**UP: 3 hónap múlva lesz 2 éves, 10 000 km-után büszkén mondhatom el, hogy RETTENTŐEN megérte. Eddig a kopó alkatrészeken kívül semmi komolyabb baja nem volt. 1x útkeresztetződésben indultam el, és kettétört a kormány, de szerencsére semmi komoly nemtörtént, előtte borulásvolt, valószínűleg attól gyengült meg. De szerkezete rettentőstabil.
Egy kis up: most egy éves és 2 hónapos, 6200 kilométer van a kicsikében, ezalatt SEMMI hiba nemlett, annyi hogy a hátsó racsnit cserélnemkellett mert annyira elkopott hogy ugrott a lánc mindíg, gumik kellettekrá, ez minden, ennyi pénzért szuper bringa...
Kényelmes az Adrenalin
Jó vele bicózni
A duplafalú felnik bírják a terepet is
Kényelmes a kormány
Minden az egész bicó helyén van, jó vezetni
Hát a csapágyak a gyengéi, más bajom nincsvele.
A fékek lehetnének jobbak...
5000 Km után cserélni kell:
-Hátsó fogaskoszorú
-Lánc
-Fékpofák
-Bowdenek
-Gumik
(Nekem 12k-ból kijött az egész)
Én nagyonszeretem, 3 hónapja vettem eddig 1750 km-ert mentem vele, terepen, aszfalton vegyesen. Kellemes, jó érzés vezetni az Adrenalin-t.
1 3/4 év: 10 000 Km.
Kimész az utcára... elindulsz.... majd az első 10-15 perc arról fog szólni hogy ahj mingyárt bemegyek mert most nem vagyok formában. Aztán bemelegedsz, elkezded pakolgatni a sebességeket, élvezed a kanyarokat... kedved támad egy kis földúthoz ... végigmészrajta... majd a következő városonis, és azt veszed észre hogy sötétvan és még hazakéne érni. Majd este 10-kor hazaérve ránézel a km-órára és azt írja a napi számláló: 110 Km 3ó45 :D
SZóval ezzel azt akarom mondani hogy ha egy olyan bicót akarsz amin élvezed a bicózás megfizethető pénzért ILYET veszel :D