Giant Rincon Disc mtb

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 120.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




airwavegabor avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát, nem sorolom fel, mivel az értékelésnél nem az a jó, aminek több az előnye, hanem aminek kevesebb a hátránya. Az előnyök szinte megszámlálhatatlanok, a hátrányonyok azért megszámlálhatók. ( matematikai értelemben )
Hátrány
Nos. Én a V fékkel ellátot verzióhoz jutottam hozzá, azóta se bántam meg. Az első fék lett volna tárcsa, de most olyan királyul fog a tektro V fék Bikepositive fékpofákkal, gyerekjáték fejreállni. 1. esésemnél, csak a canga sérült (előbb mint én, ez röhej...) mégpedig az első kerék. Annyira elgörbült, hogyha fék nem lenne rajta, a villába akadna bele... Kapott Vuelta airline 1 komplett kereket joytech aggyal, azóta príma, egy rossz szavam nincs. A gyári Maxxis gumik 3-4 év (2-3000km) alatt totál elkoptak, könnyen kaptak tüskét, szöget, minden átment rajtuk. Most van rajta Schwalbe Black Jack. A hátsó felni 4-5 napja ment szét. Aszfalton mentem, így keményre fújtam a hátsó gumit. 25-27 el megyek, lejtőn, a 2cm es járdaszegényen átmentem enyhe dőléssel, és koppant a felni. Aztán kikalapáltam, most is van benne nyolcas. Csere: Sun Ditch Withc. Agyat küllőket a boltosra bízom. Teló jól szuperál, eddig igaz 50mm nél többet nem használtam ki, de ééppen felújítom, hogy bírja a hegyi terepeket. A gyári markolat ratyi, málik 1000 el, forog, csúszik, minden baja van. Most Lizardskins MOAB van rajta, tökéletes. Fékváltókart szívem szerint lecserélném, de nem lételem. Jobb szeretném, ha külön lenne, számok nélkül, úgyis érzésre váltok, és kellemesebb kisugárzása lesz a "volánnak". Persze ez csak esztétikai élvezet. No, de lássuk az első váltót: Acera. Hát, pontatlanul vált, nem csak hogy terhelés alatt, hanem terhelés nélkül se mindíg rakja fel a 3. lánctányérra a láncot! Bármennyit állítgatták, vagy az 1. tányéernál hozzáért a lánc, vagy nem rakja fel rendesen. Meg a felfogatása sem bilincses. Sok a macera vele. Hátsó váltó Alivio. Nagyobb fogaskerékre váltáskor kattog egy kicsit, meg ha hátul 6 osban(3x8 sebesség) van. Terhelés alatt kattog, 1-4mp mire felrakja, vagy túl kell tolni a kart, különben km eken át kattogna... Láncal semmi bajom, hajtókar is pöpec, bár sikerült szétkennem a menetet, de ez az én hibám. Nyerget vmi keskenyebb nyeregre cserélném, ami comfortosabb, de itthoni bicajozáshoz elég a gyári. Legnagyobb csalódásom a monoblokk. Már másodszorra kell cserélni...
Tapasztalat
Ha komolyan használod, akkor az össz amit ráköltesz, ha új telót is veszel bele, akkor meglesz 100 000. Akkor má vegyél Merida Matts et van nemtommelyik típus, csipa X misson cuccal, Avid juicy fékekkel 180 200 fele. Nem azt mondom, még mindíg tart, de jobb lenne ha nem kattogna a monoblokk, elsó meg a hátsó váltó, nem rázná a lábam a pedálon a csapágyazás.... Lehet vele menni, de "elhasználódik" az alkatrészek nagy része, és költséges beruházás újat venni...
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki nem terheli meg igazán, nem hegyet mászni megy, hanem inkább távolság-orientált.
Ennyiért vettem
V fékkel 85
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant Rincon Disc termékkel kapcsolatban: