GT Avalanche 3.0 mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 153.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




RakosRoland avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • a váz nagy szép, erős darab, nagyon letalált geometriája van, sok lehetőség van benne
  • a váltórendszer alap-középszintű (alivio/acera), ehhez képest hibátlanul teszi a dolgát, pedig nyúzom rendesen
Hátrány
  • a mechanikus tárcsafék városba, bohóckodni jó, terepen használhatatlan (pedig én csak 60 kg vagyok)
  • a felni elég gyenge, még csak nem is duplafalú
Tapasztalat

Kb. 3 hónapja vettem a bringát. Azóta már sok minden kicseréltem a gépen. A 3 legfontosabb:

1. Ahogy irtam már feljebb, ez a fék nem való terepre. Ha városban használod, akkor maradhat, de terepen valami komolyabb hidraulikus kell.

2. A teló alap rugós villa, 1-2 hétig használtam, kezdésnek nem rossz, de ha komolyan cc zel vele, akkor cserélni kell mielőbb.

3. Egy jó merev hajtómű sokat dob a bringán, sokkal élvezetesebb lesz tőle a hajtás, főleg felfele.

Én ezt a 3 dolgot cseréltem le rögtön az elején, s igy már elég jól használható hegyigép lett belőle.

Végül a kerékszett elég nehéz, kb. 2500 gramm, ami elég nehéz, érdemes könnyebbre cserélni, mert sokat számit. Az eredeti gyári se rossz, én 3 hónapig nyúztam, de ez a bringa azért megérdemel egy könnyebb kerékszettet. Én most vettem bele egy DT X 1900 ast, igy kb. 5-600 grammot spóroltam vele, ez meg elég sok. Ha pedig kicsit többet szánsz rá, akár 1 kilót is tudsz faragni belőle.

Ha valaki csak hobbi célra használja, akkor egy kis ráforditással jó kis bringa faragható belőle. A váz nagyon jó geometriával rendelkezik, igy akár egy fullos CC bringát is lehet épiteni belőle, ehhez viszont sokat kell rá költeni.

Erre ajánlom
  • gyári formájában hobbi CC, lájtos hegyitúrák
  • komolyabb átalakitás után komoly CC versenyre is akár
Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0  2012 mtb
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):
  • AL6061
  • triplán húzott
  • Tripla Háromszög dizájn
  • 1-1/8 integrált fejcsõ

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Fekete
  • Piros
  • Zöld

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO,
  • 100 mm rugóút
  • gyorszáras papucsok
  • állitható előfeszítés
  • lockout

Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT 42/32/22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31

  • 11-32t

hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT Slimline Flat


Kerék

felni:

Alex DM25 Disc


első agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas
  • gyoszáras

hátsó agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas
  • gyoszáras

külső gumi:

Maxxis Sphinx

  • első: 2.1"
  • hátsó: 1.95"

Irányítás

kormány:

All Terra 6061 Aluminum

  • hajlított
  • 685mm széles

kormányszár:

All Terra


kormánycsapágy:

Tange Threadless

  • 1 1/8"

nyereg:

All Terra By WTB


nyeregcső:

All Terra

  • 30,9 mm

Fék

tárcsafék:
Tektro Novela
 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Tektro

  • 2 ujjas

GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
GT Avalanche 3.0
1 válasz
utolsó: 2014. dec.
GT Avalanche 3.0 mekkora villát bír el?
1 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 3.0 termékkel kapcsolatban: