Csepel Ranger mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 70.100 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-18 (18 vélemény)
Rendezés

atishadow avatar
atishadow
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon kényelmes, megbízható, semmi nem hullik le róla, idáig egy pedált, a hajtóművet(kisebb méretűre), a felnit és a kormányt ceréltem le, de ezeket sem azért, mert eltörtek volna (kivéve a pedált).
Hátrány
nekem a kormány berozsdált(ezért cseréltem le), a műanyag pedálok nem valami esztétikusak, a hátsó rugóstag rugója pár év múlva összezsugorodik, a teló is megadja magát 1-2 éven belül.
Tapasztalat
Ha nincs sok pénzetek keróra, akkor ne TESCO-sat vegyetek (hiába kerül 10 ezerrel kevesebbe), hanem Schwinn Csepel Ranger-t.
Erre ajánlom
túrázás,városi kerózás.
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BZ MOT- 320 avatar
BZ MOT- 320
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem rossz gép, egy kicsit igénytelen kivitelű, de ez nekem bejön. Könnyű irányítani, a hatalmas tengelytávja miatt lejtőn is nagyon stabil. A szerkezet általánosságban elég erős, a közepes terepet is jól bírja, a váltó nagyon megbízható. Az elmúlt négy évben/5500 km-en (defektet kivéve) még semmiféle műszaki hiba nem volt. Az eddigi legnagyobb fejlesztés az amúgy nem rossz gyári hajtómú 22-32-42 -esre cserélése volt, úgy tűnik, hegymászáshoz nagyon megérte, de sík úton a végsebesség 35 köré csőkkent.
Hátrány
A fékeket gyakran be kell álítani, határozatlanul működnek (amúgy, ha jól be vannak állítva harapnak rendesen!) a nyereg kicsit kényelmetlen. A váz erős, de a gyege villa és agyak gátat szabnak a gyorsabb terepezésnek.
Tapasztalat
Magyar gyártmányú, megbízható, mindenes bringa
Erre ajánlom
Azoknak, akik még nem böntötték el vagy nem is szeretnék, hogy milyen területen szeretnének bringázni, vagy akik sokféle célra használják a gépet, kisebb-nagyobb túrára, városra, de akár abszolút amatőr xc-re is használható.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Somlyay Máté avatar
Somlyay Máté
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szuper bicikli,eddig csak a pedálokat kellett meghúzni.Könnyű vezetni-a kormány nem csúszkál ide-oda,mint a tesco-s cangáknál.Mindennel fel van szerelve!Jól fordul,kissé nehéz vele hegyre felmászni.Nagyon megbízható.
Hátrány
Igazán nem volt.Talán a merev villa az egyetlen hátránya.
Tapasztalat
Felépítéséhez képest jó,és magyar gyárban gyártottták!Aki nem telósat akar,annak nagyon ajánlom!
Erre ajánlom
Városi forgalomba,kissebb túrákra jó.Aki megbízható,simma vázas bicót akar,vegyen ilyet!
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-18 (18 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ranger acél


anyag:

acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék
  • szürke

villa (merevvilla):

Ranger acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu. MTB 175 mm 28/38/48 7/8s +LV. tárcsa


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7SP RDTX35B füles


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26” duplafalú Beretta, alu.


külső gumi:

26” Kenda K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikcios ASLRS35LNBP Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AP


kormány:

MTB acél emelt 600x70x1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2x150x60 mm


nyereg:

Selle Royal Rio 6421 férfi


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Színezett alu-polimer pálcás


 
további kiegészítők:

csomagtartó: festett acél


tömeg:

16,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: