Magellan Hydra Lady mtb

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 79.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Magellan Hydra Lady terméket!
Légy TE az első!
A Magellan Hydra Lady termékhez hasonló Magellan Hydra TX50 alu véleményei:
1-12 (12 vélemény)
Rendezés

landris14 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kezdő szintű kerékpárnak tökéletes, évekig használtam és semmi bajom nem volt vele, az alkatrészekkel és a vázzal sem volt semmi problémám, persze ezek nem a legjobb minőségűek ezért néhány alkatrészt cserélni kellet rajta az idő folyamán

Hátrány

Semmi. Aki Tesco-s vagy más nagy áruházláncos bringán gondolkodik annak érdemes ráfordítani azt a kis pénz egy ilyenre, mert tényleg érezhető a különbség.

Ennyiért vettem
46000
Csatolt képek
Magellan Hydra TX50 alu  2006 mtb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Attillus avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jó bicikli, erős rajta minden(első alkalommal egy gyártási hiba miatt eltörött a láncvilla. D utána már nem volt semmi baj vele, bár ahogy meg volt cseréltem a villát merevre, a maroklatokat Richy-re.

Pár hónapja törtem össze egyet C:, de most vettem egy másikat vízbe ugrálni  (waterjump)

Hátrány
Hibával még nem találkoztam, nagyon meg vagyok elégedve vele
Erre ajánlom
Túrásoknak oda az alapfelszereltséggel is a maximumot nyújtja
Ennyiért vettem
40000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balazs.sb avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem kerül sokba ahhoz képest, hogy mennyit kibír, szép fényezés. Mindent összevetve igazán jól bírja a legkülönbözőbb körülmények között. Gyorszárasak a  kerekek.

Elférnek rajta 2,125-es külső gumik is sárvédővel együtt.

Az RST Omni teló az első pár ezer km-en igazán jól működik.

Hátrány

kb 500 km után cserélni kell: belsőket, külsőket, pedálokat, fékeket (nem a fékpofákat).

felnik, agyak bírták 5000 km-ig, de már rég le kellett volna cserélni őket, mert a felniken belül egy idő után összegyűlik egy marek alumínium hulladék, ezek úgy kb 1-2 mm átmerőjű darabok, amik gondolom a felni belsejéből jönnek le. Néha átszúrják belülről a szalagon keresztül is a belsőt, nekem 2x volt ilyen defektem.

Gyorszárak, csavarok felülete hajlamos a rozsdásodásra (pedig mindig a lakásban volt).

Csak 1 helyre lehet felrakni a kulacsot/bármit, mert több lyukat nem fúrtak a vázba.

A fényezés sérülékeny, az RST omni teló a végét járja 5000 km után.

 

Tapasztalat

Úgy használtam, mint más az autóját, egész évben, időjárástól függetlenül hóban, esőben, -15C fokban is, állandóan. Ezzel járok dolgozni és a hétvégén a Budai-hegységben 20-80 km-es xc túrákra. Csodálatos módon, leszámítva a fékeket, felniket, agyakat és pedálokat eddig teljesen egyben van a bringa. Persze a fogaskoszorút, láncot, fékpofákat, bovdeneket 2-3 ezrenként meg úgy is ki kell cserélni bármilyen bringán, ezen is.

 

Erre ajánlom
Nem túl extrém körülmények között igen jól bírja a strapát hosszú ideig, ha pár alkatrészt lecserélünk. Városi forgalomban is jó és xc-t is bírja. A kategóriájában nagyon jó és még sport-xc-mtb-vel is felveszi a harcot. Csak akkor kell komolyabb bringa, ha valaki rendszeresen megy xc terepen keményen. Akkor viszont ajánlott egy sport-mtb hidraulikus tárcsafékekkel.
Ennyiért vettem
59000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szlp avatar
24 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jó kis bringa, még mindig megvan. Meglepően jól bírja a kiképzést, ha nem gyilkolja az ember, akkor nem megy szét. Az enyém BikePositive cuccokkal van szerelve és RST telóval. Az RST telóban én kellemesen csalódtam, nyilván nem nagy szám, de jól mozog és nem csavarodik.
Hátrány
A gyári pedál rajta egy rakás szar, egy félig műanyag szutyok, hamar széttörik. A gyári gumik meg hetek alatt elkopnak. Ezt a két dolgot érdemes rajta cserélni rögtön. A Shimano Tourney váltó nem az igazi, de elmegy.
Tapasztalat
Jó bringa reális áron. Szerintem megéri.
Erre ajánlom
Városi, erdei bringázgatás, kis xc.
Ennyiért vettem
48e
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lollerroller avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hát, sztem nagyon jó bicó, első komolyabb biciklim, még mindig ezzel nyomom! Tök jól elmegy minden terepen, szinte semmit se kellett még cserélni rajta, mer alapból jók a felszereltségei, a váz is bírja a strapát, meg könnyű is :)
Hátrány

Gyári pedál szar, le is cseréltem rögtön, de ez sok bicónál van így.

Tapasztalat
hát, csak annyit mondok, hogy nagggyonn  jó!!!!
Erre ajánlom

kezdőknek túrázásra

Ennyiért vettem
53000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Daku Dániel avatar
Daku Dániel
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Márkás jó minőségű B+ dolgok.Jó geometriájú könnyű váz.dinamikus.
Hátrány
Talán a fék ereje a gyengébb minőségű gumi rovására mehet.
Tapasztalat
Jó kis gép.
Erre ajánlom
Mindenféleképpen higgadt városi, erdei tekeréshez, bármilyen mennyiségben,
Ennyiért vettem
56000
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Boti avatar
Boti
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
mindene márkás jó minőségű cuccokból van jó kis canga!!!!!!
Hátrány
csak a gumi amivel adják!!!!!!
Tapasztalat
nagyon jó bringa erdőbe városba
Erre ajánlom
terepre (jobb gumival)pl maxxis wtb...!
Ennyiért vettem
55k
16 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ADAM'$ avatar
ADAM'$
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon király keró,a teló elmegy egynek jól szuszog,jóll lehet vele tekerni a BUS hátamögött.
Hátrány
az RST teló,a gyári pedál kicsi volt nekem,a gumik gyorsan kopnak,a hátsó agyat odavágtam egy jó nagy bunnyhop miatt
Tapasztalat
pár cuccot ki kellet cserélnem pl.pedál,gumik,majd még most jön a java.
Erre ajánlom
nagymamáknak:),xc,street-re és aki akar egy normál kerót amivel lehet is menni.
Ennyiért vettem
50.000-ért vettem
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gábor avatar
Gábor
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
olcsó és ahoz képest igazán jó egy 60 kilós emberka alatt+30e ráköltéssel brutál egy gépet lehet kapni , persze nem dhra vagy egyéb antigravitációs sportokra :)
Hátrány
hát az én 90 kilómmal +járdázgatásokkal nem nagyon bírja sokáig mondjuk lehet meg kéne tanulnom a bunnyhoppot akkor tovább bírná
Tapasztalat
nagyon jó kis bringa csak a hátső kerékkel volt gondom de még így 30 ezer forint ráköltése után is hát igen a nagy valagam azt nem bírják szerencsétlenek ezzel ellentétben minden más olyan szépen működik hogy tyűűű a váltó néha elállítódik és a fék is szépen bírja nameg fog mint atom ha jól be van állítva. Kényelem: az ülés hosszabb távon egy csöppet kényelmetlen de még elviselhető, a markolat meg olyan kényelmes hogy szinte szar vele null kezezni mindig fogni akarod :) a pedál is igen jó a váz és a teló erős tulajdonképpen ha nem lenne benne hátsókerék ez lenne a legjobb bicó:D
Erre ajánlom
nem túl nehéz emberkéknek vagy nyugisan tekergető emberkéknek
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rasp avatar
Rasp
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó :) Ennyi pénzért meglepően jól bírja magát városban meg cc re is
Hátrány
hát talán kicsit xar az alkatrészek minősége (b+) pedál 2 hét alatt eltört és a duplafelnit is kettészedtem, az agy meg kalap x@r ja és a kormányrészt kine hagyjam már. ja meg a lánc is leesik, persze vissza lehet rakni de kia fdax szeret mindig olajosan hazamenni hegyről ... najó ez most ugy tűnik mintha panaszkodnék pedig teccik a gép :P
Tapasztalat
olcsóért mindenkinek jó alapbringa lehet,és ha már megtanultál bicajozni és továbbra is csóró maradtál akkor kb 90ezerig kombózva ütős kis gépet hozhatsz össze cc re és városra is, nem kell újat venni.
Erre ajánlom
városba 1.5ös gumival - cc re ritchey zmax külsővel :)
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsumi avatar
zsumi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ár-érték aránya nagyon jó, első "normális kerékpárnak" nagyon ajánlom. A váz ebben a kategóriában könnyű, szerintem a legolcsóbb normális aluvázas bringa. Jól gurul és megbízhatónak tűnik.
Hátrány
Kormány, Revoshift váltó és a nyereg, de ez már felszereltség kérdése.
Tapasztalat
A marokváltót óvatosan kell kezelni és /vagy meg kell szokni. És az enyém hátránya az hogy merev villás. Ha vizes lesz a fék iszonyat hangja van és berezonál. A BikePositive Mach nyereg ennyi Km után és minden beállítás mellett is nagyon nyom, lányoknak nem ajánlom. A tök egyenes kormányról csúszik le a markolat, szarv kell rá.
Erre ajánlom
Városi bringázásra, aszfaltra bármilyen távra és könnyebb terepre. Nagyobb súlyt nem tudom, hogy viseli, csajoknak ideális.
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsolek avatar
Zsolek
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Mindenképpen az ár!! Meg ráadásul még a formája is megfog.
Hátrány
Sajnos a váltók nem a csúcsminőségű Shimano-k közül valók (ne legyünk mohók ennyi pénzért...), ezért huzamosabb "lefelealejtőn" esetén a lánc nagyon ugrál.
Tapasztalat
Azt hiszem mindent elmondtam, jó vétel lehet mindenkinek.
Erre ajánlom
Olyanoknak ajánlom, akik túrázni indulnak, de közben be is tévednek az erdőbe. Biztosan bírja a terepezést is. Az RST villa jól dolgozik annak ellenére, hogy nem állítható. A Megarange-nek köszönhetően felmegy a legkeményebb lejtőn is.
42 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • piros
  • kék
  • lila

villa (teló):

RST Trendy T26


Meghajtás

hajtókar:

Bike Positive Town


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano MF TZ31


első váltó:
Shimano Acera
hátsó váltó:
Shimano Altus
pedál:

Bike Positive cruiser


Kerék

hátsó agy:

Bike Positive Norma


külső gumi:

Duro


Irányítás

váltókar:

Shimano ST-EF50LL


kormány:

Bike Positive Town


markolat:

Bike Positive Micro Bump


kormányszár:
Bike Positive Norma
kormánycsapágy:

Head Parts


nyeregcső:

Bike Positive Norma


Fék

 
féktest:

Bike Positive


Kiegészítők

 
sárvédő:

Bike Positive


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó: Bike Positive
  • Oldaltámasz: Bike Positive

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Hydra Lady termékkel kapcsolatban: