Csepel Ranger mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 70.100 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




feri70 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az én Rangerem 2001-es, tehát 14 éves. Szuper bringa, rendkívül megbízható. Télen ugyan nem használom, de márciustól novemberig megy rendesen. Nyaranta van, hogy 80 kilométert beletekerek egy nap. Végigolvastam a hozzászólásokat, megleptek a leírt negatívumok. Nem tudom, hogy a későbbi szériák milyenek, de ennél a 2001-es kiadásúnál megbízhatóbb bringát nem lehet gyártani. Én nem cseréltem rajta anno a vásárlás után semmit. Max. a kormányon a műanyag fogót szivacsra. 14 év után is az eredeti műanyag pedál van rajta, sose volt vele gond, annyi, hogy évente egyszer-kétszer nyikorog, akkor megolajozom a tengelyét. 13 évet úgy ment le a bringa, hogy komolyabban nem kellett hozzányúlni, tavaly tavasszal cseréltettem hátsó fogaskoszorút, láncot, fékbovdeneket, fékpofákat, tehát 13 évesen szorult először nagy szervizre...Azonkívül párszor cseréltem rajta gumit x évente, de kopás miatt, defektes nem volt soha, meg időnként beállítottam a fékpofákat, a szükséges helyeken meg beolajoztam. Ennyi. A monoblokk 14 év után bontatlan... Váltó remek, mindig pöccre vált, egyszer kellett után állítani. Esztétikailag is jól néz ki ennyi idősen is, mos jelentek meg a váz felső részén a festésen alig látható hajszál repedések, ugye 14 évesen. Én nem tudok mást mondani, elpusztíthatatlan. A hozzászólásom apropóját az adta, hogy veszek még egy ilyen kerékpárt, tegnap rendeltem az új szériából egy feketét. :) Kíváncsi vagyok, milyen lesz, romlott-e a minőségük 2001 óta, ami itt a hozzászólásokban látszik. A kerékpár tehát 2001-es, csak ilyen lehetőség nincs itt a megadásnál.

Hátrány

Nem könnyű a váz, az tény, nem egy pillekönnyű bringa.

Tapasztalat

Rendkívül megbízható. Az enyém egyszínű közép metálkék, nagyon jól néz ki.

Erre ajánlom

Erdőkben, komoly terepen nem használtam, arról nem tudok véleményt mondani, de a városi strapát, ill a földes töltésen a Tisza mellett a túrákat remekül bírja.

Ennyiért vettem
20000
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ranger acél


anyag:

acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék
  • szürke

villa (merevvilla):

Ranger acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu. MTB 175 mm 28/38/48 7/8s +LV. tárcsa


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7SP RDTX35B füles


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26” duplafalú Beretta, alu.


külső gumi:

26” Kenda K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikcios ASLRS35LNBP Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AP


kormány:

MTB acél emelt 600x70x1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2x150x60 mm


nyereg:

Selle Royal Rio 6421 férfi


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Színezett alu-polimer pálcás


 
további kiegészítők:

csomagtartó: festett acél


tömeg:

16,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: