Lassan 3 éves lesz a masina, rengeteg km-t beletettem. Nagyon erős váz, sokszor volt már olyan helyzet, hogy vártam a törést, de az egyelőre várat magára:)
Nagy felületen szép hegesztések, plussz merevítések a fejcsőnél, alul-felül.
Cső-átmérőkhöz képest könnyű váz.
Hosszú távon is kényelmes
Egyedül a betűk tipográfiája nem tetszik, amúgy esztétikus váz.
Sokmindent le kellett már cserélnem, de ha csak szigorúan a vázat nézzük:
Hosszanti irányban nagyon patent a merevség/csillapítása, azonban oldalról ha megnyomogatom a lábammal a hajtőműnél van vagy 2 centi mozgása a váznak, gyanítom hogy hajlik rendesen egy erősebb kiállásnál is:S
A hátsó papucsok szintjében van egy nagyon pici különbség, nem zavar semmiben, de idegesítő egy dolog... Tud valaki papucs vagy vázmarót?
Agresszívabb CC geometria, de nekem még mindig túl magasan csatlakozik a felsőcső az üléscsőbe a saját méretemnél (19.5)
Az üléscsövön levő kulacstartóba nem megy bele a 2. kulacs. Gondolom az pumpatartó, de nekem akkor is kulacstartó kéne oda:)
A festés nem valami tartós.
Imádom
Tökéletes 'mindenes': hosszútávú tereptúráktól a finomabb lejtőzésekig mindent bír. Leginkább egy agresszív XC-s gépként jellemezném, azon felül a saját hülyeséged szab határt:)