Jobb modell volt, mint kínai típusok akkoriban.
A Falcon váltó a mai napig működik rajta, öcsém 2009-es modelljén a Shimano már kotyogott rendesen.
A középhajtása még eredeti a vázzal együtt, nem volt vele probléma 21 év alatt eddig.
A földutakat is bírja nem túl intenzív használattal.
A gyári Kenda gumik sokat bírtak, ma is ezt a márkát használom.
A szimplafalú alufelnik hamar kopnak főleg a rossz fékpofák miatt is. 8-as is lett a hátsó kerékben egyszer.
Ugyanazon (és még színű is) modelleket eltérő alkatrészekkel szereltek, enyémen csapos fékpofa és Logan fékkar, öcsém bicaján ugyanez a márkájú kar más kialakításban és csavaros fékpofa volt.
Nem régi Csepel minőség, ami az intenzívebb kiképzést is bírta és sokkal tartósabb volt.
Akkor sem volt olcsó.
Ha fel akarjuk újítani, vagy kiegészítőt szerelni rá, nem mindegy mit vásárolunk, mert a kialakítás miatt nem biztos, hogy passzol a régebbi bicajra.
A gyári rugózatlan nyereg kényelmetlen
A felszerelését végző bolt nagyon tud rontani a minőségén, a 2 kerékpár között ég és föld volt.
2003-ban vásároltam érettségi után. Egy 24"-es Csepel bicikli utódja lett. Fel is szereltettem, úgy került majdnem 30 ezer Ft-ba. Néhány éven keresztül, mondjuk 4 min. intenzívebben lett használva. Munkába is jártam vele, bicajoztam a falu és a város között, másik falvakba. Földutakon is használtam. 2 ilyen példányunk volt, még színben is ugyanaz. Öcsém később kapta meg. Az most félre van állítva. Hiába ugyanazok, van eltérés a 2 modell között a használt alkatrészek tekintetében, pl a fék. Az enyém most lett felújítva kb. 60 ezer Ft lett ráköltve. Új kerekeket (duplafalú) és gumikat kapott, + hátsó racsnit és láncot. A középhajtása még eredeti, mint a váz. 21 év után adta meg magát a hátsó kerékagy, azért lett minden cserélve rajta. Egyszer még egy doboz csempét is hoztam a csomagtartón. A nyerget kényelmesebb, rugózott típusra illik cserélni.
Országúti bicajozás, kisebb-közepes földutas használattal.