GT Aggressor 1.0 mtb

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 153.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

gerenyi.krisztofer avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

GT Aggressor 1.0 mtb : FÉK:A fékek nekem sikítanak de nagyon durván meg fognak az aszfalton.föd úton kicsit csúszik de attól függetlenül meg fog. VÁLTÓRENDSZER:Én az enyémet át alakitotam egy kicsit nekem csak hátsó váltó van elsőt átalakitotam hogy csak egy fogas kerék van.és jol működik. HAJTÁS: hajtással semmi baj pedál strapabiro. TELESZKÓP:A teleszkópja kisebb ugratgatáshoz meg jó de nagyob falatot nem szerei anyira.

Hátrány

gumik nekem hamar elkoptak pedig nem farolgattam vele. hátsó felnibe van 8-as a küllők elég gyengék mert 3-4 darab már elengedte magát. más bajom még nem volt vele !!!!!! A RABLÓK KÖRÉBE ELTERJEDT !!!!!!!!!!! Valami erős zárat megéri venni hozza mert ha nem zárod le nem marad meg sokáig.

Tapasztalat

a véleményem az, hogy nagyon jó kerékpár strapabíró erős minden része. az árát megéri és nem sok érte.

11 olvasó 45%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Atis08 avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • az Aggressor 1.0 váz világbajnok, jó geometria, és elég masszív
  • a festése is rendkívül tetszetős, nekem a fekete-piros-fehér verzió van
  • bár még csak szűk 1 hónapja nyúzom, de a váltás eddig rendben van
  • a felnik is úgy tűnik jól terhelhetőek
  • igazából az első komolyabb MTB-m, de eddig egy álom
  • jól bírja a Budapesti ramaty kerékpárutakat, pedig nem vagyok egy könnyű emberke ( 194 cm és ehez 127 kg )
  • emelkedőn gond és megerőltetés nélkül szépen mászok fel vele, ez köszönhető a váz kialakításának is
  • számomra nagyon jó navigálható, könnyű, és fordulékony bringa, egyszóval nagyon jól irányítható
  • mtb-hez képest brutál jól gyorsul, és szereti a sebességet
Hátrány
  • eddig csak apróságok amik szerintem elhanyagolhatóak :
  • a gyári pedál bár nagyon kényelmes, de műanyag, ezt gyorsan cseréltem fémre
  • kitámasztót kicsit nehezebben szereztem rá, de nem megoldhatatlan
  • a fékrendszer mivel belépő szintű ezért nem kell csodákat várni tőle, komoly gondom nincs vele, megfog ahol kell, de ezt meglehetősen hangosan teszi, ez tuti csere majd a későbbiekben
  • ez inkább vicces volt, amikor elhoztam a vegyes felhasználású gyári gumik dobálták a kavicsokat a levegőbe elég szépen, de ezt egy othoni egyenlőre olcsó műanyag sárvédővel kiküszöböltem, későbbiekben tuti veszek rá komolyabb sárvédőt is
  • valamint elhanyagolható szinten de a gyári teleszkópnak van egy kis holtjátéka ami alig észrevehető kotyogás formályában van jelen, később ez is csere lesz majd
  • Update :
  • kb 2000 km-nél elég durva kopás a gyári gumin ( cserélve Continental Ecocontact Plus vékony városi gumikra)
  • Normál használat melett is 8-as a hátsó felniben, valamint szakemberrel megvizsgáltatva a küllők sem a legerősebbek
Tapasztalat
  • az Aggressor 1.0 egy brutálisan jó mtb, számomra fontos szempont volt hogy a ramaty Budapesti kerékpár utakon, és enyhe terepen is bírja a közel 130 kg-os sulyomat, de a váz és a felnik is jelesre vizsgáztak eddig
  • a nyereg is kényelmes, és hamar megszokható, és vizuálisan is állat
  • a markolatot is szokni kell, de nekem bejön a gyári GT markolat
  • tehát ahogy írtam nekem nagyon bejött eddig a kerékpár
  • állat a kinézet
  • állat a festés
  • strapabíró és speciális GT váz
  • az biztos hogy komolyabban nem fogom megbontani, bár tervezem egy-két elem cseréjét
  • javalott még véleményem szerint komolyabb zár, vagy zárak beszerzése, mert tuti szivesen néznék trombitának a gépet, ami nem is csoda
  • összességében remek vétel, akár városi, akár enyhébb terep felhasználásra, szerintem fék és teleszkóp csere után tuti bírná a durvább terepet is
  • Túl az 1000 km-en, átesett egy monoblokk és kopmlett első hajtás cserén, a gyári nem bírta a súlyom, de a bringa jó, nem bántam meg és csak ajánlani tudom!
  • Update :
  • 2000 km után kijött pár dolog ( hátrányoknál részletezve ) de továbbra is jó gép szerintem
  • 2013.11.10 : áprilisban vettem a gépet, azóta minden nap szinte ezzel a vassal jártam dolgozni, napi 50 km kb. A fentebb említett cseréken kívül készült kézzel két Alexrms felni novatech agyakkal a bringára, erre a relatíve nagy súlyom miatt volt szükség, bár a gyári kerekek is szépen szolgáltak! Ez idő alatt a kerékpár nem hagyott cserben, és bírta a megterhelést! Véleményem szerint 100 kg alatti embernek a gyári felszereltséggel is bírni fogja, de ha kicsit nagyobb vagy, kell pár dolgot cserélni, de MEGBÍZHATÓ, ERŐS gép, csak ajánlani tudom!!! A váltó jól működik a fékek pedig a fékpofák becsiszolása után szépen teszik a dolguk.
Erre ajánlom

Városi és enyhe terep, valamint villogós bringának sem utolsó

Ennyiért vettem
117000
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
GT Aggressor 1.0-ám és a vérebem
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
GT-m
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
2013.11.10-ei kicsit átépített változat
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nandesz00 avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó fejlesztési alap, gyakorlatilag ezt GT Aggressor vázat sosem kell lecserélned, ha nem zúzod szét, vagy nem akarsz összteleszkópos bringát

 

A belépőszintű felszerelések ellenére, elég megbízható jószág

 

Alaphajtással a mászás a GT Aggressor 1.0 erőssége

Hátrány

Legnagyobb negatívum a gyári gumik. Én 90%-ban erdőben használom a bringát, ott teljesen alkalmatlan. Nem a tapadással van a baj vagy hogy gyorsan kopik, hanem az állandó defektekkel. Gyakorlatilag bármi átszúrja. Legalább, hamar megtanultam defektet javítani. Nálam mindenképpen cserélni kellett. Aszfalton talán jobban teljesít. Bár ránézésre nem aszfalt gumi.

 

Másik probléma a teleszkóp. De ahogy olvasom, mások megvannak elégedve vele. Nálam kb 30 mm-t mozog ki a 80-ból. Oké, teljesen alap kategória, és rázós föld utakon így is jobb, mint egy merev villa. Plusz az előfeszítés állításán semmit érezni. Utána olvasva egy-két helyen láttam, hogy szétszedve, újrazsírozva szinte „életre kel”.  Ezt még egyelőre nem próbáltam, sosem szedtem még szét teleszkópot.

 

További pár negatívum:

 

A tektro tárcsa fékek nyekeregnek, mint az őrült. Jól beállítva viszont a fékerő elég számomra.

A gyári markolat kesztyű nélkül nem a legkényelmesebb. Viszont jól néz ki a logó rajta. :)

A triangle vázkialakítás miatt a „klasszikus” háromszög alakú váztáskát nem lehet normálisan feltenni.

Műanyag pedál. Könnyen letörnek az apró kis „bütykök”, így persze csökken a tapadás is. Tervezem cserélni ezt is.

 

Tapasztalat

Bár úgy tűnik, hogy a negatívumokat vannak többségben, de csak leírtam, amikkel nekem személyesen volt bajom. A bringa egészét nézve, abszolút pozitív a benyomásom. 168 cm -hez az M méretet választottam, ezt pont jónak érzem.

 

Főleg mászásnál érzi jól magát a bringa. Nem vagyok a legsportosabb bringás, de könnyen felmegyek a GT-vel még komolyabb emelkedőkön is. Lejtőn lefele pedig stabilan tartható.

 

Az alaphajtással, inkább jól gyorsul, mint, hogy nagy végsebessége lenne. Sík úton már a 40km/h-ért is meg kell küzdeni, ekkora sebességnél már túl gyorsan kell tekerni, ami nem igazán ideális.

 

Lassan egy éve meg lesz a bringa, de én eddig csak a külső gumit cseréltem, meg a hátsó váltót (Shimano Acera), de azt meg, mert 3 db-ra tört. :) (ugyanúgy Acerát vettem rá, teljesítményével nem volt bajom).

Erre ajánlom

Terepre ajánlom elsősorban, viszont amit javaslok, hogy a gumit rögtön cseréld le valami normálisabbra, esetleg a pedált strapabíróbbra.

Ennyiért vettem
92.750
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
Itt már Panaracer külsőkkel
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

apcuk avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Dögös, egyedi vázvezetésű, masszív bringa. Jól irányítható és jól bírja a terhelést... Eddig még nem volt vele problémám.  és "L"-es méretet nyúzok.

A váz geometriája kiváló!

Hátrány

A pedállal nem voltam kibékülve, úgyhogy egy platform pedált kapott...

Tapasztalat

A http://gtkerekparok.hu oldalon rendeltem meg (http://gtkerekparok.hu/gt-mtb/gt-aggressor-10-2012 ) és Berguson-nál tudtam átvenni. Pöpec kis jószág, a családban többen használjuk, nem egyedüli bringa.

Erre ajánlom

Városi közlekedésre, kirándulni, hobby bringázni. Szinte mindenre használható.

Ennyiért vettem
104000
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
GT Aggressor 1.0 2012 "L" családi bringa
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

torpenewl avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az első 100 km után elmondhatom, hogy teljesen meg vagyok elégedve ezzel a bringával. Szépen gurul, csendes futású, a váltó szintén csendes és gyors, pontos. Ezen kívül szerintem esztétikailag is 5-ös a GT Aggressor 1.0. :)

Hátrány

Kettő dolog...

1. nem mindegyik kerékpártárolóba fér be a tárcsafék miatt.

2. mai kerékpározás közben egy bukkanó után a lánc úgy csinált, mintha leesett volna, meglazult teljesen. (nem tudom ezt mi okozhatta)

Ennyiért vettem
89900
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2011 mtb
GT Aggressor 1.0  2011 mtb
GT Aggressor 1.0  2011 mtb
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lakóc avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2012 augusztusában vásároltam a GT Aggressor 1.0 kerékpárt. Azóta több túrán vettem részt, aszfalton, földes úton, egyéb helyeken. A magaságom (187 cm) és a testsúlyom (kb. 100 kg) a hajtás ideálisnak tűnt a fékkel a Kékestetőröl, a lejtőn, lefelé jövet is meg voltam elégedve, a teleszkóppal a föld utas, aszfaltos (kátyús) úton sem volt problémám. A váltó nagyban segített a a fent említett Kékesi túrákban a 10-15%os emelkedőkön.

Alkatrész cserén nem gondolkodom.

Hátrány

...ja igen egy volt, az gumiabroncsot, a külöktől védő műanyagszalag kilyukasztotta...

Tapasztalat

Ugyan volt korábban egy Marathon MTB-on (15 évig), de a mostani GT-vel, mint egy viszonylagos kezdő, nagyon meg vagyok elégedve. Azokat az elvárásokat, amit Nekem hegymenetek, síkterepeken szerettem volna hogy teljesítsek egy kerékpár, azt teljes mértékben tudta hozzni. 

Erre ajánlom

Hegymenet, síkterep.

Ennyiért vettem
99990
Mért tömeg
100 g
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

buczig avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

a teleszkóp szépen játszik :)

a váz masszív de mégis viszonylag künnyő

a kerékbe nehezen lehet nyolcast varázsolni :D

ülés kényelmes

Hátrány

műanyagpedál

a váltó pontatlan

 

Tapasztalat

már több mint 1 éve használom. én ngayon szeretem a gépet mert gyorsés masszív. terep akadájnélkül veszi az Aggressor 1.0 :) a tárcsafékek pedig megfognak ha  kell. 100 kg vagyok mégsincs 8as a kerekekben pedig igen nagy használatba vannak véve .. nem egy uccai gyerek v agyok inkább a terepet járom :D. összeségében nagyon jó bicikli

Erre ajánlom

városi kerekezés, terep

Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2011 mtb
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Broodie avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Precíz váltó
  • Kényelmes nyereg
  • Masszív/könnyű váz, abroncs és hajtókar
  • Jó teleszkóp
Hátrány
  • Nyikorgó tárcsafékek
Tapasztalat

1 hónapja vettem, ez az első komolyabb biciklim, minden igényemet kielégíti. Tárcsaféket is először használok, de abban nagyot csalódtam. Nem véletlenül alsókategóriás. Vásárlástól számított 1 hét után, egy kisebb esőzés óta nyikorog, de szerencsére így is jól, megbízhatóan fog. Mivel tárcsaféket lehet cserélni, összességében nem bántam meg, hogy megvettem. Minden fillért megért! Mindenkinek ajánlom annyiért, amennyiért én vettem!

Erre ajánlom

Városi kerékpározásra aszfaltgumikkal. Gyáriak nem azok.

50 km-es túrákra bátran ajánlom.

Könnyebb terepen is jól kapaszkodik.

Ennyiért vettem
92.750 Ft
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
1
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
2
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
3
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ptomaso avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Rendkívűl masszív
  • Nagyon kényelmes, akár hosszabb távon is
  • Szép vázkialakítás
  • Jó ár/érték arány
Hátrány
  • Gyári műanyag pedál
  • A hátsó váltó pontatlan
Tapasztalat

Mivel ez az első komolyabb biciklim, ezért összességében meg vagyok vele elégedve. Szinte kizárólag aszfalton használom, ezért egy hónap után lecseréltem a gumikat, a kényelmesebb utazás miatt kormányszarvat rakattam rá, illetve a gyári műanyag pedált fémre cseréltem.

Erre ajánlom

Városi használatra és túrázásra egyaránt kiváló.

Ennyiért vettem
89.900 Ft
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2011 mtb
29 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Hydroform T6, Triple Triangle


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • M
  • L

 
színválaszték:

Fekete-kék-fehér


villa (teló):

SR Suntour XCT 80 mm


Meghajtás

hajtókar:

Alumínium 42/34/24T


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RD-M360


 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Alex Ace 24


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

All Terrain 26" x 2.0"


Irányítás

kormány:

Alumínium


kormányszár:

Alumínium


nyereg:

GT


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:

Promax DSK-310


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Microshift


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Hexagon V3 vagy Caprine Greenway vagy GT Aggressor
9 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Aggressor 1.0 termékkel kapcsolatban: