GT Aggressor 1.0 mtb

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 153.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Atis08 avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • az Aggressor 1.0 váz világbajnok, jó geometria, és elég masszív
  • a festése is rendkívül tetszetős, nekem a fekete-piros-fehér verzió van
  • bár még csak szűk 1 hónapja nyúzom, de a váltás eddig rendben van
  • a felnik is úgy tűnik jól terhelhetőek
  • igazából az első komolyabb MTB-m, de eddig egy álom
  • jól bírja a Budapesti ramaty kerékpárutakat, pedig nem vagyok egy könnyű emberke ( 194 cm és ehez 127 kg )
  • emelkedőn gond és megerőltetés nélkül szépen mászok fel vele, ez köszönhető a váz kialakításának is
  • számomra nagyon jó navigálható, könnyű, és fordulékony bringa, egyszóval nagyon jól irányítható
  • mtb-hez képest brutál jól gyorsul, és szereti a sebességet
Hátrány
  • eddig csak apróságok amik szerintem elhanyagolhatóak :
  • a gyári pedál bár nagyon kényelmes, de műanyag, ezt gyorsan cseréltem fémre
  • kitámasztót kicsit nehezebben szereztem rá, de nem megoldhatatlan
  • a fékrendszer mivel belépő szintű ezért nem kell csodákat várni tőle, komoly gondom nincs vele, megfog ahol kell, de ezt meglehetősen hangosan teszi, ez tuti csere majd a későbbiekben
  • ez inkább vicces volt, amikor elhoztam a vegyes felhasználású gyári gumik dobálták a kavicsokat a levegőbe elég szépen, de ezt egy othoni egyenlőre olcsó műanyag sárvédővel kiküszöböltem, későbbiekben tuti veszek rá komolyabb sárvédőt is
  • valamint elhanyagolható szinten de a gyári teleszkópnak van egy kis holtjátéka ami alig észrevehető kotyogás formályában van jelen, később ez is csere lesz majd
  • Update :
  • kb 2000 km-nél elég durva kopás a gyári gumin ( cserélve Continental Ecocontact Plus vékony városi gumikra)
  • Normál használat melett is 8-as a hátsó felniben, valamint szakemberrel megvizsgáltatva a küllők sem a legerősebbek
Tapasztalat
  • az Aggressor 1.0 egy brutálisan jó mtb, számomra fontos szempont volt hogy a ramaty Budapesti kerékpár utakon, és enyhe terepen is bírja a közel 130 kg-os sulyomat, de a váz és a felnik is jelesre vizsgáztak eddig
  • a nyereg is kényelmes, és hamar megszokható, és vizuálisan is állat
  • a markolatot is szokni kell, de nekem bejön a gyári GT markolat
  • tehát ahogy írtam nekem nagyon bejött eddig a kerékpár
  • állat a kinézet
  • állat a festés
  • strapabíró és speciális GT váz
  • az biztos hogy komolyabban nem fogom megbontani, bár tervezem egy-két elem cseréjét
  • javalott még véleményem szerint komolyabb zár, vagy zárak beszerzése, mert tuti szivesen néznék trombitának a gépet, ami nem is csoda
  • összességében remek vétel, akár városi, akár enyhébb terep felhasználásra, szerintem fék és teleszkóp csere után tuti bírná a durvább terepet is
  • Túl az 1000 km-en, átesett egy monoblokk és kopmlett első hajtás cserén, a gyári nem bírta a súlyom, de a bringa jó, nem bántam meg és csak ajánlani tudom!
  • Update :
  • 2000 km után kijött pár dolog ( hátrányoknál részletezve ) de továbbra is jó gép szerintem
  • 2013.11.10 : áprilisban vettem a gépet, azóta minden nap szinte ezzel a vassal jártam dolgozni, napi 50 km kb. A fentebb említett cseréken kívül készült kézzel két Alexrms felni novatech agyakkal a bringára, erre a relatíve nagy súlyom miatt volt szükség, bár a gyári kerekek is szépen szolgáltak! Ez idő alatt a kerékpár nem hagyott cserben, és bírta a megterhelést! Véleményem szerint 100 kg alatti embernek a gyári felszereltséggel is bírni fogja, de ha kicsit nagyobb vagy, kell pár dolgot cserélni, de MEGBÍZHATÓ, ERŐS gép, csak ajánlani tudom!!! A váltó jól működik a fékek pedig a fékpofák becsiszolása után szépen teszik a dolguk.
Erre ajánlom

Városi és enyhe terep, valamint villogós bringának sem utolsó

Ennyiért vettem
117000
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
GT Aggressor 1.0-ám és a vérebem
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
GT-m
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
2013.11.10-ei kicsit átépített változat
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Hydroform T6, Triple Triangle


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • M
  • L

 
színválaszték:

Fekete-kék-fehér


villa (teló):

SR Suntour XCT 80 mm


Meghajtás

hajtókar:

Alumínium 42/34/24T


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RD-M360


 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Alex Ace 24


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

All Terrain 26" x 2.0"


Irányítás

kormány:

Alumínium


kormányszár:

Alumínium


nyereg:

GT


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:

Promax DSK-310


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Microshift


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Hexagon V3 vagy Caprine Greenway vagy GT Aggressor
9 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Aggressor 1.0 termékkel kapcsolatban: