Schwinn-Csepel Ranger mtb váz

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

k.istvan80 avatar
37 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Geometriájával nekem nem volt gondom, persze biztos van erősebb, jobb, fordulékonyabb nála, de azt nem kapod meg 9.000 Ft-ért használtan, komplett bicikliként :)

- Még sehol nem tört, csavarodott, vagy repedt el ez a Schwinn-Csepel mtb váz, pedig nem az első tulaja vagyok, és a festésen látható nyomok alapján az előző gazdája sem kímélhette túlzottan

- Festés minősége: amilyen sokat kapott, ahhoz képest még viszonylag jól tart

- Monoblokk magassága nekem megfelelő, még nem akadtam fel vele sehol

- Vázméretet nem tudom, talán kicsit kisebb mint ami a 183 centimhez ideális lenne, de nem kényelmetlen tekerni vele megfelelő beállítás után

- Még nem hallottam olyanról hogy valakinél eltört volna ilyen váz (nem is látok túl sokat belőle)

 

Hátrány

- Nem az a tipikus mai divatos váz a Schwinn-Csepel Ranger, de legalább valamennyire egyedi :)

- Nincs rajta gyárilag váltótartó fül (utólagos kiegészítővel megoldható imbuszos váltó felszerelése)

- Jobb fajta teleszkóp beépítése egy kis barkácsolást fog igényelni (de nem megoldhatatlan)

Tapasztalat

Munkába járós, rohangálós biciklinek vettem használtan. Aztán beindult a "tuning", és kapott pár új cuccot, mostanra már szinte csak a váz az eredeti :)

Jól bírja a kiképzést, bár ugrálni nem szoktam vele, de rossz utakon megyek időnként, és nem kimondottan lassan.

Az évjáratot sajnos nem tudom, aki tud segíteni ebben, kérem írjon egy kommentet!

Erre ajánlom

- Barkácsoló kedvű kerékpárosoknak. Nem divatos, de strapabíró és jól használható váz. Használtan olcsón beszerezhető, ha sikerül ilyet találni.

Ennyiért vettem
9000 Ft használtan, komplett bicikliként
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Ranger mtb váz
Jelenlegi állapot
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

haha avatar
haha
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Tapasztalat
ti teljesen depik vagytok? tudjátok mi az a dh meg freeride? a dh vhol 2méter letörésnél kezdődik, nem ott, hogy a szimplafalu müanyag kerekeddel meg acélvázaddal letolod a bicajt a padkáról... 1et ugrottam vele de a felniben olyan 8 lett hogy támvillától villáig ment a felni, és a villát ahol akrcolta berozsdált pár hét alatt... ez egy nagy 0.... trekkingbicaj, boltig eljutni, meg vssza... ecsém, dh erre hehe:D amire kitaláltk, jó, árban se gáz... nade dh meg fryrayd:D
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TomaHawk avatar
TomaHawk
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó a kormánycsapágy.Erős a nyeregcső....
Hátrány
A hátsóvillát az első DH alatt tönkrevágtam.Nagggyon gyenge a felszereltség. Nehéz.
Tapasztalat
Tényleg nagyon pelenka bicó, ha megveszed egyből cserélhetsz rajta ki mindent.Pénzkidobás.Városi közlekedésre mondjuk tökéletes.
Erre ajánlom
Bóótbajárni.Ruhátteregetni.Fagyizni... Soroljam?
Szerinted hasznos?

gyalogh avatar
gyalogh
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Olcsó, és ha nem gyötröd DH, meg FR durvulásokkal, meg se hal alattad.Mondtam már, h olcsó?
Hátrány
Semmi komolyat nem tapasztaltam. Nem egy nagy szám, de nem is rossz. Ha csak úgy kell 1 canga, ezt vedd, v Hauser Leopardot. Az kicsit jobb. Bár drágább is.
Tapasztalat
Akinek a fent említett célokra kell, annak 5répa a telj, akinek nem az meg nem 30ezerér vesz bicót.
Erre ajánlom
Városba. Vagy vészhelyzet esetére. De arra meg tökmindegy, mit veszel.
Szerinted hasznos?

Ati Radeon avatar
Ati Radeon
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem sok, talán hogy egy ideig szépen rugózik.
Hátrány
A hátsóvillát egy év alatt hazavágtam (a kerék a villa alsó száránál középen van a felsőnél hozzáér a vázhoz) bár én a 70-en kilómmal zúzom mint az állat.:-) Ja három haverommal vettünk ilyen bringát mindenki a második kormánynál tart. A hátsóvillát haverom is lezúzta.Ja és középen lötyög. Ebben a generációban nincs monoblokk.
Tapasztalat
Városra tökéletes de kissebb ugrásokhoz is gyenge. Vegyél 60000-ért meridát.
Erre ajánlom
Városi közlekedésre tökéletes bár a komplett váltórendszer alapból cserére szorul mert a sis egy nagy rakás 'ar. Meg a hajókar is. Amúgy türhető.
Szerinted hasznos?

gENhooKproJ avatar
gENhooKproJ
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős, strapabíróváz
Hátrány
nincs tárcsafékkonzol, alapból mindent lekel róla cserélni. Acél váz(rozsda), nehéz
Tapasztalat
Ti nem tudom melyikre gondoltok:) mert én már láttam 3féle schwinn csepel rangert:) én a fekete ösztelósra gondoltam.
Erre ajánlom
alapból város, átalakíthatod dh, fr , bringára
Szerinted hasznos?

DYLAN avatar
DYLAN
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Hát nem sok van !!! Max a festés s a kivitel !
Hátrány
Nagyon nehéz nagyon könnyen hazalehet vágni . Én tesóm gépét használtam s már alig megy nagyon gyenge felszereltség nagyon béna !!!
Tapasztalat
Nekem Hydrám van 24 sebességes lehet hogy az csak elsőtalós de 1000 x többet ér mint ez a csepel
Erre ajánlom
Kezdőknek s boltba menni vele úgy sem lopja el senki
Szerinted hasznos?

bizodancsi avatar
bizodancsi
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős,stabil,merev,nagy rugóút.álomszépen mozog.Könnyű váz,erős nyeregcső.
Hátrány
Nem cserélhető papucsos
Tapasztalat
Ez nagyon király váz! Imádom. Nem cserélném le semnmire. Ha bárki eladásra kinálja,vedd meg! jobb mint egy polarX.
Erre ajánlom
Freeride
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: