GT Aggressor 1.0 mtb

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 153.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




nandesz00 avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó fejlesztési alap, gyakorlatilag ezt GT Aggressor vázat sosem kell lecserélned, ha nem zúzod szét, vagy nem akarsz összteleszkópos bringát

 

A belépőszintű felszerelések ellenére, elég megbízható jószág

 

Alaphajtással a mászás a GT Aggressor 1.0 erőssége

Hátrány

Legnagyobb negatívum a gyári gumik. Én 90%-ban erdőben használom a bringát, ott teljesen alkalmatlan. Nem a tapadással van a baj vagy hogy gyorsan kopik, hanem az állandó defektekkel. Gyakorlatilag bármi átszúrja. Legalább, hamar megtanultam defektet javítani. Nálam mindenképpen cserélni kellett. Aszfalton talán jobban teljesít. Bár ránézésre nem aszfalt gumi.

 

Másik probléma a teleszkóp. De ahogy olvasom, mások megvannak elégedve vele. Nálam kb 30 mm-t mozog ki a 80-ból. Oké, teljesen alap kategória, és rázós föld utakon így is jobb, mint egy merev villa. Plusz az előfeszítés állításán semmit érezni. Utána olvasva egy-két helyen láttam, hogy szétszedve, újrazsírozva szinte „életre kel”.  Ezt még egyelőre nem próbáltam, sosem szedtem még szét teleszkópot.

 

További pár negatívum:

 

A tektro tárcsa fékek nyekeregnek, mint az őrült. Jól beállítva viszont a fékerő elég számomra.

A gyári markolat kesztyű nélkül nem a legkényelmesebb. Viszont jól néz ki a logó rajta. :)

A triangle vázkialakítás miatt a „klasszikus” háromszög alakú váztáskát nem lehet normálisan feltenni.

Műanyag pedál. Könnyen letörnek az apró kis „bütykök”, így persze csökken a tapadás is. Tervezem cserélni ezt is.

 

Tapasztalat

Bár úgy tűnik, hogy a negatívumokat vannak többségben, de csak leírtam, amikkel nekem személyesen volt bajom. A bringa egészét nézve, abszolút pozitív a benyomásom. 168 cm -hez az M méretet választottam, ezt pont jónak érzem.

 

Főleg mászásnál érzi jól magát a bringa. Nem vagyok a legsportosabb bringás, de könnyen felmegyek a GT-vel még komolyabb emelkedőkön is. Lejtőn lefele pedig stabilan tartható.

 

Az alaphajtással, inkább jól gyorsul, mint, hogy nagy végsebessége lenne. Sík úton már a 40km/h-ért is meg kell küzdeni, ekkora sebességnél már túl gyorsan kell tekerni, ami nem igazán ideális.

 

Lassan egy éve meg lesz a bringa, de én eddig csak a külső gumit cseréltem, meg a hátsó váltót (Shimano Acera), de azt meg, mert 3 db-ra tört. :) (ugyanúgy Acerát vettem rá, teljesítményével nem volt bajom).

Erre ajánlom

Terepre ajánlom elsősorban, viszont amit javaslok, hogy a gumit rögtön cseréld le valami normálisabbra, esetleg a pedált strapabíróbbra.

Ennyiért vettem
92.750
Csatolt képek
GT Aggressor 1.0  2012 mtb
Itt már Panaracer külsőkkel
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Hydroform T6, Triple Triangle


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • M
  • L

 
színválaszték:

Fekete-kék-fehér


villa (teló):

SR Suntour XCT 80 mm


Meghajtás

hajtókar:

Alumínium 42/34/24T


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RD-M360


 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Alex Ace 24


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

All Terrain 26" x 2.0"


Irányítás

kormány:

Alumínium


kormányszár:

Alumínium


nyereg:

GT


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:

Promax DSK-310


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Microshift


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Hexagon V3 vagy Caprine Greenway vagy GT Aggressor
9 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Aggressor 1.0 termékkel kapcsolatban: