- Geometriájával nekem nem volt gondom, persze biztos van erősebb, jobb, fordulékonyabb nála, de azt nem kapod meg 9.000 Ft-ért használtan, komplett bicikliként :)
- Még sehol nem tört, csavarodott, vagy repedt el ez a Schwinn-Csepel mtb váz, pedig nem az első tulaja vagyok, és a festésen látható nyomok alapján az előző gazdája sem kímélhette túlzottan
- Festés minősége: amilyen sokat kapott, ahhoz képest még viszonylag jól tart
- Monoblokk magassága nekem megfelelő, még nem akadtam fel vele sehol
- Vázméretet nem tudom, talán kicsit kisebb mint ami a 183 centimhez ideális lenne, de nem kényelmetlen tekerni vele megfelelő beállítás után
- Még nem hallottam olyanról hogy valakinél eltört volna ilyen váz (nem is látok túl sokat belőle)
- Nem az a tipikus mai divatos váz a Schwinn-Csepel Ranger, de legalább valamennyire egyedi :)
- Nincs rajta gyárilag váltótartó fül (utólagos kiegészítővel megoldható imbuszos váltó felszerelése)
- Jobb fajta teleszkóp beépítése egy kis barkácsolást fog igényelni (de nem megoldhatatlan)
Munkába járós, rohangálós biciklinek vettem használtan. Aztán beindult a "tuning", és kapott pár új cuccot, mostanra már szinte csak a váz az eredeti :)
Jól bírja a kiképzést, bár ugrálni nem szoktam vele, de rossz utakon megyek időnként, és nem kimondottan lassan.
Az évjáratot sajnos nem tudom, aki tud segíteni ebben, kérem írjon egy kommentet!
- Barkácsoló kedvű kerékpárosoknak. Nem divatos, de strapabíró és jól használható váz. Használtan olcsón beszerezhető, ha sikerül ilyet találni.