Csepel Ranger mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 70.100 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




kakukkmarci avatar
25 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Ennyi pénzért egész normális felszereltséget ígér.

Átlagos felhasználó, városban még szeretheti is

A fékei megtartották 106 kilómat egy elég meredek ám nem hosszú lejtőn.

Hátrány

Nem könnyű

A műanyag pedál, még ebben a kategóriában is vicc

A revoshift  váltórendszer a sátán szüleménye, a régi SIS váltómról sokkal jobb emlékeim vannak.

Az első lánckerék és valószínűleg az egész hajtómű nem kellően merev, amikor megpróbáltam odalépni neki egy emelkedőn mindig hozzáért a lánc az első váltóhoz, tehát tekergett az egész a nagyobb nyomatéktól.

Treking  kialakítás 26" kerékkel?

Tapasztalat

A Balaton parton béreltem kb 30 km-et mentem vele. Miközben tekertem azon gondolkoztam, hogy miket fogok majd véleményként leírni róla. Akkor még nem tudtam az árát, de 50 000 Ft alá saccoltam, úgy tűnik helyesen.

Nyilván nem lenne korrekt azt várni ettől a bringától amit a jelenlegi minimum háromszor drágább Kellys Neos-omtól megszoktam, de jó összehasonlítási alap lehet ifjú korom két csepelje egy SR 26 és egy Apolló.

A bringa bérbeadó cég nem választott rosszul,  erre a célra megfelelő az eszköz, még akár néhány napot is együtt lehet vele tölteni. A 26-os nagyon ballonos gumik miatt száguldozni nem lehet vele, de ránézésre is látszik, hogy ez finoman szólva nem a vaduló huszonévesek kerója.

A borzasztó útminőségű Balatont kerülő úton haladva a nyereg (ami az egész összeállítás legnormálisabb darabja) és a gumi megvédett a komolyabb rázkódásoktól, de cserében szépen nyugdíjas tempóban lehetett csak haladni vele.

Néha jól jött elöl a legkisebb fogaskerék, de  megléte alapvetően egy gyártói fogalomzavar terméke. Ezzel a jószággal ne menjünk edzettebb dombokra hegyekbe meg főleg ne.  Persze egy 60-70 kg-os versenyző alatt lehet, hogy nem tekereg úgy mint alattam.

Összegezve ez a bringa sokat markol, de keveset fog, kevesebb szolgáltatás, de igényesebb megvalósítás talán szerencsésebb lenne.

 

 

Erre ajánlom

Városi használatra, nem túl nagy távolságokra, esetleg enyhe terepre.

Nem túl nehéz felhasználóknak akik nem akarnak nagyon gyorsan menni, és csak néha néha akarnak tekerni egyet. A Tesco-s gazdaságosnál biztos jobb, de kicsivel többért szerintem vannak lényegesen jobb bringák, amelyek lehet, hogy kevesebbet ígérnek de azt jobban teljesítik.

Ennyiért vettem
40 400 Ft
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ranger acél


anyag:

acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék
  • szürke

villa (merevvilla):

Ranger acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu. MTB 175 mm 28/38/48 7/8s +LV. tárcsa


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7SP RDTX35B füles


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26” duplafalú Beretta, alu.


külső gumi:

26” Kenda K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikcios ASLRS35LNBP Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AP


kormány:

MTB acél emelt 600x70x1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2x150x60 mm


nyereg:

Selle Royal Rio 6421 férfi


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Színezett alu-polimer pálcás


 
további kiegészítők:

csomagtartó: festett acél


tömeg:

16,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: