Csepel Magnum alu 2014 mtb

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



76-85 (85 vélemény)
Rendezés

Force avatar
Force
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó ár,masszív,kényelmes,a teleszkóp jól tompít és a jó fogása van a kormánynak, jól fog a fék és pillantásra vált.
Hátrány
A lánc neki vágódik ugratáskor a váznak és lejön a festék.
Tapasztalat
Szerintem aki bele akar tanulni a freeride bringázásba annak ezt ajánlom mert méltányos ár egy jó bringáértr
Erre ajánlom
Hát DH-zásra ajánlanám de elötte kisebb változtatásokat kell rajta végezni pl. egy láncvédö , hogy ne mennyen tönkre a váz.
Ennyiért vettem
39.900
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KENJI avatar
KENJI
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Fasza váz, csendes, masszív, gyors.
Hátrány
Ülés keskeny, markolat gázos, mást eddig nem találtam.
Tapasztalat
Nálam simán ment a váltó, semmi probléma nem volt eddig vele. Ennyi pénzért ez a legjobb keró, amit lehet kapni. Viszonylag elég jól lehet vele menni. Jól csillapít a teleszkóp, a fékek lehetnének kicsit jobbak. Mindent összevetve, lecserélve 1-2 dolgot egy fasza kerót kapunk.
Erre ajánlom
Városi bringázásra, enyhe terepre. Akik jó kerót akarnak ennyi pénzért.
Ennyiért vettem
42500 Ft
Szerinted hasznos?

Prox47 avatar
Prox47
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó bringa ennyiért tökéletes sztem
Hátrány
fejleszteni kell mert az vázhon kívül minden gagyi
Tapasztalat
ezt a teló nem lehet állítani és a telókat alapjába véve a tetején(ami a kormányfelé néz gykért.) kell állítani,de ezt nem lehet vegyél bele újat ha gyári van benne mert a gyári az gagyi
Erre ajánlom
dirtre akarták sztem de a vázon kívül semmi nem támasztja ezt alá
Ennyiért vettem
kaptam
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Plase avatar
Plase
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Szép festés,erős,jó a váz.Szóval a váz 1 nagy előny
Hátrány
a teló,a hátsó váltó,a felnik,hajtókar,kormány,stucni,váltókarok(marokváltó),pedálok
Tapasztalat
szerintem jó keró egy kis tunigal extrém felhsználásra is mehet(kb.a gép 3/4 ét ki kell cserélni h így legyen)
Erre ajánlom
alapfelszereléssel:cc,xc,de egy kis tuninggal kezdő dirtre jó,meg streetre,meg talán 4x,
Ennyiért vettem
35.000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

j4]{$0 avatar
j4]{$0
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon olcsó, nagyon szép fényezés, erős váz, hátsó váltó, váltókarok - RevoShift, viszonylag elfogadható fékek, nagyon jó felni, a teló nagyon jól csillapít meg szinte minden kivétel...
Hátrány
a nyereg nagyon kényelmetlen (egyesek szerint sportos), első váltó, iszonyatos markolat, "szarvak (nekem nem is ugyanakkorák xD), kicsit nehéz teló
Tapasztalat
Aki egy megbízható bringát akar, de nem akar túl sokat költeni, akkor ez a tökéletes választás... A legjobb ÁR/Teljesítmény arányú bringa. Nekem sokat jelentett a Schwinn Csepel múltja is.
Erre ajánlom
Kezdőknek mindenre, kis átalakítás után bátran mehecc CC, XC-re is.
Ennyiért vettem
39.900 + 2990 postaköltsé
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyalu avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagy teherbírás, sok lomot vittem vele, - hátra elfér 2 tálca söricilin - nem vicc! Komolyan: a szarvakat imádom, könnyen felkapoka járdaszegélyre. váltó nagyon jó,
Hátrány
Váltó néhas saraxik, kis utóállítás és gurul,
Tapasztalat
Nem tudok hasonlítani, azelőtt fecskés szovjet 4 váltós verseny keróm volt...
Erre ajánlom
Hétköznapi városi forgalom, de túrára is kiválló
Ennyiért vettem
40.000.-Ft.
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BhALaGe avatar
BhALaGe
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sok előnye van de a legfontosabbak: aránylag jó teleszkóp (nekem MOZO XMO M-40A van benne alapból) + strapabíró + szinte mindenre használható + jól néz ki (nekem fekete) + aránylag könnyű (én könnyítettem rajta :P) + nagyon olcsó az értékéhez képest!!!!!
Hátrány
nem sokat tudok...eddig csak a kormányt tudom kritizálni hogy 2 hét használat után kicsit lehajlott de utána jött az igazi kiképzés akkor meg meg se moccanct :D (yah és sztem keskeny is) + a váz hátsó részét veri a lánc(ezen viszont könnyen lehet segíteni) ezenkivül nincs különösebb bajom vele
Tapasztalat
nekem igazából ez az első normális keróm és az ilyen 50.000FT körüli merida, nevenincsekhez képest sokszorta jobb azt azért még tegyem hozzá hogy néha néz(es)d át hogy van e vmi rendellenes dolog vele, ha nem hanyagolod el biztos meg fogja szolgálni :) :D:D:D:D
Erre ajánlom
kezdőknek mindenre és (talán) haladó streeteseknek, freerideosoknak (ezt csak kis fejlesztés után tedd szerintem)
Ennyiért vettem
40.000 (kp-ba) :P
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Péter avatar
Péter
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Az én Magnumom ezüst-fekete, 2005-ös, nem teleszkópos, de nem is igazán hiányzik rá. Szerintem sokkal szebben, és komolyabban néz ki mint a képen látható sárgás-fekete. Én túrázásra használom. Azon kívül, hogy felszereltem minden szükséges dologgal (sárvédők, csomagtartó, lámpaszett...) lecseréltem egy-két dolgot rajta: a Rubena terepgumit túrára (Schwalbe), az első lánctányért hajtókarokkal együtt 28-38-48 Shimano ezüstszürkés precíz hajtókarokra,így gyorsabban lehet vele haladni, alu túrapedálokat tettem rá, a váltókat, bár a hátsóval semmi gond nem volt,ez inkább csak megelőző óvintézkedés a legegyszerűbb Shimano váltó bekrepálását megelőzendő, és most az ülést fogom cserélni, nem valami kényelmes hosszabb távon az amúgy igen esztétikus Wader nyereg. Az új (Sportourer) nyerget Angliából rendelem, mert sajnos nem találom a megfelelőt, Magyarországon elég gyér a választék.
Hátrány
Nem találtam.
Tapasztalat
A kiegészítők cseréjével elég komoly kis gépet kaptam. A masszív, jól megkonstruált váz tetszett meg először, a bíztató hegesztés, az elegáns színkombináció, és persze az ára. Azóta bár költöttem rá, de így az ízlésemnek megfelelő és megbízható túrakerékpár lett belőle. Sokat jelent a (Schwinn-)Csepel nagy múltja is.
Erre ajánlom
A felszereltség miatt enyhe terepre, rendesen felszerelve túrákra és városba.
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

-SamS- avatar
-SamS-
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sokminden :) és pofás is :) Olcsó/Jó
Hátrány
A középső váltó hozzáér a lánchoz :( ( még mindig ) majd megcsinálom
Tapasztalat
benéztem tényleg :D bocs :) http://kepfeltoltes.hu/060629/SSA404431_www.kepfeltoltes.hu_.jpg itt egy kép :) a mostani állapotáról :) a vélemény így párnap alapján annyi volt hogy a nyeregcsövet állító gyorszár másik végét megkellett húzni mert elforgott a nyereg és anyeregcső is de most már megoldottam :) vettem rá egy normális markolatot a kormányt meghúztam meg kicsit lejebbállítottam a dőlészögét felraktam rá a kilométerórát és minden jól működik :) a teló talán kicsit nehéz és kicsit nehéz vele egykerekezni de attól függetlenül jól csillapít :) jópár nap után aztmondom megérte a pénzét :) az üléssel nekem is gondok vannak :D talán kicsit kemény és töri a valagamat :D
Erre ajánlom
Leginkább CC - Max XC talán
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

-SamS- avatar
-SamS-
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nekem nagyon bejött a bicajnak a szerkesztése. Jó váz,a teló jól csillapít.Kerekek duplafalúak. Olcsó és jó.
Hátrány
Nekem a nyeregcső nagyon bevolt zsírozva és akármennyire is húztam meg elforgott.A középső váltó 3 fokozatba súrolta a láncot nagyon kicsit.Azon segítettem :D
Tapasztalat
Nekem maga a bicikli karaktere is megtetszett azért is vettem ilyet :) Anno volt egy másik schwinn-em és az mindent kibírt :) ( igaz az bmx volt ) de nagyon jó kis márka kár hogy nem nőtt még fel a kona és a többi nagy márka közé :) de szerintem ami késik nem múlik. Remélem sokáig fogja húzni a kicsike :) Az egyetlen dolog ami sztem esztétikátlan és unpraktikus az a kormányra heggesztett szarv. De ezt meglehet oldani 3-4 ezer forinból egy új kormánnyal :)
Erre ajánlom
Midenkinek aki egy olcsó és jó bicajt akar :) Én eddig még csak városban mentem vele...terepen még nem tudom milyen de gondolom ott is megállja a helyét :)
14 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

76-85 (85 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-narancs
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

170 mm, 42/34/24, aluminium


fogaskoszorú:

Shimano 7sp


középrész:

Thun Jive monoblokk 119/122 mm


első váltó:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35D


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26×1,75 duplafalú abroncs


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26×1,95"


Irányítás

kormány:

Aluminium, Hl egyenes, fekete


kormányszár:

A-head, aluminium, 28,6 mm, fekete


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:

Büchel láncvédő a hajtókaron


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Magnum alu 2008
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Magnum alu termékkel kapcsolatban: