Csepel Magnum alu mtb

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




benjamintoth avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-fékváltókarok

-váz(erős heggesztések)

ha egy 10-15 ezret beleköltesz,tökéletes lesz a Schwinn-Csepel Magnum

 

 

Hátrány

-kerekek majdnem kuka. Gumi oldalfala nem bírja, agyak elég alják, felnik gyengék

-hajtókar menete gyér(mondjuk ennyi pénzért jó ez)

-pedálok vackok(acor van most)

-stucni letört

-kormány hajlik

-hátsóváltó gyenge(shimano sorat javaslok)

-tele van vas alkatrészekkel, ezért a súlya nem mondható barátinak.

-teleszkóp kb. 2,9 kg magába, és amennyit "mozog" szerintem egy sima merev villát is rakhattak volna bele, könnyebb és olcsóbb bringát lehetett volna belőle kihozni
 

-nyereg már rövid távon is kényelmetlen

 

Tapasztalat

Alapból városi közlekedésre korrekt, ha keveset tekersz, de a pedál nekem már első használat után elkezdett haldoklani.

Erre ajánlom

xc, városi használat, felújítva ugri-bugri
nekem sikerült xc-n egy 2. helyet kicsikarnom belőle, szóval inkább terepre ajánlanám.
Gyári adatai szerint 14 kg, gyakorlatilag még egy fél kilóval könnyebb rock shox teleszkóppal is 14,6 kg volt, miután használható alkatrészeket kapott. Jelenleg 11,9 kg, még mindig fejlesztés alatt van.

Ennyiért vettem
57000
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2008 mtb
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-narancs
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

170 mm, 42/34/24, aluminium


fogaskoszorú:

Shimano 7sp


középrész:

Thun Jive monoblokk 119/122 mm


első váltó:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35D


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26×1,75 duplafalú abroncs


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26×1,95"


Irányítás

kormány:

Aluminium, Hl egyenes, fekete


kormányszár:

A-head, aluminium, 28,6 mm, fekete


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:

Büchel láncvédő a hajtókaron


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Magnum alu 2008
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Magnum alu termékkel kapcsolatban: