GT Avalanche 3.0 mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 153.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Arcane776 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Csak a vázról tudok érdemi véleményt adni, ugyanis minden mást elég hamar cseréltem a bringán, és másoknak is ezt ajánlom, hogy tegyék, ha még 2019-ben hozzájutnak egy ilyenhez (elég nagy ritkaság lett).

- A váz maga iszonyat merev. Garantáltan nem fog eltörni alattad.

- Dizájn terén szerintem még mindig ott van, bár az tény, hogy mostanra lett egy enyhe retrós-gettós beütése a sok új dizájnú bringa mellett.

- Ritkaság, nem sokat látni már belőle.

- Ezek mellett persze kényelmes is, bár sajnos nekem egy L-es váz jutott ami picit nagy a 172 cm-emhez, de még nem vészes.

Hátrány

- Az alapfelszereltség kuka, városon kívül használhatatlan. Nem tudom, hogy nekem mennyi része volt gyári, mikor hozzá jutottam, de így utólag visszaolvasva leírás alapján sem lehetett sokkal jobb. (Az első képen mellékelem, milyen volt, mikor hozzám került, használtan.) A mechanikus tárcsafékek, a külsők és a hajtás szerintem minden esetben cserés az első pillanattól.

- A GT alul méretezi a vázait. Ezt most attól függetlenül mondom, hogy L-es vázat használok 172 cm-hez. Láttam S-es verzióját a bringának, az konkrétan gyerekbicikli kategória.

- Sajnos 2019-ben már elavult váz. Nehéz a legtöbb új alu vázhoz képest, és nincs belső elvezetés, se a bowdeneknek, se a droppernek (ha lenne, de így nem is vettem)

Tapasztalat

Mint írtam, az alapfelszereltséget nehéz komolyan venni. Csak a vázban érdemes gondolkodni, de ha valami hegyre valót akarunk belőle varázsolni, akkor még legalább egy 100-ast rá kell szánni. Így viszont már el kell gondolkodni, hogy ne vegyünk inkább komplett bringát használtan.

Én kifejezetten úgy szereltem fel, hogy nekem jó legyen, de ez se nem XC se nem DH-nak nem mondható. Talán valami trail bike lett a végeredmény, de az igényeimet tökéletesen kielégíti.

Bike check:

- GT Avalanche 3.0 váz (jó kérdés milyen évjárat, olyan 2013 körüli lehet)

- Sunrace hajtás (1x NW 30T)

- Sram Lánc

- Shimano x8 11-34T sor

- Duplafalú alu kerekek

- Maxxis IKON 26" 2.20 külsők

- Deore váltó és váltókar

- 50mm stucni, 720mm kormány

- Avid DB1 hidraulikus fékek

- Rock Shox Silver 30 villa

Persze ezt olcsóbban is ki lehet hozni, de a nagy részüket újonnan vettem a bringába, így drágább volt.

Erre ajánlom

XC csakis. Láttam azt az észlényt, aki duplavállas villát rakott rá és freestyle-ozni próbált vele. Miért? Senki sem tudja.

Ennyiért vettem
50 000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 mtb
Ahogyan hozzám került
GT Avalanche 3.0 mtb
Még 3x hajtással
GT Avalanche 3.0 mtb
Jelenleg
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lackoka2000 avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz kellően merev, ez sokat segít a hajtásban, remekül tartja az egyenest és egy kis downhill sem árt meg neki. A fékek elöl- hátul jól fognak, nekem előszö vigyáznom is kellett mert a fékkarok kis holtjátéknál a legkisebb mozdulatra is keményen fékeznek. 180 cm vagyok, de az L-es méretű váz éppenhogy elég nagy. A széles erős és merev kormány miatt nagyon kényelmes és kellemes az irányítás.

Hátrány

Lehet, hogy csak az én példányom beállítási problémája, de (ez nem valószínű, mert a garanciális szervíz sem oldotta meg) 8-as sebességben ugrik a lánc és nem kicsit, szinte állandóan. Hegymenetbe kapcsoláskor többször ledobta már a láncot. A Suntour teló ugyan 10 cm-es, de képtelen berugózni 6 cm-nél nagyobbat és eléggé üt, szinte semmit nem ér egy keményebb kátyúban.  Downhillhez nem való a gyári gumi, inkább csak aszfaltra, köszönhetően a bordázatnak, de még inkább a hátsó gumi 1,95 colos keskenységének, ami inkább egy vicc, mert ilyet MTB-re rajtuk kívül csak a kínaiak tesznek.

Tapasztalat

A hegymenet igazán könnyű, öröm vele. Bárhol felmegy hegyre, amihez van erőm. Csendesen teszi a dolgát, tartós anyagokból van.

Erre ajánlom

városi vagánykodásra, enyhe terepre

Ennyiért vettem
115000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0  2012 mtb
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

atletclark avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1. válasz: a fék mechanikus, nem rossz, a váltó hibátlan, a hajtás is hibátlan.

2. válasz: külső gumik cseréje lesz aktuális, kopás miatt.

3. válasz: jól fordul a vas, a mászásával sincs gond, sőt az egyenes futása is rendben van, lejtőn sincs vele baj. a geometriájához nem tudok mit írni..

4. válasz: megbízható a kerékpár.

5. válasz: fogalmam sincs.

6. válasz: a váz méret nekem egy picit nagy, de ez van.

Hátrány

nyikorgó fékek.

Ennyiért vettem
110.000 ft.
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0  2012 mtb
Szerinted hasznos?

RakosRoland avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • a váz nagy szép, erős darab, nagyon letalált geometriája van, sok lehetőség van benne
  • a váltórendszer alap-középszintű (alivio/acera), ehhez képest hibátlanul teszi a dolgát, pedig nyúzom rendesen
Hátrány
  • a mechanikus tárcsafék városba, bohóckodni jó, terepen használhatatlan (pedig én csak 60 kg vagyok)
  • a felni elég gyenge, még csak nem is duplafalú
Tapasztalat

Kb. 3 hónapja vettem a bringát. Azóta már sok minden kicseréltem a gépen. A 3 legfontosabb:

1. Ahogy irtam már feljebb, ez a fék nem való terepre. Ha városban használod, akkor maradhat, de terepen valami komolyabb hidraulikus kell.

2. A teló alap rugós villa, 1-2 hétig használtam, kezdésnek nem rossz, de ha komolyan cc zel vele, akkor cserélni kell mielőbb.

3. Egy jó merev hajtómű sokat dob a bringán, sokkal élvezetesebb lesz tőle a hajtás, főleg felfele.

Én ezt a 3 dolgot cseréltem le rögtön az elején, s igy már elég jól használható hegyigép lett belőle.

Végül a kerékszett elég nehéz, kb. 2500 gramm, ami elég nehéz, érdemes könnyebbre cserélni, mert sokat számit. Az eredeti gyári se rossz, én 3 hónapig nyúztam, de ez a bringa azért megérdemel egy könnyebb kerékszettet. Én most vettem bele egy DT X 1900 ast, igy kb. 5-600 grammot spóroltam vele, ez meg elég sok. Ha pedig kicsit többet szánsz rá, akár 1 kilót is tudsz faragni belőle.

Ha valaki csak hobbi célra használja, akkor egy kis ráforditással jó kis bringa faragható belőle. A váz nagyon jó geometriával rendelkezik, igy akár egy fullos CC bringát is lehet épiteni belőle, ehhez viszont sokat kell rá költeni.

Erre ajánlom
  • gyári formájában hobbi CC, lájtos hegyitúrák
  • komolyabb átalakitás után komoly CC versenyre is akár
Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0  2012 mtb
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

batti321 avatar
12 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2013.08.01-jén vettem.Véletlenül találtam rá,de megérte.Megláttam,megszerettem,megvettem.Azóta napi szinten használom.Jó kerékpár,jó felszereltséggel.A fékei mindig megfognak,leszámitva azt hogy visitanak.A váltok szépen működnek,az ülés pedig kényelmes.A teleszkóp finoman jár.A váz magáért beszél.

Hátrány

A pedál 3 hét után nekem kattog. A külsőt pedig mihamarabb cserélni fogom.Ennyi.

Tapasztalat

Nekem megérte megvenni és remélem hosszú évekig fogom még használni.Akárhányszor ránézek,egyfajta késztetést érzek arra,hogy a nyergébe pattanva faljam a kilómétereket

Erre ajánlom

Én városban használom,nekem első osztályú.

Ennyiért vettem
110.000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0  2013 mtb
Lenyűgöző és fiatalos megjelenés
GT Avalanche 3.0  2013 mtb
Az részletekben mutatkozik meg a minőség
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

beres49 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Csak a vázról tudok lényeges véleményt adni, mivel minden más ki lett jórészt cserélve. De a váz bivaly erős. Nekem egy Boxxer Race villa van benne 203mm tárcsák elöl hátul és szuper. A váz kinézete fogott meg igazán és a javításokkal pedig egyre jobban tetszik.

Hátrány

Nem sokat tudok. Esetleg a monoblokk ami most cserére szorul. Recsegés, kattogás, de ez lehet csak azért van mert kap rendesen a GT.

Tapasztalat

Az Avalanche 3.0 kinézete és a váz erőssége magáért beszél. 

Erre ajánlom

Alapjában véve a rövid (kevesebb mint 1 hónap) használat miatt max CC könnyebb embereknek FR de ennyi. A Suntour XCT-V3 MLO villa maga se egy erő gép. Tapasztalatból mondva egy durvulás és fújja az olajat. De mondom én voltam durva. De tuninggal egy isteni jó gép alakítható ki belőle.

Ennyiért vettem
90000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0  2012 mtb
9 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freerider avatar
Freerider
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Szerintem tökéletes ez a bicó.A tárcsafékkel kiválló bringa.Könnyű és erős.Szép a vázgeometriája.
Hátrány
Nincs neki. Nincs mindenkinek ilyen, kicsit drága, de aminőséget...
Tapasztalat
Nagyon jó kis bringa
Erre ajánlom
CC és egy kis freeride
15 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GT-Rider avatar
GT-Rider
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Tökéletes gép,de egy DEORE tárcsával,meg egy Duke telóval megtoldva te leszel menő.
Hátrány
Ritka,rablók körében elterjedt
Tapasztalat
Az árért nagyon jó gépet kapsz. Én imádom,bár csak egy Judy C teló van rajta,de full tárcsával. Én imádom. Még egy 8-as sincs benne,pedig ahogy megyek vele... ja,és kavicsos úton is nagyon jó úttartást biztosít!
Erre ajánlom
Freeride,kis ugra-bugra. Akik picit súlyosabbak,ne féljenek ettől a biciklitől.
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):
  • AL6061
  • triplán húzott
  • Tripla Háromszög dizájn
  • 1-1/8 integrált fejcsõ

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Fekete
  • Piros
  • Zöld

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO,
  • 100 mm rugóút
  • gyorszáras papucsok
  • állitható előfeszítés
  • lockout

Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT 42/32/22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31

  • 11-32t

hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT Slimline Flat


Kerék

felni:

Alex DM25 Disc


első agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas
  • gyoszáras

hátsó agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas
  • gyoszáras

külső gumi:

Maxxis Sphinx

  • első: 2.1"
  • hátsó: 1.95"

Irányítás

kormány:

All Terra 6061 Aluminum

  • hajlított
  • 685mm széles

kormányszár:

All Terra


kormánycsapágy:

Tange Threadless

  • 1 1/8"

nyereg:

All Terra By WTB


nyeregcső:

All Terra

  • 30,9 mm

Fék

tárcsafék:
Tektro Novela
 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Tektro

  • 2 ujjas

GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
GT Avalanche 3.0
1 válasz
utolsó: 2014. dec.
GT Avalanche 3.0 mekkora villát bír el?
1 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 3.0 termékkel kapcsolatban: