Schwinn-Csepel Ranger mtb váz

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK




Ati Radeon avatar
Ati Radeon
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem sok, talán hogy egy ideig szépen rugózik.
Hátrány
A hátsóvillát egy év alatt hazavágtam (a kerék a villa alsó száránál középen van a felsőnél hozzáér a vázhoz) bár én a 70-en kilómmal zúzom mint az állat.:-) Ja három haverommal vettünk ilyen bringát mindenki a második kormánynál tart. A hátsóvillát haverom is lezúzta.Ja és középen lötyög. Ebben a generációban nincs monoblokk.
Tapasztalat
Városra tökéletes de kissebb ugrásokhoz is gyenge. Vegyél 60000-ért meridát.
Erre ajánlom
Városi közlekedésre tökéletes bár a komplett váltórendszer alapból cserére szorul mert a sis egy nagy rakás 'ar. Meg a hajókar is. Amúgy türhető.
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: