GT Avalanche 3.0 mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 153.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Arcane776 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Csak a vázról tudok érdemi véleményt adni, ugyanis minden mást elég hamar cseréltem a bringán, és másoknak is ezt ajánlom, hogy tegyék, ha még 2019-ben hozzájutnak egy ilyenhez (elég nagy ritkaság lett).

- A váz maga iszonyat merev. Garantáltan nem fog eltörni alattad.

- Dizájn terén szerintem még mindig ott van, bár az tény, hogy mostanra lett egy enyhe retrós-gettós beütése a sok új dizájnú bringa mellett.

- Ritkaság, nem sokat látni már belőle.

- Ezek mellett persze kényelmes is, bár sajnos nekem egy L-es váz jutott ami picit nagy a 172 cm-emhez, de még nem vészes.

Hátrány

- Az alapfelszereltség kuka, városon kívül használhatatlan. Nem tudom, hogy nekem mennyi része volt gyári, mikor hozzá jutottam, de így utólag visszaolvasva leírás alapján sem lehetett sokkal jobb. (Az első képen mellékelem, milyen volt, mikor hozzám került, használtan.) A mechanikus tárcsafékek, a külsők és a hajtás szerintem minden esetben cserés az első pillanattól.

- A GT alul méretezi a vázait. Ezt most attól függetlenül mondom, hogy L-es vázat használok 172 cm-hez. Láttam S-es verzióját a bringának, az konkrétan gyerekbicikli kategória.

- Sajnos 2019-ben már elavult váz. Nehéz a legtöbb új alu vázhoz képest, és nincs belső elvezetés, se a bowdeneknek, se a droppernek (ha lenne, de így nem is vettem)

Tapasztalat

Mint írtam, az alapfelszereltséget nehéz komolyan venni. Csak a vázban érdemes gondolkodni, de ha valami hegyre valót akarunk belőle varázsolni, akkor még legalább egy 100-ast rá kell szánni. Így viszont már el kell gondolkodni, hogy ne vegyünk inkább komplett bringát használtan.

Én kifejezetten úgy szereltem fel, hogy nekem jó legyen, de ez se nem XC se nem DH-nak nem mondható. Talán valami trail bike lett a végeredmény, de az igényeimet tökéletesen kielégíti.

Bike check:

- GT Avalanche 3.0 váz (jó kérdés milyen évjárat, olyan 2013 körüli lehet)

- Sunrace hajtás (1x NW 30T)

- Sram Lánc

- Shimano x8 11-34T sor

- Duplafalú alu kerekek

- Maxxis IKON 26" 2.20 külsők

- Deore váltó és váltókar

- 50mm stucni, 720mm kormány

- Avid DB1 hidraulikus fékek

- Rock Shox Silver 30 villa

Persze ezt olcsóbban is ki lehet hozni, de a nagy részüket újonnan vettem a bringába, így drágább volt.

Erre ajánlom

XC csakis. Láttam azt az észlényt, aki duplavállas villát rakott rá és freestyle-ozni próbált vele. Miért? Senki sem tudja.

Ennyiért vettem
50 000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 mtb
Ahogyan hozzám került
GT Avalanche 3.0 mtb
Még 3x hajtással
GT Avalanche 3.0 mtb
Jelenleg
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):
  • AL6061
  • triplán húzott
  • Tripla Háromszög dizájn
  • 1-1/8 integrált fejcsõ

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Fekete
  • Piros
  • Zöld

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO,
  • 100 mm rugóút
  • gyorszáras papucsok
  • állitható előfeszítés
  • lockout

Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT 42/32/22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31

  • 11-32t

hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT Slimline Flat


Kerék

felni:

Alex DM25 Disc


első agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas
  • gyoszáras

hátsó agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas
  • gyoszáras

külső gumi:

Maxxis Sphinx

  • első: 2.1"
  • hátsó: 1.95"

Irányítás

kormány:

All Terra 6061 Aluminum

  • hajlított
  • 685mm széles

kormányszár:

All Terra


kormánycsapágy:

Tange Threadless

  • 1 1/8"

nyereg:

All Terra By WTB


nyeregcső:

All Terra

  • 30,9 mm

Fék

tárcsafék:
Tektro Novela
 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Tektro

  • 2 ujjas

GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
GT Avalanche 3.0
1 válasz
utolsó: 2014. dec.
GT Avalanche 3.0 mekkora villát bír el?
1 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 3.0 termékkel kapcsolatban: