Csepel Ranger mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 70.100 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Parmezanidész avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- ahhoz képest, hogy milyen olcsó, használható bicó

- van alacsony vázméret, ami Gepidánál pl nincs

- amíg csak hétvégente, túrázáshoz, csavargáshoz használtam, semmi gond nem volt vele

- szép

- a váltó tökjó, pontosan és gyorsan vált

Hátrány

- ahogy elkezdtem napi szinten, melóba járáshoz használni, egyből előjött minden probléma

- a nem elég széles, félrecsúszott felniszalag 6x lyukasztotta ki a gumimat, mire rájöttem, mi a gáz

- a műanyag pedál már az első napon, a kitámasztó a másodikon eltörött

- a gyári csavarok a nyeregcsőnél és a kormánynál iszonyat szarok, a kulcs simára súrolta a fejüket, cserélni kellett, a kormány- és a nyeregbilincset csak ellentartó anyával lehet elég szorosra húzni

- a noname hajtómű pedálkarja eltekeredett és letörött, a márkaszervízben 4ezerért akartak 2 pedálkart adni, ugyanennyiért vettem shimano hajtóművet

- a sárvédők tartóit nem lehet tartósan rögzíteni, rázósabb úton kijönnek

- tekerés közben az egyébként jól beállított váltó kezdettől kattog

Erre ajánlom
hobbihasználatra, első bicónak tökéletes. tartós használatkor a hajtóművet, kormányt, pedált, kisebb csavarokat cserélni kell. felniszalagot azonnal!
Ennyiért vettem
48.000
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ranger acél


anyag:

acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék
  • szürke

villa (merevvilla):

Ranger acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu. MTB 175 mm 28/38/48 7/8s +LV. tárcsa


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7SP RDTX35B füles


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26” duplafalú Beretta, alu.


külső gumi:

26” Kenda K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikcios ASLRS35LNBP Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AP


kormány:

MTB acél emelt 600x70x1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2x150x60 mm


nyereg:

Selle Royal Rio 6421 férfi


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Színezett alu-polimer pálcás


 
további kiegészítők:

csomagtartó: festett acél


tömeg:

16,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: