-fékváltókarok
-váz(erős heggesztések)
ha egy 10-15 ezret beleköltesz,tökéletes lesz a Schwinn-Csepel Magnum
-kerekek majdnem kuka. Gumi oldalfala nem bírja, agyak elég alják, felnik gyengék
-hajtókar menete gyér(mondjuk ennyi pénzért jó ez)
-pedálok vackok(acor van most)
-stucni letört
-kormány hajlik
-hátsóváltó gyenge(shimano sorat javaslok)
-tele van vas alkatrészekkel, ezért a súlya nem mondható barátinak.
-teleszkóp kb. 2,9 kg magába, és amennyit "mozog" szerintem egy sima merev villát is rakhattak volna bele, könnyebb és olcsóbb bringát lehetett volna belőle kihozni
-nyereg már rövid távon is kényelmetlen
Alapból városi közlekedésre korrekt, ha keveset tekersz, de a pedál nekem már első használat után elkezdett haldoklani.
xc, városi használat, felújítva ugri-bugri
nekem sikerült xc-n egy 2. helyet kicsikarnom belőle, szóval inkább terepre ajánlanám.
Gyári adatai szerint 14 kg, gyakorlatilag még egy fél kilóval könnyebb rock shox teleszkóppal is 14,6 kg volt, miután használható alkatrészeket kapott. Jelenleg 11,9 kg, még mindig fejlesztés alatt van.