Összességében meg vagyok vele elégedve, ennyi pénzért egy olyan biciklit kaphatunk, amin azután szinte semmit se kell lecserélnünk. Még csak nemrég vettem, de nagyon megszerettem, élmény a Viper 3.0-at tekerni.
UPDATE 2016.01.26.
Harmadik éve van meg a bicaj, gondoltam írok egy kis összefoglalót, hogyan bírja eddig. Csak becsülni tudom mennyit ment, ~6000km. Esőben, sárban, hóban, sóban nem használtam, kormánycsapágyat, teleszkópot évente zsírostam, rendszeresen kezeltem a becsúszókat, váltókat és a láncot is rendszeresen tisztítottam és kentem. 2 hónapja vittem a kerékagyakat és a monoblokkot újrazsíroztatni szervízbe de az a csávó szerint nem volt vészes a kenés állapota. Eddig semmi probléma problémám nem volt vele, Balatont is körbebringáztam vele szóval hosszabb távon se volt semmi gond.
Két dolgot emelnék ki:
1. A balatoni túra végére a nyeregcső festéke lemorzsolódott és fémes koccanó hangot keltett, kicsit olyat mintha kis kavicsok verődnének fel a vázra. Egy ronggyal megtisztítottam és azóta rendben van + megtanultam hogy a nyeregcső is potenciális hangforrás tud lenni.
2. Szerintem én vagyok az egyetlen akivel ez megtörtént, a hátsó váltó főtengelyét tartó papucs-utólag látva-rosszul volt behelyezve ezért elfáradt,eltört és az egész váltó szétugrott. Barkácsboltban be tudtam szerezni pótalkatrészt, majd józan paraszti ésszel összeraktam. Megelőzhető lett volna az incidens ha nem siklok el afellett, hogy a váltón kiállt egy kis darabka, ami a papucsot rejtette maga mögött. Ha ez feltűnik és megnézem miért nem simul be rendesen, akkor láttam volna hogy rosszul áll és helyre tudtam volna állítani.