Neuzer Nelson 30 mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.05.)
  • Listaár: 64.900 Ft

logo
7 év vázgarancia, 31 nap cseregarancia, beüzemelve, 100% menetkész állapotban ingyenesen házhoz szállítva
Neuzer Nelson 30, 2015-ös
61.990 Ft

Neuzer Nelson 30, 2016-os
61.990 Ft

Legközelebbi Neuzer bolt, ahol meg tudod vásárolni:
irányítószám
vagy
Használt Neuzer Nelson 30 eladó
45.000 Ft
új árához képest: -31%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

fodorpeter avatar
7 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Remek ár/érték arány
  • Dupla falú Warrior felnik
  • Fém fékkarok
  • Stabil, strapabíró acélváz
  • Hazai gyártó
  • Kategóriában megbízható minőség
  • Viszonylag széles színválaszték
Hátrány
  • Markolat kényelmetlen
  • Nyeregcső hamar korrodálódik a bevonat sérülékenysége miatt
  • Gyári Kenda Kwick K879 gumi amolyan igazán sem erre sem arra nem jó öszvér gumi
  • Kényelmetlen gyári Union nyereg
Tapasztalat

Paraméterek (katalógusból):

  • váz/frame: hi-ten acél/steel
  • villa/fork: merev acél/rigid steel
  • első fék/front brake: alhonga v
  • hátsó fék/rear brake: alhonga v
  • hajtómű/crankset: prowheel my-s841 28/38/48t
  • első váltó/front derailleur: shimano tz31 3 spd
  • hátsó váltó/rear derailleur: shimano ty300 7 spd
  • váltókar/shifters: shimano rs35 3x7 spd
  • első agy/front hub: assess alu 36h
  • hátsó agy/rear hub: assess alu 36h
  • felnik/rims: warrior 26” duplafalú/double wall
  • köpeny/tire: kenda kwick k879 26x1,95"

 

Első lépésként el kell dönteni, hogy mire kell nekünk a bringa. Nekem vásárlás előtt határozott elképzelésem volt, két fontos alappilléren. Acélvázas/merev villás bringa kell 50.000.- alatt. Ez nekem tökéletesen megfelel a heti 2-4 órás csavargásaimhoz. Én a 185cm magasságomhoz a 21"-os vázzal vettem meg, így jól be tudom állítani a kényelmes üléspozíciót.

A bringát beállítva vettem át az üzletben, így a kezdetekben csak használnom kellett. Az első tekerés nagyon meggyőzött. Könnyedén gurult, fékek, váltók megfelelően működtek. Öröm volt vele tekerni. Még az első 100km előtt után kellett állítani a fékeknek, ami természetes. A váltók továbbra is pontosan működtek. Az már az elején érződött, hogy a markolat és a nyereg kényelmetlen és idővel cserére szorulnak. A markolat kissé töri a kezem, de sokkal zavaróbb, hogy döcögősebb aszfalton, vagy döngölt földúton használva a tartós rezgések miatt zsibbad a kézfejem és elfárad a csuklóm. Ez több összetevős jelenség, de az üléspozíció állításával is csak kis mértékben javult a helyzet. A nyereg töri az ülőcsontomat és hamar elfáradok benne, ami köszönhető az én csontosságomnak is. A nyerget emiatt lecseréltem egy Selle Monte Grappa Argo nyeregre, ami jelentős javulást hozott kényelem terén. A markolat még a gyári.

Lejtőkön való gurulásnál feltűnt, hogy jelentősen veszít a lendületből a bringa. Én szeretek tekerés nélkül is gurulni a lejtőn, így ez nem tetszett. Az elképzelésem az volt, hogy fele-fele arányban használom majd aszfalton és földúton, de a gyakorlat azt mutatja, hogy 80-90%-ban aszfalton használom. A gyári Kenda gumi sem döngölt földúton, sem homokosabb talajon, sem apróbb murvás úton nem győzőtt meg, így lecseréltem egy aszfaltra való CST C1446 Tracer City Classic gumira. A legjobb döntés volt. Azzal a gumival már lendületesen tudok gurulni lejtőkön, sokkal lágyabban gurul a bringa, emellett jól tapad és döngölt földúton sem jön zavarba.

A duplafalú felnik még nem deformálódtak. Nem padkázom a bringával és a látható gödrökön/egyenetlenségeken nyeregből kiállva hajtok át.

A helyes üléspozíció megtalálásához párszor állítottam a nyergen, ami sajnos a nyeregcső bevonatának sérülésével járt. A sérülés helyén hamar megindult a korrózió, ami inkább csak esztétikai probléma.

A műanyag pedálok és a monoblokk az én 75kg súlyomat 2,5 év után is bírja. A kerékagyakon viszont majdnem 2 év elteltével már éreztem némi "berágódást" gumicserénél, kézben forgatva. Menet közben ebből még nem érezhető semmi. Oda kellett volna figyelnem a kenésre.

Egyenesfutása jó, jól manőverezhető (hirtelen kikerüléseket is sikeresen oldottam meg vele) és lejtőn is biztonságosan lehet vele gurulni, nagyobb sebességnél is stabil a váz.

A markolatváltókkal is minden rendben volt eddig. Nekem szoknom kellett, de hamar ment.

 

Tervezett cserék:

  • Kormányszár (kényelmesebb testtartás miatt)
  • Kerékagyak (elhasználódás miatt)
  • Markolat (kényelem miatt)
  • Markolatváltó karosra (opcionális a markolatcsere és szarv felhelyezés függvényében)
  • Pedálok és hajtókarok (opcionális, csak esztétikum miatt)

 

Összegezve én nagyon elégedett vagyok ezzel a bringával. Nagyon jó vételnek tartom. Gyakran mondom, hogy ilyen jó bringám még nem volt (beleértve egy szintén új Caprine Forest-et is). Ajánlom mindenkinek, akinek az igényeit kielégíti egy acélvázas, merev villás kerékpár. Feleségem hasonló véleményen van az ő női vázas Nelson 30-asáról. Mi kettőt vettünk kapásból... :D

Erre ajánlom

Mindennapos használatra, munkábajárásra. Alapfelszereléssel kisebb túrákhoz is ideális. Egész napos, vagy több napos tekerésekhez alapnak tökéletes, de néhány dolgot érdemes cserélni.

Kiváló választás kamasz gyerek első bringájának, valamint kipróbálni, hogy tényleg annyit bringázunk-e, mint amire vágytunk, vagy csak múló fellángolás volt.

Ennyiért vettem
46500
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

strikle avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Árához képest korrekt kerékpár.

Dupla falú felni

Hátrány

Hátsó fék talán egy kicsit "puha", de állítás után már megfelelő.
Ha mindenképpen hibát szeretnék keresni benne, akkor a markolat lehetne kényelmesebb és közelről nézve a matrica minősége sem a legszebb, de hozza az elvárt minőséget.

Tapasztalat

Igazából csak tesztnek vettem, hogy tetszik-e majd ez a nagy kerékpár mánia amit kitaláltam, de úgy néz ki igen. Jelenleg munkába járáshoz és hétvégi rövidebb túrákhoz használom, erre a célra szerintem tökéletesen megfelel. Strapabírónak tűnik, az én +90 kg-om alatt sem nyekereg.
3 hete van meg és kb. 150 km van mögötte.
UPDATE
3 hónap után eltört a műanyag pedál, először csak a bal és nem sokra rá a jobb is

Erre ajánlom

Munkába járáshoz, rövidebb túrákhoz

Ennyiért vettem
57000
Csatolt képek
Neuzer Nelson 30  2015 mtb
Neuzer Nelson 30 mtb
Neuzer Nelson 30  2015 mtb
Neuzer Nelson 30 mtb
Neuzer Nelson 30  2015 mtb
Neuzer Nelson 30 mtb
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CsonkaBence avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó fékek, erős fékhatás.

A váltó jó (mondjuk én lecseréltem a marokváltót pillangóra).

Jó a gumik kopásállósága.

Aszfalton, városban, kisebb-nagyobb túrákon, de akár gyengébb terepen is helytáll.

Szép festés, a matrica sem jött le.

Stabil, erős váz.

Jó árához képest elég jól összerakott.

Hátrány

Soha nincs kész teljesen, mindig valamit be kell állítani rajta.

A duplafalú felni is hajlamos enyhe 8-asra (nekem legalábbis csak nagyon kis mértékben van 8-asom, de ez is okoz problémát).

A 8-as miatt a fékpofák enyhén hozzáérnek a felnihez, és ez a fékezésnél rángatást eredményez.

Volt már, hogy a hátsó kerékcsapágy csörömpölt.

A középcsapággyal is voltak gondok.

A fékeket mindig állítani kell, mert vagy a gumihoz érnek hozzá, vagy (ahogy az előbb említettem) a felnihez.

A gyári műanyag pedál nem vált be, bár elég sokáig bírta, de miután eltört, lecseréltem fémre.

Gyárilag teleszkóp nélküli villa.

A gyári ülés és markolat kemény.

