-megkapó küllem, festés, matricázás
-ár/érték aránya elég erős a "konkureciákhoz" képest, felszereltsége pontosan arra alkalmas amire a terméklapon javasolják: könnyű terepen való túrázásra, alkalmi kiruccanásra.
-a garanciális ügyeket jól lehet intézni a decathlonnál
-nehéz a masina, gyárilag minden alkatrésze nagyon sokat nyom. A féknyergek olyanok mintha két apró tank lenne odacsavarozva. A stucni is egy hatalmas nagy bunkó, a nyeregcső 35 deka, a villa is irgalmatlan nehéz(rugós xcr).
-az említett fékek gyakorlatilag nem fognak. Nem lehet vele hatékonyan lefékezni vészhelyzetben, még akkor sem ha három ujjal feszülsz rá. Nem lehet normálisan beállítani egyébként, valamelyik oldalra mindig elmegy a féknyereg és csak hajligatja a tárcsát. Kisérleteztem vele de feladtam mert reménytelen az ügy. Szóval szétszedve ne vigyétek sehova túrázni mert órák fognak elmenni arra hogy működőképes állpotba hozd miután kivetted a kocsiból...
-nem lehet SOSE ugyanúgy visszatenni a kereket ahogy előzőleg állt. Mindig ciripel a fék.
-műanyag hátsó váltó(!)
-"btwin" életérzés, nekem nem szimpi a márka imidzse de erősen dolgoznak rajta és egyre több ember alatt látom ezeket a bringákat. A ruháikkal viszont teljesen ki vagyok békülve, többfélét is használok :)
Haver vette magának mert megtetszett neki a sport. Kezdőknek teljesen megfelelő választás alkalmi kerékpározásra és szárnypróbálgatásra, felfejlődni egy bizonyos edzettségi szintre, esetleg kis versenyeken "ringbe szállni" tisztán az élmény kedvéért.
Ajánlom-e? A fentiek figyelembevételével mindenki döntse el mire kell a kerékpár. Ha nem csak hétvégi túrázás a cél hanem pl. hobbitávon maratonozni, mindenféleképpen erősen át kell építeni. Fékek, hajtás(váltás), villa, ebben a sorrendben és tetszőleges módon egy pár normális külsőgumi aztán már van is egy használható fürge masina. Kérdés hogy az összes belefektetett pénzből nem-e elsőre lehetett volna venni egy kategóriával jobb gépet, de ezt mindenki próbálja meg előre mérlegelni...
Még valami: aki vásárolna egy ilyen gépet, vigye el egy rendes szervízbe üzembehelyezésre mert rengeteg rejtett hiba előfordul amit az áruházi technikus nem néz meg a vásárláskor, mert sok időbe és múnkába kerül! Ezeket futószalagon gyártják tömegalkatrészekből, nagyon gyakoriak a csapágyproblémák és a meglazult csavarok amik csak akkor tűnnek fel a vásárlónak amikor már üzemképtelenná válik a bicikli és tízezrekbe kerül majd a javítás. Oké, van garancia, de egyáltalán nem terjed ki mindenre!
Túra, könnyű terep, mindennapos tekerések. Komolyabb felhasználásra, versengésre kevés, de fejleszthető valameddig...