Hauser Grizzly mtb

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 63.900 Ft - 67.400 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-30 (38 vélemény)
Rendezés

Jiiero avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Masszív nagyon a váz.

Rugalmas, városban és terepen egyaránt megfelelően használható.

A fékek beállítás után jól használhatóak.

Jól használható váltórendszer.

 

Hátrány

A kitámasztó pár hét után kilazult, és hozzáért a kerékhez menet közben.

Kopik a festés a hajtókarok oldaláról.

A marokváltó kidörzsöli a hüvelykujjat, ha nem figyel az ember.

Tapasztalat

Városban és terepen is használom, eddig még nem hagyott cserben. A teleszkóp kicsit kevés ugyan terepre, tervezem is a cserélését, de amúgy egész finoman működik az árához képest. A váz tetszik az egész bicóban a legjobban, azt valószínűleg nem cserélném le, hiába van egy csomó könnyebb és talán jobb váz. :)

Megvételkor azt mondta az eladó, hogy ne nagyon ugrassak vele, mert nem arra van kitalálva. Ennek ellenére komolyabb ugratások mellett se merült fel probléma, a kerekekbe nem került nyolcas, köszönhetően a duplafalúnak. Ettől függetlenül tényleg nem ajánlom erre a műfajra.

Az alkatrészek koposát még nem vettem észre, de ez majd kicsit később fog kiderülni, még nem mentem vele olyan hűde sokat.

*Levett kitámasztó és új, alumínium nyeregcső.

Erre ajánlom

Város, könnyebb terepezés.

Ennyiért vettem
43000
Mért tömeg
16000 g
Csatolt képek
Hauser Grizzly  2010 mtb
Kissé poros az erdő után :P
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

flatron avatar
8 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

A váz viszonylag erős. Fékek nem fognak valami jól de azért meglehet velük állni.

 

Hátrány

A felnik szimplafalúak és könnyen megy beléjük 8-as. A kormány rávann heggesztve a stucnira. műanyag pedálok. Nagyon nehéz a váz. Merev villa.

Tapasztalat

A haver rakott bele teleszkópot ( Suntour XC 60) és hátulra duplafalú felnit meg egy Shimano féket. Így már egész használható lett és terepre is lehet vele menni. De az alap felszerelésekkel is nagyon szuper kis bicó városba meg úton szaladgálni csak mi terepre is járunk és oda pedig kellett egy kis átalakítás. :)

Erre ajánlom

XC , város , túrázás.

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Hauser Grizzly  2005 mtb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hpi-Racing avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

aránylag olcsó

egszerű karbantartani

könnyű

az első merev villát lecseréltem egy rugós teleszkópra

sarazni tökéletes

Hátrány

nincs benne gyárilag teleszkóp

½gagyik½ az alkatrészek

Erre ajánlom

ha megtuningolod akkor mindenre

Csatolt képek
Hauser Grizzly mtb
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Danielsk avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Már megvan 3-4 éve szóval elég strapabíró. Erős alkatrészek vannak benne. Bírja a váltó és a fék is sokáig. Én már vittem többször is terepre, street-elek is de nagyon masszív. Komolyabb bajom nincs vele. Ennyi pénzért nagyon is megéri. Elég megbízható bicó nem hagyott még cserben engem, csak egy párszor azis csak defekt miatt, de nagyon ritka... Bicikli táborba is jó, nem zavarja ha sok km-ert megyünk vele naponta. Ilyen árkategóriába nagyon jó vétel!
Hátrány
Egy átlag embernél a hátrányok elenyészőek, csupán kopik a fékpofa, külső, markolat, pedál... Nálam viszont több hiba is jelentkezett mivel streetre használom már egy ideje. Először is talán az, h túl nehéz (20kg körül). Aztán volt még gondom a hátsóaggyal, eltört benne a tengely. A hajtás mostmár recseg, és a váltó is kicsit kattog és reped a kormány. De igazából ez azért van mert nem erre találták ki...
Erre ajánlom
Mindenkinek ajánlom aki ilyenen gondolkozik. Rendeltetés szerű használatra ajánlom:) Főleg annak ajánlom akinek nincs komoly szándéka vele hanem csak biciklizni akar a városban...
Ennyiért vettem
32 000 forint körül
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Alien major avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz rohadt erôs , a teló (mindig a kôrûlményeknek megfelelôen beállítva) sok mindent kibír.Nem lomha , városban is egész jól megy , de igazi képességeit terepen mutatja meg.
Hátrány
A váltóra rá kell érezni.
Tapasztalat

A bringát 53k-ért vetten egy kis tuninggal=jobb minôségû kopó alkatrészek.

Így bármilyen terepre alkalmas.Majdnem... 

Erre ajánlom
Túra (max.60km. , nekem ennyi volt kényelmes,), városi harcoskodás.
Ennyiért vettem
53000
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gabor.takacs95 avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon egybe van. A váz nagyon jó és erős a festék se kopik csak ha esek. :D Kényelmes vele túrázni, de normális úton vagy föld úton. Hajtani, száguldozni nagyon lehet vele. :D Sokan mondják a hajtásra h rossz, de nálam nagyon jó.
Hátrány
Hátrány hát nincs sok, de a váltó szeret elromlani. A hátsó agy nem bírja sokáig a strapát. Egy tárcsa hátra nem volna rossz.  A legrosszabb h  NEHÉZ! Szar az alap gumija.
Tapasztalat
Mivel nekem ez az első normális biciklim egy szuper bringa. Csak többre akartam használni mint amire kitalálták :) így hamar jelentkeztek a bajok a először a hátsó tengely tört ketté akkor vettem bele shimano agyat DT küllőkkel azóta nincs baj. Az első villát is ki kellett  cserélnem mert olyan volt mint egy merev villa. Pedállal sose voltam szerencsés 4 fajta volt, de csak a B+ normajump volt jó. A hátsó váltót ki kellett cserélni mert mikor a tengely is eltört beszorult a küllők közé és most egy alivio van rajta. 4 láncot és 3 fogaskoszorút használtam már el. A fékpofákat pár hónap alatt tönkre teszem viszont most van egy B+ az bírja. Az alap ülés hamar szét tört ezért vettem egy bikepositive ülést.  Már sárvédőt is kellett újat vennem mert műanyag van és egy esésnél szét ment. Defekt miatt vettem új gumikat sokkal jobban tapad jobban irányítható. Vettem még rá stucnit  meg egy kormányt B+ de ketté tört és most egy zoom kormány van benne. Közel már az ára 3-szorosát költöttem rá. A lámpák és a mérő és még a zár, kulacstartó, táska nincs benne az árban. :D Végül is jó bicikli csak nem dirt és néha annak képzeltem azért van ennyibe. :D
Erre ajánlom
Azoknak ajánlom akik városba elakarnak valahova jutni vagy nagyobb túrákra aki ugratni vagy trükköket akkor csinálni ne ezen gyakoroljon.
Ennyiért vettem
kb.30.000
Csatolt képek
Hauser Grizzly  2008 mtb
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

norteee avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

mivel eddig ez a legjobb bringám sztem qrvajó ennyiért. a kormány kifejezetten tetszik, nekem az ülés is kényelmes

ezerszer jobb mint egy teszkós ösztelós 20-30ért

szép

olcsó

sztem nem is olyan nehéz( nincs viszonyítási alapom)

Hátrány

kéne rá dupla felni meg egy hátsó tárcsafék

ezekkel sztem nem lenne benne hiba

Erre ajánlom
városban,ha kicsit jobban ütöd és szép biciklit akarsz
Ennyiért vettem
35k
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gx4ax2 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
- 22" acél (!) váz
- rendkívül strapabíró
- minőségi alkatrészek ebben az árkategóriában
- megbízható
Hátrány
- kényelmetlen ülés - a váltó nehezen állítható be
Tapasztalat
Az ára 35 000 HUF volt. Ennyiért ilyen minőségű biciklit nem kapsz, az tuti. Az enyém 2 éves, eddig tekertem vele 11 000 km-t. Ez idő alatt cserélni kellett rajta a hátsó tengelyt és a monoblokkot. (ez összesen 4000 HUF). Rendkívül megbízható, nem kímélem csöppet sem, de még nem hagyott ott sehol. Egy kicsit nehéz, de cserébe strapabíró is. Az ülés elég kéynelmetlen, de meg lehet szokni, többször mentem vele egyben 80-90 km-t is. Átlag 22-28 km/h-val kényelmesen lehet vele tekerni, de mentem már vele 70-el is:) A váltója (Shimano Tourney) hiperpontos éa gyorsan kapcsol, de beállítani elég nehéz. A kormány első ránézésre furcsa, ám nagyon kényelmes testtartást tesz lehetővé. Az én gépem grafitszürke-kék, matt fényezésű. A festése is kiváló, hiszen még egyátalán nem fényesedik.
Erre ajánlom
Városi használatra és kisebb túrákhoz ennyi pénzért no.1.
Ennyiért vettem
35000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kriss06 avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Olcsó. Nagyon olcsó. Ennyiért max egy drágább tescó gazdaságos szrt kapsz de ez sokkal jobb. Nem az enyém apámé aki csak idén több mint 4000km-t minet vele eddig + még tavaj olyan (még nem volt kmórája szerintem olyan) kb minimum 6000 körül és bírja minden zokszó nélkül birja. Nem cserélt rajta semmi nagyobb alkatrészt csak párszor láncot meg 1x gogaskoszorút, még csapágyat se hiszen ipari van benne gyárilag, és a kerekei is dubla faluak kiválón birják beleértve a gumikat is. Kiváló arra, hogy A-ből B-be eljuss meg vissza aztán megismételd úgy 50x aztán megolajozd a láncot és elölről kezd. Nekem kifejezetten tetszik ez a graftszörke a világ egyik legjobb szine, és a tök fekete agyú és felnijü kerekek meg egyenesen zseniálisak ami egyébként Trinity.
Hátrány
Dög nehéz főleg 22"-es vázzal. Az ülés borzalmas, a pedál müanyag el se hozd a boltból vegyél másikat. Nem épp a legalkalmasabb a fejlesztésre ha azt szeretnéd csinálni hogy mindenféle drága cuccot veszel rá akkor az alu vázas Winnerrel jobba jársz hidj nekem.
Tapasztalat
Menőzésre a csajok elött nem alkalmas, ne is próbáld csak kiröhögnek. Ha az ember ráül eléggé ormótlannak érzi de fix hogy csak a bazi nagy kosár miatt van amit apám rárakott szóval ezt nem írtam a hátrányokhoz mert kosártalanul még nem ültem rajta (van egy érzésem, hogy nem is fogok).
Erre ajánlom
Ha valaki megbízható kerékpárt szeretne, nincsenek nagy elvárásai a felszereltséggel kapcsolatban, nem akar 50-60 ezerért bringát venni de de (jogosan!) a tescos sz@r szóba se jöhet, és el akar jutni A-ból B-be ez az ő bringálya!
Ennyiért vettem
Fateré 30 körül vette
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sziszaki avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-ár/arányban nagyon jó

-a kormány ronda bár, de kényelmes tartást biztosít

-váz

-külső

Hátrány
az hogy nem 100ezres biciklihez méltó alkatrészek vannak benne... de mivel nem is ennyibe kerül így már nem is gáz :)
Erre ajánlom
Én városban és 50-60 km-es túrákra használom
Ennyiért vettem
40.000
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

david51 avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
mint bicikli egész jó, ha haladni akarsz akkor ezzel lehet, ennyi pénzért lenyűgözött, kb 1 éves, de minden gyári neki és jól műxik váltótól a csapágyakon át a fékig :D
elől teleszkóp :D
Hátrány
nem vmi könnyű...
ülés sztem kényelmetlen, de állítólag meg lehet szokni...
műanyag pedál, de nem tört el
Tapasztalat
nem cserélném el rá az enyémet, de én abnormális keretek között jutok el A ból B be :D
ne teszkósat, ez 1 kicsit drágább, de sokat spórolhatsz a szerelésen, mert ezen nem megy tönkre mindig vmi
jó vétel ha nincs 1kerekezés, ugrálás...
nem lehet vele villogni a csajoknál, de sztem jó kis gép uhhogy 5/5 minden téren
tuningolni viszont nem nagyon érdemes mert a váz nehéz
Erre ajánlom
ha arra kell hogy A ból B be eljuss normális keretek között akkor ez a neked való gép
Ennyiért vettem
haveromé
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vidraa avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

a VÁZ!!! egy erős kemény merev ACÉLVÁZ!! 22'es! nagy váz!

ennyi pénzért messze a legjobb.

a kormányt, pedált, ülést, hagyd a boltban. alkudj ki helyette jobbat.

a többi jó. ja és merev villást vegyél. ha telót akarsz akkor is. válassz jobbat

 fejleszthető

Hátrány
a fent említettek..
Tapasztalat

a Tescó-gazdaságos szarokhoz... ég és föld..

jóbbat csak bő 100 fölött találsz.

persze, ha BMV-vel jársz a terepre akkor ne ezt vedd meg..

Erre ajánlom
aki nem villogni, hanem bringázni akar
Ennyiért vettem
35000
17 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Abasamu avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Már így 6 év utá nnem is tudom mi lenne az előnye.De az tuti hogy terepre vagy aszfaltra mindegy az neki ...jöhet bármi..naon massziv gép..báár nekem is ez a fajta van de egy egyedi fajta mert kisseb ivelések vannak a vázon...ami széppé teszi.Plussz a kékes szürke szine naon időtálló.kivéve a hátsó villánál a lánc miatt.Nagyon strapabiró!A váltója nem holmi vacak ahoz képest hogy én agyon váltogatom (1 nap kb 20szor váltok minimum).A váltója ugyan érdekes és nehéz beállítani de aki ráérez az tudja kezelni.Még az eredeti gumik is megvannak azt is használom ha terepre megyek-nagyon jo minőségű,pedig egyszerű olcsonak mondhato gumik...
Hátrány
Mivel bicajom legjobban ehhez a grizzly -hez hasonlit ezért is irok ide. Baromi nehézkes,a műanyag fékek mostanra(2008) megadták magukat és lecseréltem fémre.Nem is tudom hogy azelőtt hogy is fékeztem..hát talan ugy hogy akkoriban még általános iskolás voltam.Ahhoz képest hogy lejtőn is tekerni kell a bicót hogy ne lassuljon azon kívűl nincs is oan nagy problémája, szerintem az már más kérdés hogy 7 után azt vettem észre egy nap suliba menet hogy lötyög és nyiszog a bal hajtókarom s ekkor még azt hittem hogy csak a tengelyt kell meghúzni..de másnap le esett 20 km-es tempóba a bal oldalo hajtókar ..jó kis meglepetés volt...de persze én nem hanyagoltam el a biciklim s nem mondhatják hogy azrt történt....csak nagyon sokat használom terepen.
Tapasztalat
Amiket leirtam főleg személyes tapasztalatok nyilvánvalóan és természetesen megtörtént esetek..stb
Mellesleg én megválni készülök a cangától.Már elegem van belőle.Álmaim netovábbja lenne egy Peugeot trekking(cross)-báár 127 ezer...vki tud olcsobban és jo minőségű bicót? Akinek van ötlete az légyszi irjon.Előre is köszönöm.
Erre ajánlom
Aki kinlódni akar annak pont megfelelő. terepre nagyon-bár izzasztó egy idő után=>nehéz bicaj
Ennyiért vettem
35 000
17 olvasó 53%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vöő Áron avatar
Vöő Áron
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
A teloja nagyon jo :) és a váza is.könnyű tekerni és a felnije is jóóóóóóóóóóó.
Hátrány
A kormány iszonyat randa:S
Tapasztalat
Egy Altrix Mistral 30-nak megfelel
Erre ajánlom
terep túrázgatás
Ennyiért vettem
41.700
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xxx avatar
xxx
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
eros váz,a gyari valto is jol birja egy ideig.en amikor megvettem még mas ember voltam aztan kezdett elborulni az agyam amikor vettem egy suntur xcm telót magasabb kormányt es egy kicsit tuningolam most már csak a vázból lehet felismerni hogy ez egy grizzly volt. külömben a fékek nagyon jók és a gyári dupla kerekek és a trinity köpenyek is jól teljesítettek nálam annyira hogy másodszorra is ugyanazt a köpenyt vettem nálam bevált.
Hátrány
a gyári kormány valami förtelem nem erről a galaxisból.és a markolat is ugyanez. a gyári pedálok sem valami jók, a gyári ülés szerintem nem valami komfortos gyorsan kiülöd és hosszútávon nem túl jó
Tapasztalat
összeségében amennyi pénzt kidobtam hogy ilyenné alakítsam.... ezért vettem volna egy jobb bicót. összeségében viszont egy nagyon jó bringa strapabíró.
Erre ajánlom
nem ajánlom semmi extra ugri bugri felhasználásra. városban biciklizgetni esetlen kisseb túrákra aszfalton (gyári villa nagyon merev ezért lehet élvezni az út minden kis repedését)
Ennyiért vettem
32000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (38 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


 
színválaszték:

Férfi:

  • barna-ezüst
  • piros-fekete
  • zöld-ezüst

Női:

  • fekete-fehér
  • kék-fehér (City változat)
  • narancs-barna (City változat)
  • rózsaszín-fehér (City változat)

villa (teló):

Suntour (opcionális férfi változatnál)


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel


fogaskoszorú:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney
 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Duplafalú alumínium


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


Irányítás

váltókar:

Shimano RevoShift


Fék

 
féktest:

alu V-fék


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó

 
további információk:
  • Női változátnál opcionálisan kérhető City felszereltséggel
  • Férfi változatnál kérhető Suntour teleszkópos villával

Hauser logó

Hauser márka bemutatás

„Bizalom, munka, innováció és kiváló márkaérték.”

Hosszú évek kereskedelmi tapasztalatai és a saját elképzelések megvalósításának lehetősége indította útjára 1991-ben a Hauser kerékpárokat forgalmazó Avex Kft.-t. Az indulás óta változatlanul családi kézben lévő céget igazi family business-ként már a második generáció irányítja.

Az Avex Kft. aktívan tesz is a kerékpározás népszerűsítéséért illetve a kerékpáros kultúra fejlesztéséért. A cég kiugró 67%-os részvételi eredménnyel első helyezést ért el a 2009-es „Bringázz a munkába!” kampány középvállalati kategóriájában, emellett kerékpárbarát munkahelyként elősegíti és pártolja ezt a közlekedési formát munkatársai körében.

A cég közel tíz éve támogatja a Caprine Szilvásvárad Maratont, ami az ország legnagyobb kerékpáros rendezvényei közé tartozik, emellett folyamatosan szponzorál élsportolókat, kerékpáros expedíciókat (China Mission 2008 ) is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hauser Grizzly termékkel kapcsolatban: