Csepel Magnum alu mtb

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Edembi avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Először is a váza,ami naon jól mutat eddig még nem vót rá gondom dehát ennyi idő alatt nem is lehet , aztán a teleszkóp ami jól mozog és állitható, a duplafelni ,küllő ,fék-váltó a nyereg kicsit kemény de az is türhető , a gumik jól tapadnak.

Hátrány
A hajtókar szorult cserére mert az első nagyobb túránál sokszor kilazult a csavar sokat kellett huzogatni és ennek az lett a vége h. elkopott a hajtókar.Egy egyenes kormánnyal bökték ki a szememet amit rövid idsön bellül le fogok cserélni egy hajlitottra.
Tapasztalat
Ha a csavar kilazul a hajtókarnál akkor ne várd meg még teljesen elkopik hanem reszeld ki az egyenlőtlenséget és vegyél egy tubus menetfixálót azzal jó alaposan kend be a menetet ,huzd rá a kart és hagyd 1 napig állni és ez megteszi a hatását. (jól húzd meg mert miután megszáradt az anyag nemsűrün fogod lecibálni). Öszegzésül kurvajó bicó még egy kis alkatrész aztán fasza
Erre ajánlom
Városba hüjülni  túrára se rossz terepre is hiszen erre találták ki de ezen kívül mindenre amit nem mondtam de csak pici adagolásban
Ennyiért vettem
52
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2008 mtb
20 olvasó 45%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-narancs
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

170 mm, 42/34/24, aluminium


fogaskoszorú:

Shimano 7sp


középrész:

Thun Jive monoblokk 119/122 mm


első váltó:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35D


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26×1,75 duplafalú abroncs


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26×1,95"


Irányítás

kormány:

Aluminium, Hl egyenes, fekete


kormányszár:

A-head, aluminium, 28,6 mm, fekete


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:

Büchel láncvédő a hajtókaron


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Magnum alu 2008
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Magnum alu termékkel kapcsolatban: