Csepel Magnum alu 2014 mtb

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



61-75 (85 vélemény)
Rendezés

A kis scwinn rider avatar
A kis scwinn rider
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát az semmi!! A váz elmegy,nem különbözik egy pl.umf hard 3,4,5 -től de a vázba is az a baj hogy nincs tárcsafék felfogatás.
Hátrány
huhh:D -kormány -markolat -pedál -kerék SZinte Minden
Tapasztalat
KEzdőknek jó kis bike de aki nem akkar 2x-er venni egy kerót ez 50+ egy halódó bike ami 100ezer körül van,ez már 150ezer... 80ezerér már kapsz egy nomrális bicikli pl.UMF hardy4 és az elmegy sokáig...
Erre ajánlom
SENKINEK SEMMIRE.
Ennyiért vettem
50-ezer
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pesta avatar
pesta
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
talán a váz, de az is ojan h nincs rajta tárcsafék felfogatás szal asse nagyon:/ felnik aránylag jol bírták, de azé lecserétem
Hátrány
teleszkóp,váltó,kormány,stücni,pedál,hajtókar(könnyen nyócxas lesz benne xD) első fogaskoszorúban is 8-as lett egy eséstől, pedál ,gumi gyors elkopik és aránylag vékony is . nyereg a segged szétbaxa meg a kormány markoltat is XD
Tapasztalat
hát aki komolyan akarja űzni a szakmát annak nem ajánlom. én is ezzel kezdtem de bár megse vettem bolna.....
Erre ajánlom
túrázgatásra , meg járkálni vele me alapcucca arra van kifejlesztve semmi komolyra
Ennyiért vettem
40-é de nem érte meg
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hangyaaa avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A legnagyobb előnye az a váz mert jó a geometriája és eddig nem sikerült eltörnöm pedig nem patkákat szoktam ugrálni ami még ilyen bivaj rajta az a középrész (nekem legalábbis), a kormánycsapágy ami egy gagyi kínai valami de elég kitartónak bizonyul és a felnik amik kurvasokáig bírják ha meghúzod a küllőket ennyivel ki is fújtak a jótulajdonságai. Talán még annyi hogy elég jó a ár/érték aránya
Hátrány
Szar rajta a: váltókar ami ha akarod hanem eltekeredik, az agyak, a pedál, a virsli gumik, a nyeregcső, kormány ja és a legdurvább a fékkar, pedál a váznak meg eggyetlen baja hogy nem lehet tárcsafékat rakni rá sajna énis azért fogom csak lecserélni
Tapasztalat
annyira nem rossz de ha van kitartóerőd gyűjtessz egy jobbra pl egy magellan polar-x vagy ilyesmi
Erre ajánlom
annak aki szeretné elkezdeni a sportot de nincs félmillió forintja egy jó biciklire
Ennyiért vettem
43000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

egys avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz jó erős maszív,a felnikse rosszak mert nem mennek bele 8-as mert én már több mint 5 hónapja használom és, nem volt 8-asom.
Hátrány
Pedál,ülés túl gyenge a nyereg csője és, kényelmetlen, gumik könnyen kopnak,kormány,marok,váltó,tucni .És ami a legrosszabb a teleszkóp az nem mozog semmit nyalja az olajat mint egy ki szárat kutya de ha 1000-re beolajozom akkor se mozog.
Tapasztalat
A bivcigkli alap cuccokal nem jó...De ha vezsel bele minőségi cuccokat állom gép.Én úgy tapasztaltam a bikot hogy nagyon erős és masszív váza van.Én nem ajánlom hogy vegyél egy ilyen biciklit,olcsó de csak akkor ha van türelmed szerleni rá a cuccokat(TUNINGOLNI)és,a váltóval szarakodni. SZóval aszt ajánlom ha megveszed,hogy vegyél ró új váltót,pedál,kormány,marok,tucni.A többi pedig rá ér mint pl.teleszkóp,ha már jól nyomod és erős trüköket nyomsz dirtön mint pl.180,360 akkor ajánlom vegyél rá felniket mert ez a dynamik is jól birja de egy nem egy erős felninek találták ki .Ha vezsel aszt ajánlom hogy Sun Single Trackot vegyél rá mert az könnyű viszonylag nem drága és sokkal erősebb mint a dynamic.Mint ahogy van a Sun DOuble Track az meg k*********va nehéz,igasz hogy masszív .
Erre ajánlom
Hát alapfelszerlésel túra,enyhe dirt .Ha, pedig jó cuccokat veszel rá :DIRT/STREET/FREERIDE
Ennyiért vettem
70000
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sbanda avatar
sbanda
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű gép,és nagyon masszív.
Hátrány
A teleszkóp szar rajta ,alap felszerelések bénák.
Tapasztalat
Sziasztok!Nyáron vettem a bicjat.45-e ft-ért. Nekem bejött ,de alap cuccokal egy fos talicska maga a váz ér benne soakt mivel egy nagyon maszív ,erős szerkezet. Igaz vettem bele minőségű cuccokat és egy állom gép nagyobb ugratokat bír bunny-knál megse szólal. A biviglit ha megvszed aszt ajánlom vegyél bele egy jó teleszkópot és akkor menj mert nekem olyan volt hogy ugratam akkorát koppant az eleje hogy elszálltam.
Erre ajánlom
Ha feltuningolod pl(jó tleszkóp,jó felszerelés)dirt,street
Ennyiért vettem
70000
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

u.d avatar
u.d
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Iszonyat könnyű váz.Erős maszív felni.
Hátrány
A teló kicsit nehéz.A pedál műanyag azt kikell cserélni alura vagy kovácsoltacélra::Ja meg a telóhoz visszatérve zabálja az olajatXD..de megéri az ára..
Tapasztalat
A régi monguzomhoz képest sokkal jobb!!
Erre ajánlom
Keróra naon is fasza.Meg aki szeret kisseb ugratókon baromkodni annak ajálom az új magnumot..
Ennyiért vettem
56000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TomcaT avatar
TomcaT
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Naon jo váz!!!!
Hátrány
Kicsi gyenge az alapfelszereltség!!
Tapasztalat
Kezdő bicajnak nem rossz!!!Kicsit tuningolsz rajta és van 1 faxa géped!
Erre ajánlom
Enyhe DIRT/STreet
Ennyiért vettem
40e.+1800 amiért kihozták
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ákos avatar
ákos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
hát nemtom én nem sokat találtam
Hátrány
az van egy jópár:S pl: nyereg, kormánymarkolat, iszonyatos szar belsőgumi , mert nekem szinte midnen 2. héten kijukad:@ hajtókar, pedál , teleszkóp,.....
Tapasztalat
hát ha én tehetném eladnám csak nem kell senkinek:S még 1-cer nem vennék ijen cangát !!!!
Erre ajánlom
semmi dúrvulásra csak azt tom:D
Ennyiért vettem
39900
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mamba avatar
mamba
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
duplafelni , a gumik meg a fékek
Hátrány
a váltó katasztrófális , merevítős kormányt is tehettek volna rá ennyi pézé , és amit egyből le kellett cserélni az a pedál meg a kényelmetlen fos ülés, hajtókar törik ha dúrvulsz vele, a teleszkóp az dísz mer semmit nem mozog és ha beolajozod is akk is kifolyik és az egész canga csupa olajos:@ kormánymarkolatot is le kell cserélni
Tapasztalat
ennyi pézé jobb cangát is összedobhattak volna és zavar h hátul nincs tárcsafékkonzol:@ én dirt-özni szoktam freerider pályán és nincs vele naon semmi baj de úgy h a canga 3/4-ed le van cserélve
Erre ajánlom
hát nem is tomXDXD naon enyhe dirt me széthullik:S streetre se jó a súlya miatt , maradjunk az XC-nél de oda is ki kell cserélni jópár motyót
Ennyiért vettem
40ezer
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kil avatar
Kil
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát a duplafelni , a nyeregcső , fékek de nekem má azóta tárcsám van ! jó a teleszkóp azon kívül h sokszor kell bele olajat önteni h rugozzon
Hátrány
hát na szal kormánymarkolat , a szarv nem illik rá , a kormány , pedál , nyereg kényelmetlen , gumi sajnos nekem gyorsan elkopott:S de ezen kívól faja a gumi, meg h síma agy van a cangán és nem lehet rögzíteni a tárcsát rá de má van rajta új bike pos.-os:D geci váltó felvágódik és a küllőket és szétbassza:@
Tapasztalat
hát én nyűvöm a cangát:D dúrva terepre használom és a kormányom is meg volt repedve!! meglátszik h használom de erre van:D kezdésnek jó canga kicserélve rajta pár dolgot
Erre ajánlom
hát túrúzúsram kicserélt üléssel meg hát enyhe dirt-re
Ennyiért vettem
40000
Szerinted hasznos?

sthewe avatar
sthewe
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
nagyon massziv és szép váz és festés...a felni és az abroncs nagyon korrekt.Viszonylag minőségi alkatrészek,könnyű bár a teleszkop ornehézzé teszi...meg vagyok vele elégedve nem bántam meg a vásárt ennyiért nem lehet ilyen minőséget venni
Hátrány
a markolatot és a pedált rögtön cseréltem 2 hét után garanciálisan cserélték nagyon erős ropogás miadt a monoblokot a csapágy rosszul volt összeszerelve.a markolattal nincs bajom ...
Tapasztalat
kisebb ráköltéssel olyan bicot lehet kialakitani belőle amivel nem lesz gond ...remélhetőleg a csepel husszú ideig kitartó bicot rakott öszze és a kötelező karbantartásokon kívűl nem lesz vele gond..én megszerettem ...
Erre ajánlom
városban mászkálni és könnyebb túrákhoz
Ennyiért vettem
39000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomi avatar
tomi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
A keresztfiam használja, neki tetszik. Egyelőre csak annyi, hogy jól néz ki és eddig minden működik.
Hátrány
Nincs gyárilag láncvédő a hajtókari fogaskeréknél. Már enyhén rázós úton is le szokott esni a lánc. Ez azért bosszantó. Garis a gép, ingyen már átnézték, de nem találtak hibát. Az ülés töri a popót, a kormány meg a kezet.
Tapasztalat
Tulajdonképpen segítséget kérnék. Gyárilag nincs láncvédő a kerón és kapkodja és szaggatja a k.fiam gatyóját a lánc. Sehol nem tqalálok rávaló védőt az első fogaskerekekhez. Ötletet kérnék, hol lehet beszerezni? Köszi előre a válaszokat.
Ennyiért vettem
35e
Szerinted hasznos?

Matt avatar
Matt
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Erős,szép festésű váz. (az enyém BA) Első teleszkóp, nyáron kicsit kemény, de nagyon jól tompít. Télen is tompít, yes yes yes Váltó & Fék. ( http://daveblog.atw.hu/ST-EF50-8R-SL.jpg )Az enyém iylen típusú. nem a sima Revoshift váltókar. Szerintem a sima markolatváltó; RevoShift nagyon gáz. Szarvak. Nagyon jó fogásuk van.
Hátrány
A lánc veri a vázt. A hátsó váltó egy nagy szar (Schvinn Acera) az első még talán elmegy. Biztos van rajta több gyenge dolog is majd idővel ha tapasztalom írom azokat is. :) Hosszú távon a nyereg kemény, bár elvileg alacsonyra engedve állva bicózásra tervezték, szvsz. A műanyag pedálokat nem árt lecserélni fémre. A markolat nagyon gáz, iszonyat rossz fogás és nagyon kemény, egy nap alatt betörte a kezem :/ Rögtön az első nap egy túra alkalmával első kerék defekt, bár ez nem a bicó hibája :P Egy nagyon kicsi 8-as volt a hátsó kerékben a vásárlás napján. ://
Tapasztalat
Arához képest nagyon jó, teljesen elégedett vagyok vele. Pár dolgot lecserélve egy tökéletes városi bicajt kapunk (Markolat, pedálok) ami terepre, túrázni is tökéletesen megfelel. (Túrázni nem árt egy kényelmesebb nyereg.) Nem árt vigyázni rá, énminden túra után letisztogatom :) Nagyon jó bicaj!
Erre ajánlom
CC rendesen felszerelve XC.
Ennyiért vettem
47.900
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Németh Ákos avatar
Németh Ákos
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nekem teccik a váza és az ára se rossz ! jó a duplafelni meg a gumik is teccenek rajta:D nekem a váltóval semmi bajom , egész jól működik 6 hónap után is:D
Hátrány
nehéz a canga , nem naon teccik a teleszkóp mert mindig kell bele olajat tölteni és nem állíthatós:S a szarv nem néz ki jól és nehéz is ezért le is szereltem róla , vettem hozzá új merevítős kormányt , bike positív sárga pedált és jól néz ki vele , a fékeket is lecseréltem egy megbízhatóbb tárcsafékre , és a lánc veri a vázat bár ezt is megoldottam:P és az ülés is inkább versenycangára való ! a markolat télle kényelmetlen , én vettem hozzá kesztyűt és már jó:D én az agyakat is lecseréltem bike positivra mert szétjött benne a golyócsapágy:S naon nehéz vele egykerekezni:S
Tapasztalat
egy kis átalakítással egész komoly terepcangát tudtam csinálni belőle:P egész dögösen néz ki ( vajszínű a cangám) és a sárga bike positiv pedállal naon cool! aki egy olcsóbb kategóriás jó cangát akar az jól jár vele:D
Erre ajánlom
én terepre szoktam használni , triálozni nem jó a súlya miatt !
Ennyiért vettem
39.000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

várady milán avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
az hogy könnyű,kényelmes,hosszú távon is jó,++++ stb.
Hátrány
a gyári kormányszarvat egyből lecseréltem,a pedált is
Tapasztalat
nekem ez a legjobb bringa amit láttam (a valóságban)
Erre ajánlom
városba jó de én terepen használom
Ennyiért vettem
38.000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-75 (85 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-narancs
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

170 mm, 42/34/24, aluminium


fogaskoszorú:

Shimano 7sp


középrész:

Thun Jive monoblokk 119/122 mm


első váltó:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35D


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26×1,75 duplafalú abroncs


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26×1,95"


Irányítás

kormány:

Aluminium, Hl egyenes, fekete


kormányszár:

A-head, aluminium, 28,6 mm, fekete


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:

Büchel láncvédő a hajtókaron


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Magnum alu 2008
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Magnum alu termékkel kapcsolatban: