olcsó, szerelgethető (mert kell is)
cserélni kellett jó pár dolgot rajta
Váltók, fékek, ülés mind mind alap. Ha be vannak állítva és karban vannak tartva, akkor teszik majd a dolgukat.
Ami viszont szerintem a legidegesítőbb, hogy még mindig képesek a régen használt gyenge konstrukciós kerékagyakat betenni hátra. Ez a legnagyobb gyengéje ennek a bringának. Hátsó kerék így kukába ment és újat tettem be kazettás fogaskoszorúval, amiből már egy tágabb (11-34) fogszám kiosztásút választottam. A gyári kormány is kicsike, főleg egy XL-es mérethez. 10 centivel nagyobbat kapott. Külső 2-es gumik is soványkák voltak nekem. Helyettük a villák közé épp beférő 2.4-es bütyköst raktam fel. A táncoló műanyag pedálokból pedig elegem lett. Tettem rá erősebb tengelyű alu pedálokat.
Ezekkel apró kiegészítésekkel már nem volt annyira rossz használni. Így már bátran neki tudtam indulni 50-60 km-es hegyi túráknak. Persze ez olyan 40-50 ezres felárat fog jelenteni, meg némi szerelgetést, amit megelőzve akár nézelődhetünk is egy összeszedettebb modell után.
Frissítés 10 hónap után: Végül is még a fenti alkatrészcseréket követően kb. 2000 km-t letekertem vele, melyet követően cseréltem még rajta a váltó, fék kar-bowden szettet és hátsó váltót. Innentől tartalék bringaként éli nálam életét.
Gyári verzióban könnyed szabadidős tevékenységre lehet használni.
Ha lecserélünk rajta pár dolgot, akkor már tágabb lesz a világ vele.