Kicsit nehéznek mondanám, mivel a váza acél (meg még én pluszba rá csomagtartót, stb.).

Tapasztalat

Elég sok mindent kell állítgatni, javítani, de a végén (az árához képest) egy nagyon jó bringát kapunk. Én szinte mindent lecseréltem rajta: a gyári villa helyett egy SR SUNTOUR-t kapott, a műanyag pedált fémre cseréltem, fékváltókart kapott a marokváltó helyett, a váltócsere miatt kicsit szélesebb kormányt kapott, az ülést egy kényelmesebbre cseréltem, a markolatokat is cseréltem, valamint raktam rá pluszba kitámasztót, csomagtartót, sárvédőt, lámpát, kilóméterórát, csengőt, kerékpárzárat, prizmákat a küllőkre és egy "BENCE" feliratú rendszámtáblát a poén kedvéért. A vételár és amit még ráköltöttem az körülbelül 140 000 Ft, ha nem több!

Erre ajánlom

Városi használatra, kisebb-nagyobb túrákra, talán enyhe terepre.

Ennyiért vettem
60 000 Ft
Csatolt képek
Neuzer Nelson 30  2012 mtb
Neuzer Nelson 30  2012 mtb
Neuzer Nelson 30  2012 mtb
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lazlo99 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

a kerekek nem az igaziak de ez van 

a festés nagyon szép (matrica nélkül)

a kormánycsapágy esőben-hóban álltak télen és ősszel tavasszal tökéletesen mentek még így is.

azt hiszem egyenlőre ennyit a jóból

 

Hátrány

váltó nekem bele ért a küllőkbe ki is tépett egyet.

felni 3 nap után törött  volt (látszódott az illesztés).

sűrűn kell zsírozni a csapágyakat 

a matrica könnyen lejön  a kerék egy kis nyolcassal beleért a hátsó villába 

fékek megszorultak de meglehet javítani (csavarlazító)

a fékállítócsavarról lejön a menet 

 

Tapasztalat

eléggé sok mindent kell javítani de a végén kapunk egy király bicót (59-ért vettem de a végére szerintem bennevolt 70 ezerben is)

Erre ajánlom

városba menni vele. a gumik amik vannak rajta azok olyanok mintha bírná a terepet + a váz is vastag de nagyon nem bírja a terepet igazából ennyit róla egy tízes skálán egy erős 6-os.

Ennyiért vettem
59000
12 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dzsola avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó a gumik kopásállósága.
Jó fékek, erős fékhatás.
Városban és terepen is kiválóan helytáll.
Árához képest jól összerakott.
Jó váltó.

Hátrány

Kicsit nehéznek mondanám.
Defektre hajlamos.
Műanyag pedál (bár idáig nem volt vele probléma).
Kényelmetlen, kemény markolat.
 

Tapasztalat

Vásárlás után nem árt a fékeket újból beállítani, és meghúzni a csavarokat (menet közben elmozdult a hátsó kerék).
45000-ért elég jó bicó, cserélni esetleg a nyerget, markolatot és a pedált kell rajta.

Erre ajánlom

Város, terep, túrák.

Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
Neuzer Nelson 30 mtb
Neuzer Nelson 30 mtb
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

-Döme- avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Olcsó a Neuzer Nelson 30

-Jó a gumik kopásállósága

- Igénytelen, csak kened és tekered....

Hátrány

-Defektre hajlamos

-A hátsó váltótól ne várjunk sokat

Tapasztalat

Két szezont tekertem vele végig, márciustól decemberig csak városban. Erre a célra tökéletesen megfelelt ez a Neuzer mtb. Remek igásló, ezt a vasat ki lehet vinni szutyok időben is.  Nem egy gépcsoda de azt nyílván nem ebben az árkategóriában kap az ember.

Erre ajánlom

Aki nem akar sok pénzt áldozni bringára de mégsem szeretne egy pocsék semmire való gépet vásárolni.

Ennyiért vettem
36000
18 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nelson mutz avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  1. Jól megy és a váltója is pontos.
  2. A hajása is jó a pedál nem ropog nem csörög nem kell vele különösebben foglalkozni.
  3. jók a kerekek a külsök is erősek nekem nem kopik annyira
Hátrány

A monoblokk hagyott már cserbe.

A váltó eby idő mulva recseg,ropog,csörög ezeken kívül nincs.

 

Tapasztalat

Szerintem jó a Neuzer Nelson 30 (az ára is)

Erre ajánlom

városba

Ennyiért vettem
nem tudom
21 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

presbazsi avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó, Magyarországon gyártott, megbízható, középkategóriás kerékpár.

Stabil, erős, nagy merevségű váz, monoblokk, duplafalú felni, V-fék, Shimano első-hátsó váltó, jó összetétel természetesen ár/érték arányban. 

21-es vázat használok, 184 cm vagyok, a magasságomhoz jól beállítható a nyereg, és a kormány, így kényelmes a testtartás, és a tekerés hosszab távon is. 

Összességében egy jó kerékpárnak tartom ezt a Neuzer mtb-t, elsősorban a paraméterinek megfelelő használatra, városi ingázás, munkába járás, hétvégi túrára.

 

Hátrány

Olyan szinten hátrány, hogy cserben hagyott volna, még nem volt.

Viszont a bejáratási idő alatt (kb 350 Km) kötelező szervízkor a monoblokk cserére szorult, mondjuk nem is finomkodtam ez idő alatt vele (jöjjön elő, aminek elő kell...) Úgy gondolom a gyári monoblokk nem egy nagy minőség, most az acél csészés monoblokkal semmi baja. 

A hajtókar és a pedál hát... kapásból megér egy cserét .

Tapasztalat

Amit vásárláskor cseréltettem a gyári állapothoz képest:

- Első villa helyére teleszkóp

- Markolatváltó helyett fékkar váltó

- Fékek

- Hajtókar&pedál

- Nyereg

- Markolat

- Gumik

Lehet hogy ez most így soknak tűnik, nem feltétlenül kell ezeken a cseréken átesni, kinek milyen igényei vannak. Személy szerint a cél egy olcsó-középkategóriás városi/túra bringa kialakítása volt.

Érdemes figyelni az aktív használat jeleire, bowdenek, fék, váltó utánállítani, és egy megbízható jól működő társat kapunk a Neuzer Nelson 30 személyében.

Erre ajánlom

Városi közlekedés, hétvégén kissebb-nagyobb túra.

Ennyiért vettem
67000
Csatolt képek
Neuzer Nelson 30  2012 mtb
Neuzer Nelson 30  2012 mtb
Neuzer Nelson 30  2012 mtb
47 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

 
színválaszték:
  • fekete-piros
  • fekete-sárga
  • fekete-kék
  • fekete-türkiz
  • fekete-szürke

villa (merevvilla):

acél


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel My-s841 28/38/48t


első váltó:

Shimano Tz31 3 Seb.


hátsó váltó:

Shimano Ty300 7 Seb.


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Warrior 26” Duplafalú


első agy:

Assess Alu 36h


hátsó agy:

Assess Alu 36h


külső gumi:

Kenda Kwick K879 26x1,95"


Irányítás

váltókar:

Shimano Rs35 3x7 Seb.


Fék

 
féktest:

Alhonga V


tömeg:

15 kg


Neuzer logó

Neuzer márka bemutatás

„Egyébként: mi is a különleges a bringáinkban? Menjetek egy kört velük, érezni fogjátok!” (Neuzer András)

A magyar Neuzer Kerékpár Kft. – melynek jogelődje 1987-ben alakult meg - Magyarország vezető kerékpárgyártó üzeme és forgalmazója. A saját gyártmányú, Neuzer (régebben Altrix) márkanevű kerékpárok választéka szinte valamennyi felhasználási igényt- hegyi, országúti, trekking, verseny, városi, BMX, illetve gyermek- kielégít. A céget megalakulása óta a cég fő tulajdonosa, Neuzer András vezeti.

A Neuzer kerékpárok többek közt kitűnő ár-érték arányuk folytán komoly piaci elismerést vívtak ki. Az Esztergomban gyártott évi mintegy 100,000 kerékpár közel 50%-a exportra kerül, az Európai Unió számos országába.

A cég kínálatában Altrix márkanéven kerékpáros alkatrész és kiegészítő család is helyet kapott, mely két szintre oszlik: Premium és Basic. A kerékpárok gyártásán kívül a cég a GT és Giant kerékpárok, UVEX, SUN Ringlé, TACX, Michelin, Suntour, Velo, Alligator, Lookin, Polisport, Novatec, és Alhonga termékek kizárólagos magyarországi terjesztőpartnere.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Neuzer Nelson 30 milyen teleszkóp vagy villa befogadására képes?
5 válasz
utolsó: 2014. júl.
Suntour XCT-V3 MLO Neuzer Nelson 30-as bringára jó lenne?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
Melyik a jobb: Neuzer Nelson 30 vagy Hauser Galaxy?
4 válasz
utolsó: 2014. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neuzer Nelson 30 termékkel kapcsolatban: