Olvássátok el az alul lévő hozzászólásomat. No ehhez hozzáfűzném még, hogy a nyeregcső már megint hetek óta nyöszörgött. Mivel nem vagyok egy batár ember, ezért nem értettem, de lecseréltem a nyeregcsővet, és a bilincset is, hátha az selejtes, de mint kiderült nem- még egy kis pénzkidobás. Minap szereltem szét kipucolni a sártól, látom, hogy ludály a nyeregcső-mondom mi a a sz*r. Édesapám ilyen területen dolgozik, csak autókkal, rögtön tudtam, hogy a Merida cseszett rendesen hőkezelni a csőveket, mert ilyen még egy 150kg-os egyén alatt se fordulhatna elő, nemhogy az én 77kg-om alatt-durva. No de visszaszereltem, pár napig még használtam, míg nem 2 napja havertól hazajövett reccs alattam, na állva hazatekertem, szerencsére nem volt túl messze, és itthon szétkaptam, elrepedt a nyergcsőnél a váz, de olyan puha volt odabenn, hogy két újjammal tudtam csavargatni, pedig nem vagyok egy Piedone alkat. Ismerős kerékpárboltos mondta előtte épp pár nappal, hogy a Merida és a többi gyártó, kivéve párat (nem reklám!!!, csak hogy tudjátok, és ne essetek az én hibámba, most jó alugyártó még a Trek, a Cube, a Kona, a Ghost, melyek itthon is kaphatóak) már csesznek rendesen foglakozni az alu vázakkal kb. 2008 óta, és csak a karbonra gyúrnak. Az alsó -és a középkategória alu gépeit már nem is fejlesztik, és tesznek egy nagyot a minőségellenőrzésre is. Én már ezeket mind tudtam, mert sok külföldi szakirodalmat olvasok, de jó volt mástól is visszahallani. Ja srácok az ajánlatom most a Kona Kula, az év kerékpárja lett a britteknél, én is azt veszek, Meridát soha többé, legalábbis aluba már nem- ja, hacsak nem Európába csinálnák valahol, és szakemberek, nem betanított munkások.
Merida Matts TFS 900-V mtb váz
- Modellév: 2008 (frissítve: 2008.04.)
- Listaár: 40.000 Ft