcsolatban: