Merida Matts TFS 900-V mtb váz

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.04.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK




sirfrancisd avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A váz jól van összerakva. Két évjáratom is volt belőle, az idei; 2009-es és a 2008-as. 2008-ban csak a grafit változat volt, én inkább a vidámabb színekre bukok, de mivel csak az volt raktáron, belementem. Azután volt egy csúnya balesetem(nem a bicó tehetett róla, hanem a Városgazdálokdás; feltúrták az utat a töltés alatt, és semmi jelzés nem volt, este jövet belementem, és elestem a bicó pedig a hátamon landolt, és eltört 3 helyen a gerincem, no ez rossz ómen volt, 2009-ben lecseréltem egy újra). A cserével jól jártam is meg nem is. A heggesztések szebben húzotak, mint a tavalyi modellen, a váz geometriáján is változtattak, nagyobb lábuak értékelni gogják, hogy a hátsó háromszög- klasszikusan- picit egyenesebb lett, ezáltal nem csak hogy merevebb, és jobban gyorsítható lett, hanem a nagy láb is nagyobb mozgásteret élvez. A festés hasonló lett(igaz most szép gyönygház fehér, de ez nézőpont kérdése), de a lakkozást jobban eltalálták, a tavalyin voltak gyengébb részek, de nem volt vészes. A menettulajdonságai vérbeli régi xc-s időket idéznek, én imádom, gyorsan belendülhetek, és még felfelé is korrektül mászik, lefelé meg abszolut nagy a biztonságérzetem. Ezzel is volt egy kis buktám, de ez pici volt (szintén útfelbontás jelöletlenül- ez itt divat Szegeden:(((), és semmi, még egy karc sem lett benne. Ja és atavalyi modellen az alsó kavicsfelcsapódáaok miatt folyton javítófestékkel buheráltam, idén ez már gyárilag is erősebb festésben részesült!
Hátrány
Nem is tudom jó szó e itt a hátrány. Vagy én voltam holt szerencsétlen, vagy a széria volt silány, vagy ide jött épp egy rakás a minőségellenőrzésen megbukott darab, de idén igazi fiaskót éltem át, mint még sose a váz vétele kapcsán. FIGYELEM, bárki aki ezt az évjáratot kívánja venni, csak olyan boltban tegye (most reklámozok, a modik lehet, hogy kiveszik, de ez a kis bolt tényleg mindanyiunknak örömére válhat, nekem több speciális gondomat tökéletesen orvosolták; vázzal, cipővel, stb. , másutt pedig elzavartak a pi-be vagy kiröhögtek, no a jó kis bolt neve: Bringa Butik Budapesten, tiszta német színvonal!!!) Történt ugyanis, hogy a tavalyi balesetes váz helyett vettem az idejit, de mivel a váz tökéletesen bevállt, ilyet akartam, csak most megadatott, hogy szép fehérbe. Leküldték a vázata nagy dobozban, gyárilag lezárva, kibontom, bakker ez csörög, hát teli volt foncsor darabokkal az egész, némelyiket ki tudtam játszani, de volt egy darab a hátsó háromszögben, ami nagyobb volt, és nem jött ki sehogy sem, pedig próbáltuk görbe orvosi csipesszel, kompresszorral kifuvatni, semmi. Itt helybe azt mondták, ne figyeljek oda, de engem nagyon bosszantott, ill. azt javasolták, fujjassak bele habot, ami beragasztja. Jó ötlet mi, akkor jó batár nehéz is lesz:(((! Na ezt még tetészte, hogy az üléscső túl tágra volt kimarva gyárilag, szétszorítva is bement a 77 kg-om alatt a nyereg(, de ezt sajnos atavalyi első modellem is csinálta, csak az meg lett belül ragasztva- kis házi kókányolással:((( ). No kiderült, hogy nem csak a váz volt kaki, hanem a Merida 3 féle nyergcsőbilincset készít, és ebből kettő ygárilag nem ér semmit se, nincs leszorító alátétük, kilazul folyton. Szerencsés az, aki már az aranyozott lapkás 3. variációt fogja ki, na az beválik hosszú távon is, még súlyosabb egyének alatt is. Na szóval jött a pesti boltból az új váz, készségesen segítettek, de már megkértem őket, hogy a nagykernél bontsák fel, és nézzék végig a vázakat, na most kapaszkodjatok, még 6 darab volt, ebből még 5-ben csörgött a sok foncsor, és többen ki sem szedhető helyen, na pfff..., de legalább egy jó volt, és az itt landolt nálam- végre. De a bolt érdemére mondom, még fotókat is küldtek nekem az interneten, hogy az új darab tetszik-e vagy sem. Hát tisztára a gyerekkorombéli Németben éreztem magam, tiszta happy voltam! A véleményem, hogy jó kis váz, azóta kiválóan szolgál, de szerintem csak hasonló mentalitású kereskedőnél merjétek bevállalni, mert ha nem, akkor súlyos pénzeket bukhattok, mint tettem én is, míg rájuk nem találtam. A Merida jó, csak az alu vázakra már kevesebb hangsúlyt fektetnek, inkább a karbont erőltetik, pedig kedves kollegáim, nem véletlenül jön vissza nyugaton újból a vas és az alu vázak renesszánsza, sok a szemét a karbonok között is!
Tapasztalat
Egyre vigyázzatok, hogy a nagyobb méretekben, az enyém 22"-es már változik a geometriája, messze sem olyan, mint a kisebb, a katalógusokban látható darabok, de ez nem feltétlenül hátrány. Hasonló terméket én nem merek ajánlani, mert a sok fórumot olvasva minden keró márkánál vannak jobb és rosszabb gyártási ciklusok, még a nagynevű-, és most divatos- Cube-oknál is, a  Ghost-ok régen meg törtek mint a kólásdoboz. Amúgy meg csak 3 európai gyár van már, de egyik se dolgozik tömeggyártásra, szóval a mi gépeink mind  a Távol-Keleten készülnek, sokszor ugyanazon gyárakban, csak más feliratokkal...
Erre ajánlom
Bárkinek aki régi vágású xc-s és akár még nagy daraboknak is, vagy magasabb emberkéknek. 
Ennyiért vettem
43000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
2008-as Merida Matts TFS 900-V vázat hol lehet vásárolni?
6 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts TFS 900-V termékkel kapcsolatban: