- fék, váltó, gumi, ülés, kormány, egyszóval minden alkatrész tökéletesen működött, kb 6 évig szinte hozzá sem kellett nyúlni, pedig átlagosnál többet tekerek, úgy gondolom.
- lánc, hajtómű, fogaskerék - elkéstem a lánccserével, és így az megnyúlva lekoptatta a fogakat, de 6-8 évig így is bírta. Nemrég cseréltem le őket, azóta rendben van ez is.
- én főleg aszfalton használtam, erre megfelel a vázgeometria, talán terepen egy lejtősebb felsőcső javítana a mászó képességen
- a gyári gumit (valami Kenda felülslick, oldalt bütykös) csak azért cseréltem, mert volt ami jobban tetszett, és aszfaltosítani szerettem volna.
- noname gyári V-vékeket sem kellett volna még cserélni, tökéletesen működtek
- a fék-váltókar egyben van, ez csere esetén nagy tétel, mert nem lehet külön-külön, de már tizeniksz éve nem volt bowdencserén kívül más bajom ezekkel sem
- kerék- és középsőagy: még mindig problémamentes
- kormánycsapágy: mikor vettem teleszkópvillát, akkor cserélte le a srác, de már több mint 10 éves volt, tehát ezzel sincs gond.
- kormányszár: pöttyökben rozsásodik, de még nem cseréltem le, egyébként az egész váz hibátlan, még sehol nincs rozsda rajta, pedig jónéhány helyen le van ütve róla a festék.
- kerék: noha a felni szimpla falú, soha nem volt benne nyolcas. Fontolgattam, hogy cserélem duplafalura, de a boltos beszélt le róla :)
- nemrég vettem rá előre egy Suntour XCM telót, azzal is kiválóan működik