Csepel Ranger mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 70.100 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




ptdabas avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A bringa még kipróbálás alatt van, de 2 hét alatt sikerült belecsavarni 150 km-t. A váz nagyon erősnek tűnik, a váltó egyenlőre óramű pontos.
Duplafalú felni.
Olyan terepen elmentem vele, hogy még gyalog is neccesnek mondható. Azt hittem, hogy nem fogja bírni, hiszen nem kifejezetten arra való de semmi baja sem lett csak le kellett öblíteni.
Elég sokat mentem vele olyan helyen ahol nem volt kijárt út. Vagy szerencsém volt vagy jók a kerekek mert defektet sem kaptam.
Hátrány

A gyári dinamós világítást kihagyhatták volna. Inkább adnának rá valami kínai lámpát.
A műanyag pedál az sajnos elég hamar megadta magát . (letört a vége)
A pedál és a világítás az cserés de a többi egyenlőre nagyon megfelel a célnak.
Előre lehet, hogy jobb lenne egy teleszkóp de az meg odaverne az árának.

Erre ajánlom
Aki arra használ egy biciklit amire az való. Eljutni a-ból b-be.
Kisvárosba, faluba, illetve kisebb túrákra (értem ez alatt, hogy nem hegyekbe extrém körülményekre) első osztályú. És nem kerül 200 000-be
Ennyiért vettem
37900
Csatolt képek
Csepel Ranger  2010 mtb
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ranger acél


anyag:

acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék
  • szürke

villa (merevvilla):

Ranger acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu. MTB 175 mm 28/38/48 7/8s +LV. tárcsa


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7SP RDTX35B füles


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26” duplafalú Beretta, alu.


külső gumi:

26” Kenda K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikcios ASLRS35LNBP Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AP


kormány:

MTB acél emelt 600x70x1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2x150x60 mm


nyereg:

Selle Royal Rio 6421 férfi


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Színezett alu-polimer pálcás


 
további kiegészítők:

csomagtartó: festett acél


tömeg:

16,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: