- a váz nagy szép, erős darab, nagyon letalált geometriája van, sok lehetőség van benne
- a váltórendszer alap-középszintű (alivio/acera), ehhez képest hibátlanul teszi a dolgát, pedig nyúzom rendesen
- a mechanikus tárcsafék városba, bohóckodni jó, terepen használhatatlan (pedig én csak 60 kg vagyok)
- a felni elég gyenge, még csak nem is duplafalú
Kb. 3 hónapja vettem a bringát. Azóta már sok minden kicseréltem a gépen. A 3 legfontosabb:
1. Ahogy irtam már feljebb, ez a fék nem való terepre. Ha városban használod, akkor maradhat, de terepen valami komolyabb hidraulikus kell.
2. A teló alap rugós villa, 1-2 hétig használtam, kezdésnek nem rossz, de ha komolyan cc zel vele, akkor cserélni kell mielőbb.
3. Egy jó merev hajtómű sokat dob a bringán, sokkal élvezetesebb lesz tőle a hajtás, főleg felfele.
Én ezt a 3 dolgot cseréltem le rögtön az elején, s igy már elég jól használható hegyigép lett belőle.
Végül a kerékszett elég nehéz, kb. 2500 gramm, ami elég nehéz, érdemes könnyebbre cserélni, mert sokat számit. Az eredeti gyári se rossz, én 3 hónapig nyúztam, de ez a bringa azért megérdemel egy könnyebb kerékszettet. Én most vettem bele egy DT X 1900 ast, igy kb. 5-600 grammot spóroltam vele, ez meg elég sok. Ha pedig kicsit többet szánsz rá, akár 1 kilót is tudsz faragni belőle.
Ha valaki csak hobbi célra használja, akkor egy kis ráforditással jó kis bringa faragható belőle. A váz nagyon jó geometriával rendelkezik, igy akár egy fullos CC bringát is lehet épiteni belőle, ehhez viszont sokat kell rá költeni.
- gyári formájában hobbi CC, lájtos hegyitúrák
- komolyabb átalakitás után komoly CC versenyre is akár