- az Aggressor 1.0 váz világbajnok, jó geometria, és elég masszív
- a festése is rendkívül tetszetős, nekem a fekete-piros-fehér verzió van
- bár még csak szűk 1 hónapja nyúzom, de a váltás eddig rendben van
- a felnik is úgy tűnik jól terhelhetőek
- igazából az első komolyabb MTB-m, de eddig egy álom
- jól bírja a Budapesti ramaty kerékpárutakat, pedig nem vagyok egy könnyű emberke ( 194 cm és ehez 127 kg )
- emelkedőn gond és megerőltetés nélkül szépen mászok fel vele, ez köszönhető a váz kialakításának is
- számomra nagyon jó navigálható, könnyű, és fordulékony bringa, egyszóval nagyon jól irányítható
- mtb-hez képest brutál jól gyorsul, és szereti a sebességet
- eddig csak apróságok amik szerintem elhanyagolhatóak :
- a gyári pedál bár nagyon kényelmes, de műanyag, ezt gyorsan cseréltem fémre
- kitámasztót kicsit nehezebben szereztem rá, de nem megoldhatatlan
- a fékrendszer mivel belépő szintű ezért nem kell csodákat várni tőle, komoly gondom nincs vele, megfog ahol kell, de ezt meglehetősen hangosan teszi, ez tuti csere majd a későbbiekben
- ez inkább vicces volt, amikor elhoztam a vegyes felhasználású gyári gumik dobálták a kavicsokat a levegőbe elég szépen, de ezt egy othoni egyenlőre olcsó műanyag sárvédővel kiküszöböltem, későbbiekben tuti veszek rá komolyabb sárvédőt is
- valamint elhanyagolható szinten de a gyári teleszkópnak van egy kis holtjátéka ami alig észrevehető kotyogás formályában van jelen, később ez is csere lesz majd
- Update :
- kb 2000 km-nél elég durva kopás a gyári gumin ( cserélve Continental Ecocontact Plus vékony városi gumikra)
- Normál használat melett is 8-as a hátsó felniben, valamint szakemberrel megvizsgáltatva a küllők sem a legerősebbek
- az Aggressor 1.0 egy brutálisan jó mtb, számomra fontos szempont volt hogy a ramaty Budapesti kerékpár utakon, és enyhe terepen is bírja a közel 130 kg-os sulyomat, de a váz és a felnik is jelesre vizsgáztak eddig
- a nyereg is kényelmes, és hamar megszokható, és vizuálisan is állat
- a markolatot is szokni kell, de nekem bejön a gyári GT markolat
- tehát ahogy írtam nekem nagyon bejött eddig a kerékpár
- állat a kinézet
- állat a festés
- strapabíró és speciális GT váz
- az biztos hogy komolyabban nem fogom megbontani, bár tervezem egy-két elem cseréjét
- javalott még véleményem szerint komolyabb zár, vagy zárak beszerzése, mert tuti szivesen néznék trombitának a gépet, ami nem is csoda
- összességében remek vétel, akár városi, akár enyhébb terep felhasználásra, szerintem fék és teleszkóp csere után tuti bírná a durvább terepet is
- Túl az 1000 km-en, átesett egy monoblokk és kopmlett első hajtás cserén, a gyári nem bírta a súlyom, de a bringa jó, nem bántam meg és csak ajánlani tudom!
- Update :
- 2000 km után kijött pár dolog ( hátrányoknál részletezve ) de továbbra is jó gép szerintem
- 2013.11.10 : áprilisban vettem a gépet, azóta minden nap szinte ezzel a vassal jártam dolgozni, napi 50 km kb. A fentebb említett cseréken kívül készült kézzel két Alexrms felni novatech agyakkal a bringára, erre a relatíve nagy súlyom miatt volt szükség, bár a gyári kerekek is szépen szolgáltak! Ez idő alatt a kerékpár nem hagyott cserben, és bírta a megterhelést! Véleményem szerint 100 kg alatti embernek a gyári felszereltséggel is bírni fogja, de ha kicsit nagyobb vagy, kell pár dolgot cserélni, de MEGBÍZHATÓ, ERŐS gép, csak ajánlani tudom!!! A váltó jól működik a fékek pedig a fékpofák becsiszolása után szépen teszik a dolguk.
Városi és enyhe terep, valamint villogós bringának sem utolsó